Проблеми с ученето, или какво знаем за дислексията! - 7

  • 35 409
  • 382
# 120
.
Виж целия пост
# 121
Не звучи като дете с проблеми.
Относно текстовите задачи, много зависи как са формулирани и дали им е показано как да ги решават. А това за логопедката, която за три грешки иска да се запише детето при нея е безумно. Тази жена няма ли си достатъчно деца, които наистина имат нужда от помощ и подкрепа? Малкият, сега е втори клас, миналата година ходи един срок на ресурсен в училище, защото забелязах сериозни проблеми при писането, а не искаше да прави нищо допълнително у дома. Не иска да чете, започна да чете преди първи клас, водих го на специалист по дислексия тогава, но технически все още е на същото ниво, казва, че не разбирал какво чете. Друго особено е, че каката , която е с дислексия много обичаше да й чета книжки, а той ги дърпаше от ръцете ми и ги захвърляше, разваляше й игрите с пъзели и Лего, не я оставяше да рисува и оцветява и не проявяваше интерес той да го прави. Рисува доста прилично за дете, което не обича да рисува, не оцветява добре, почеркът му леко се подобри, беше ужасен, допускаше една камара жреци грешки - заменяше букви, пропускаше цели срички, сега значително намаляха и вървят към изчистване.
Виж целия пост
# 122
Ние завършваме криво ляво с помощ от ресурсен. Забелязах, че по математика буквите все още доста го затрудняват. А учат геометрия, където има много букви.
Виж целия пост
# 123
Български и английски едновременно при някои деца не вървят. Моята едва в четвърти клас възприе, че една и също буква обозначава различен звук в различните езици. Английският й е втори чужд език, започнаха го в пети клас и понеже на уроци навакса материала от 2 до 4 клас вече й е значително по-лесно и има високи оценки, казва, че е една от най-добрите в класа за изненада на всички.
Рокстар, кой клас е детето?
Виж целия пост
# 124
5 клас.
Английският му върви говорно. Писмено не знам как е.
Виж целия пост
# 125
.
Виж целия пост
# 126
Лейди, има едни тестове онлайн, които дават насока дали има повод да се обърнеш към специалист. Може и в някой център, ако детето няма други проблеми освен въпросната диктовка. Далече ви е, но може и в асоциация дислексия в Русе,  ако е само за тест / проверка. Най-малкото се обадете по телефона и говорете с тях.
Виж целия пост
# 127
Ехе, чак до Александровска за психиатър - няма нужда. Особено при вас.
Нашето обследване ни го направи психолог.
Виж целия пост
# 128
.
Виж целия пост
# 129
Знам че е хвърляне на боб, пък и съм с лещи и не виждам добре, но това не е почерк и работа на дете с дислексия. Освен това, всичко й е ок в часовете. Моят син беше тих, но "мързелив", просто защото наистина имаше затруднения.
Виж целия пост
# 130
Лейди, според мен също излишно се притесняваш. Грешките са фонетични, не визуални (б-в, н-п, д-з).
Виж целия пост
# 131
Лейди, според мен също излишно се притесняваш. Грешките са фонетични, не визуални (б-в, н-п, д-з).
А това исках да кажа. Синът ми бърка визуално. b p d q тези например.
Виж целия пост
# 132
В първия момент ми се стори, че лейди е притеснена. Но сега ми се струва, че се подиграва с нас или със сестра си, както прави и в други теми.
ОчевАдно е, че ако има такава логопедка, тя си търси “пациенти”. Човек трябва да бяга със 100 от такива. Аз не бих си пуснала детето да я доближи.
Попадала съм на пишман-логопедка, която търсеше деца, които са в норма, “лекуваше” ги и им искаше по 1700 лева на месец преди десетина години. За Стела Богомилова пиша.
Виж целия пост
# 133
Същата беше изкарала дъщеря ми с дислексия. Тогава нямах представа какво е.
Виж целия пост
# 134
Нямате повод за притеснение. Малко повече диктовки и ще се оправят нещата. Може би да отидете на друг логопед. С този красив и подреден почерк трудно ще е с обучителни проблеми.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия