Ще видим какво ще бъде. Може пък да стане по-добре в някои насоки. Може пък да си правим хоум оофис и скулинг когато ни изнася или подобни екстри. Икономиката да се оправя както може. Да се научи отново. Много се изнежи.
GlowFlow, ние веднъж питахме класната на сина ми в 5 или 6 ти калс беше тогава , математичка. Обясни че така може по-добре да си свери само че е прочело добре условието. Ако напише просто 5 няма да се сети да си направи проверка . Ако напише На Пепи са му останали 5 зелени ябълки ще може да се самопровери че добре е прочел. Че става дума за колко зелени ябълки са останали на Пешо. Не червени и не на Драган.
Следващ хаос беше, когато се научи да ги описва както се искаше и му взимаха всички т. на задачата за недописано еденицата . бе, кг, мм. ....
А най-големия когато му взимаха всички т. от правилно решена и описана задача с едениците накрая за правописна грешка! Една единствена правописна грешка. И това няколко класни подред. Или да напише дефиницип и правописна грешка в някой термин ... А също имаше и за препинателен знак. Това беше само веднъж, но го имаше си спомням. На контролни.
Ние питахме защо и тя каза – така проверявам че се концентрират , вдълбочават в материала и го разбират.
Ами изкарахме ги тези 5 и 6 клас и престана с това нещо. Дали той свикна да прави както му се искат нещата и да внимава и да разбира какво точно се иска . Или се мина на оценяване на други неща . Не знам.