Професионални серии за коса 147

  • 49 665
  • 759
# 750
Към края на темата да се включа с отзив за серията на LANZA Healing Strength Manuka Honey.
Шампоан и балсам.Използвам ги на няколко поредни измивания и съм влюбена в резултата Simple Smile
Косата има обем,плътност и в същото време е без фриз.
Аромата е много мой Purple Heart .
След измиване нанасям крем за изглаждане на косата със сешоар без изплакване LANZA Healing Smooth Smoother Straightening Balm който е с фиксация и придава допълнителна плътност на връхчетата.Блясъка е уникален след него.
В корена/на скалпа/ нанасям серум за стимулиране на растежа 100 мл LANZA Nourish Stimulating Hair Treatment.
Сега се чудя с коя друга серия на Ланза да ги редувам.
За боядисана коса или хидратираща?
Също да попитам какво мислите за тази комбинация която мисля да забъркам?
https://www.arlen.bg/product/9061/pigment-za-direktno-boyadisvan … -blue-100-ml.html
https://www.arlen.bg/product/11901/tsvetna-smetana-za-kosa-za-st … unette-100ml.html
Виж целия пост
# 751
Здравейте,купих си alterna clinical densifying и сега се чудя дали да си подновя и Анаген на Напура Thinking?
Виж целия пост
# 752
Да споделя за ампулата Pro Longer. Използвах я след протеинов шампоан, самостоятелно, около половин ампула нанесох и постоях под шапка около 30 минути, но може и час да е било. След това запечатах за около 5 минути с хидратиращия балсам, блондинския на Керастаз. На моята третирана коса ефекта беше нулев. Нито напои косата, нито я подхрани, остана някак вяла и гола, ако мога така да се изразя. Очаквах нещо, като бустерите на Керастаз или филъра на Наши. Но не - в сравнение с тях е много слабичка. За нетретирани коси такава комбинация ще е ок, но за третирани и изтощени е недостатъчно. Следващия път ще пробвам след ампулата, без да изплаквам, да сложа протеинова маска и така да постоя около половин, един час. След това да хидратирам с балсам. Може би тогава ще има по-добър резултат.
Виж целия пост
# 753
Здравейте,купих си alterna clinical densifying и сега се чудя дали да си подновя и Анаген на Напура Thinking?
Не сте ли доволна от Алтерна?
Виж целия пост
# 754
Харесва ми, но и двете действат на ниво скалп и се чудя дали не се припокрива действието им.
Виж целия пост
# 755
Аз да попитам ,от къде мога да взема наши терапията ,или само ампула ли ,и евентуално да ми кажете как процедирате.
Виж целия пост
# 756
Харесва ми, но и двете действат на ниво скалп и се чудя дали не се припокрива действието им.
Аз от Анаген изобщо не съм доволна ще го доизхабя и не бих взела повече, от Алтерна много ми харесва косата как стои за ефект още не мога да кажа но ще поръчам голяма опаковка от ш.
Виж целия пост
# 757
Момичета, преди време беше обсъждан код за безплатна доставка от Арлен, но не го откривам. Моля, ако някой се сеща да сподели Flowers Tulip
Изчетох стара тема, в която се обсъждат дълбоко почистващи шампоани и се насочих към този на Label M. Искам хем да си освежа косата, хем да не ми се премият и пресушат брутално дължините.
Виж целия пост
# 758
Рибите отново затвърдиха мнението ми за некомпетентността им ..
Отивам аз да си взема онлайн поръчка от магазина и искам да си използвам натрупаните точки и мадамата зад компютъра ми заявява, че не може защото поръчката е онлайн, а не директна покупка от магазина, просто не е възможно. Rolling Eyes
Обяснявам й, че съм използвала точки не веднъж по онлайн поръчки, дори съм казвала по колко точки искам да използвам и са ми ги приспадали други момичета, а нейния отговор беше, че софтуера им го обновявали. На въпроса ми от кога е тази промяна не можа да ми отговори. Каза ми че ако искам да си използвам точките трябва да отида в магазина и да закупя директно, а не онлайн, но аз й "споделих", че нямам такава възможност, а и също съм чакала за въпросната поръчка да ми доставят някои от продуктите. Тогава пък тя заяви, че мога да се обадя по телефона и да попитам за наличност и ако го нямат да ми го доставят в магазина, та какво излиза мога да поръчвам по телефона и да използвам точките, но през сайта не можее. Звънях на Рибите по телефона, те казаха, че е можело да анулират поръчката ми и да я направят директна покупка, но най-вероятно съм била попаднала на нов персонал, ами две бяха и двете ли не знаят?!? Да не говорим какво беше държанието ..
Другото ново, което научих, е че ако искаш да си закупиш нещо на намаление трябва да имаш клиентска карта. Една дама влезе и се обърна към тях, че е научила за това правило и те ами да, така е и тя ами ще ми издадете нова. Консултантката й заяви, че струва 3лв, жената каза, че не е за 3лв, ок, ще ги даде, но защо трябва да те задължат да си закупиш карта, ако искаш да ползваш намаление?!? Що за нововъведения ..
Виж целия пост
# 759
Заповядайте в НОВАТА ТЕМА

Ще имам възможност за редакция, така че ако някой има предложение за други въпроси, нека да ги сподели.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия