/Пазаруване от Aliexpress.com 61

  • 30 445
  • 751
# 270
питах НАП на мейла къде да проверяваме кой е регистриран по закона

Цитат
Изпратихме вашето запитване на вниманието на колегите от компетентните дирекции ето техният отговор:

"Всички идентификационни номера за целите на ДДС по специален режим Внос (IOSS), издадени от данъчните органи в държавите — членки на ЕС, ще бъдат на разположение в електронен формат на всички митнически органи в ЕС. Базата данни на идентификационните номера по режим IOSS за целите на ДДС не е публична. Когато митническите органи получат идентификационен номер по режима IOSS за целите на ДДС в набора от данни на митническата декларация, те ще правят автоматична проверка на неговата валидност в базата данни на идентификационните номера по режима IOSS за целите на ДДС. Ако номерът по IOSS е валиден и собствената стойност на пратката не надвишава 150 EUR, митническите органи няма да изискват плащане на ДДС върху стоки с ниска стойност, внасяни по режима IOSS.

Лицето, което декларира стоките пред митницата (например пощенски оператори, предприятия за куриерски услуги, митнически представители и др.), не проверява и не може да проверява валидността на идентификационния номер по режима IOSS за целите на ДДС.

Поздрави!

______________

Минчо Мускуров "

Поздрави,
Галина Иванова 
Дирекция "Информационен център"
Национална агенция за приходите
Информационен телефон на НАП: 0700 18 700
e-mail: infocenter@nra.bg
Виж целия пост
# 271
Поръчвали ли сте прахосмукачка робот и коя е сполучлива ?
Виж целия пост
# 272
Здравейте, доста мъдрихте новите правила назад в темата, за което ви благодаря. Пак тук прочетох, че вече не изпращат sms известия от пощата. Прочетох и съвет да се проверява на място, защото е възможно да не получа и обаждане по телефон. Все още не съм получила известие и на хартия... Очаквам пет пратки, като една от тях е зациклила от 23 април Anguished
Скрит текст:
23 Апр 2021 16:59
Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
Ходих сега до пощата, но за съжаление нищо не е пристигнало. Жената каза, че наистина много се бавят напоследък пратките и да се въоръжа с много търпение.
Използвах момента да я питам, ако изпадна в хипотеза, че пристигнат след първи юли - нямало как да минат митница със задна дата. Ще си бъдат по стария ред, според нея. Дано!

п.с. Забравих да допълня, че жената от пощата ми каза, че вече има месец, откакто пак са възстановили sms известяването.
Виж целия пост
# 273
Никога! смс не са ми пращали лелите от пощата. Никога! Хартиено известие, това е - като за 19 век, е нормално, ама те така си работят.

Пратката ти е била в пощата в края на април. Възможно е дори вече да е върната към изпращача...почти два месеца си чакала, що така? През Белгия ли е тракинга?
Виж целия пост
# 274
Поръчвали ли сте прахосмукачка робот и коя е сполучлива ?
xiaomi
roborock
i-life - по-бюджетни, но повечето са хаотични.
Май и alfawise става, но в АЕ не зная дали продават.
Виж целия пост
# 275
Здравейте. Днес влязох да проверя нещо, което поръчах преди месец и като натиснах под поръчката на тракинг ми показва това. Излиза, че след изпращането е върната на продавача ли? Може ли да ми кажете какво следва да направя? Трябва ли да пускам диспут или да се свържа с продавача? Ако пусна диспут, с какво основание трябва да е?
Виж целия пост
# 276
Провери ли си сметката..да не са ти върнати парите по нея?

Аз съм имала отказана поръчка, но още в началото, преди да тръгне, и тогава парите ми ги върнаха от алито по сметката, без да правя каквото и да е било.
Виж целия пост
# 277
Първо питате робота Ева както се случва и настоявате за жив чат.
Виж целия пост
# 278
то направо си има опция за диспут, с причина върната на изпращача
бота не и трябва, копва това на продавача и праща "?????????????" , той си знае какво питаш
Виж целия пост
# 279
Ако Алито са я върнали?
Виж целия пост
# 280
Никога! смс не са ми пращали лелите от пощата. Никога! Хартиено известие, това е - като за 19 век, е нормално, ама те така си работят.

Пратката ти е била в пощата в края на април. Възможно е дори вече да е върната към изпращача...почти два месеца си чакала, що така? През Белгия ли е тракинга?
В 98% от случаите ми пращат sms, а в останалите телефонно обаждане. Не съм получавала "хартишка", поне от две години.
За същата пратка (от 23 април) ходя да питам за пореден път, просто сега се натрупаха вече пет пратки. Жената и днес уж провери - каза: "Нищо не е дошло за вас." В случай, че е пристигнала, не съм я взела и са я върнали, вероятно щете да го има в системата им и щеше да ми каже.

Впрочем, малко след като писах по-рано видях, че имам sms... толкова е и проверила явно. Rage

Скрит текст:
Виж целия пост
# 281
Тези през Белгия не са проследими. Последното, което излиза в проследяването, е текста, който си пуснала по-горе...че до няколко дена ще бъде доставена.
В случай, че сте сигурни, че е дошла, но лелята не ви я дава, е добре да пуснете писмен сигнал до пощата за проследяване. Защото като трябва да се подпишат, и се поразмърдват. не е същото като да ти каже през гишето не, няма я. Ето сега-иди доказвай, че си я търсила, и че не са я дали. Нямаш писмено нищо, имаш само думите на лелята.

И пак - минало е много време, може да е върната.
Виж целия пост
# 282
На мен току-що ми звъннаха от пощата да отида утре за пратка. Поръчана е на 16.04.
Виж целия пост
# 283
Тези през Белгия не са проследими. Последното, което излиза в проследяването, е текста, който си пуснала по-горе...че до няколко дена ще бъде доставена.
В случай, че сте сигурни, че е дошла, но лелята не ви я дава, е добре да пуснете писмен сигнал до пощата за проследяване. Защото като трябва да се подпишат, и се поразмърдват. не е същото като да ти каже през гишето не, няма я. Ето сега-иди доказвай, че си я търсила, и че не са я дали. Нямаш писмено нищо, имаш само думите на лелята.

И пак - минало е много време, може да е върната.
Честно казано, не съм сигурна в нищо. Ходя - търся я, лелята казва "Няма я, имайте търпение."
Ядосах се, че днес ходих, пак нямаше нищо, а после видях sms-а. Сега отново ще се разходя до пощата и дано е същата леля, че да я питам какво точно провери!
Съсипа ми се обедната почивка, `що да не ми се съсипе и вечерта!? ... особено в този порой, който ме заваля на обяд и не дава индикации, че ще спира...
Виж целия пост
# 284
Здравейте. Днес влязох да проверя нещо, което поръчах преди месец и като натиснах под поръчката на тракинг ми показва това. Излиза, че след изпращането е върната на продавача ли? Може ли да ми кажете какво следва да направя? Трябва ли да пускам диспут или да се свържа с продавача? Ако пусна диспут, с какво основание трябва да е?

Да, най-добре с робота Eva да проверите поръчката си, и най-вероятно той ще ви предложи автоматично да отвори диспут (ако все още не са ви върнали парите) вместо вас и така ще е по-лесно, и в такива случаи диспута още в същия час се одобрява във ваша полза т.е. не чакате 4 дни докато отговори продавача. Ако не може и по стандартния начин за диспут, като причина за диспута трябва да изберете "Logistics tracking problem" и от там "Package was returned to seller by shipping company". Във вашия случай AliExpress веднага ще одобри диспута.

Скрит текст:
Скрит текст:
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия