Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 2

  • 59 564
  • 755
# 255
Някой забавят ли му пратките? Поръчала съм си една пола от преди седмица. Имам проследяващ тракинг номер, но пише, че няма информация за пратката...

Не, две пратки имах миналата седмица и дойдоха в срок. Пишете на съпорта.
Виж целия пост
# 256
Някой има ли код за отстъпка? Харесала съм си нещо и пише, че са останали само 2 бройки.
Ако някой има, пратете ми на Лс пЛс Simple Smile
Виж целия пост
# 257
Имам за 10%, пиши ми ако ти върши работа Blush
Виж целия пост
# 258
Здравейте, някой да разполага с ваучер за 20% отстъпка и да не му е нужен? Ще съм много благодарна!
Виж целия пост
# 259
Тази неделя:
Виж целия пост
# 260
Кода е валиден в момента. Снощи направих поръчка.
Виж целия пост
# 261
Не знаех. Пишеше, че неделя уж щели да са тези остъпки. Благодаря за информацията.
Виж целия пост
# 262
Още два дни. Има банер най-отгоре в приложението. За сайта не знам как е.
Виж целия пост
# 263
Някой да има ваучер за 20% да ми го прати на Лс?
Харесала съм си нещо на редовна цена, и остават 2 бройки.
Благодаря.
Виж целия пост
# 264
Здравейте,

Случайно някой да има код за 25 или 30%?
Виж целия пост
# 265
Да ви се оплача,роклята която поръчах,няма нищо общо.Как допускат такива разминавания,а на вас случвало ли се е ? Други пъти също съм поръчвала и винаги са били като от сайта..

Виж целия пост
# 266
Погледнете какъв арт.номер има продуктът от сайта и го сравнете с този, който би трябвало да е написан на пакета.
Ако съвпадат, значи картинката в сайта е от друг арт.номер, т.е. друг модел и подвежда потребителите. Хората в складовете, които опаковат продуктите, не гледат картинките, а именно арт. номер. Ако е това, грешката е в системата.
Ако не съвпадат, значи са ви пратили грешен арт.номер, т.е. сгрешена поръчка от страна на опаковчиците.
И в двата случая грешката е при търговеца, просто ако пишете на съпорта и им подадете тези данни може по-лесно и бързо да отреагират и да ви компенсират.
Виж целия пост
# 267
Здравейте,
Имам въпрос относно връщане на артикул. Аз съм правила стандартно връщане, но този път искам директно да върна поръчката без да я получавам и плащам. Възможно ли е това? Моите пратки ги получавам в офис на Еконт и за други подобни пратки такава практика е възможна.
Виж целия пост
# 268
Преглеждате и връщате след преглед, или направо отказвате пратката. И в двата случая доставките са за сметка на About you.
Виж целия пост
# 269
Отказвате си пратката, може и по телефона, без да ходите до офиса на Еконт.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия