Четвъртокласници 2021/2022

  • 31 527
  • 738
# 240
Е, значи все пак пишат следобед. Това си е занималня. Те и нашите смогват на занималнята, само по английски не учат там. Отделно аз карам моя по ЧО и ЧП да си чете урокаи вкъщи.
Виж целия пост
# 241
Да, нещо такова е. Целодневна форма. Например в ОК праймъри скуул /5-11 г/е от 8.30 до към 15.30-16 с един час за обяд.
Виж целия пост
# 242
Какво ще рече "без домашни"? Съвсем ли не им се дават домашни или просто си ги пишат в училище и не се налага вкъщи?
Моите деца учиха по IB, също без домашни. Работят по друг начин, правят проекти. Само ако не успеят в час, довършват вкъщи - идеята е да се научат да спазват срокове. Системата работи чудесно, вкл.по математика ☺️
Виж целия пост
# 243
Каква е тази система и методика? Интересно ми е....  Предполагам в частно училище.
Виж целия пост
# 244
Урокът се чете и преговаря следобед и следващия час. Материалът е съобразен с количеството часове. Вкъщи просто нищо не се пише. Вероятно е трудно да си го представите, тъй като сте били свидетели само на нашата система.
Което пък не прави непременно чуждите системи по-добри, особено скандинавските... Неслучайно българчетата, които отидат в чужбина са по-напред от връстниците си и неслучайно българските зрелостници ги приемат в най-реномираните европейски университети. Всички плюят по системата ни, но реално сме донори на Европа, която си спестява доста средства и получава наготово най-добрите ни деца.
Виж целия пост
# 245
Вероятно. Но не ми харесва и нашата в момента - поне половината работа се хвърля на родителите. Кой има време, кой не, кой разбира, кой - не - да се оправят. И се вменява вина на родителите, че не са изписали по 3 страници на предмет....
Виж целия пост
# 246
Не съм съгласна, че системата хвърля работа на родителя. Ако има изобщо такова нещо, го правят учителите. Имам две деца, едното в 4 клас, другото в 12-ти. С нито едно от двете не съм учила, никога... Били са в най-обикновени квартални училища. И сега за 4 г. аз тетрадка не съм отваряла, освен в 1 клас. Дори не знам какво учи. Презентации си прави сама или с помощ от кака си. Единствено по състезателна математика се занимавам и то до 3 клас, когато подготовката е била вкъщи. Така че, стягайте си учителите, системата не е виновна в случая.
Виж целия пост
# 247
Аз пък смятам, че дори и написани домашни в училище, все пак е необходимо да се работи и вкъщи за затвърждаване на знанията.
Например думи по английски, дати  по ЧО, разни неща за разказване по ЧП, допълнително диктовки и задачи... (според мен)
Виж целия пост
# 248
Да не подхващаме този спор и тук...
Виж целия пост
# 249
Аз пък смятам, че дори и написани домашни в училище, все пак е необходимо да се работи и вкъщи за затвърждаване на знанията.
О, определено трябва и самостоятелна подготовка, дали вкъщи или в занималнята... просто моите деца са/били на занималня и затова не съм гледала какво правят. Ако са вкъщи, ще се наложи да проверявам поне, но да пиша домашни, да изрязвам хартии.. абсурд!
Класната на малката, която е била и на голямата, работи с високо темпо и дава много домашни. Затова не мисля, че е необходимо да давам аз допълнителни неща. Предпочитам времето след училище да е за почивка, танци, пиано и театър.
Виж целия пост
# 250
В събота и неделя винаги гледам какво са правили през седмицата, и ако се наложи, решаваме задачи, преговаряме човеците, правим по 3 диктовки. Ако видя, че някъде не е разбрала, гледам да обясня.
Виж целия пост
# 251
Въобще не се занимавам. Ако нещо не му е ясно, да пита.
Виж целия пост
# 252
Да не подхващаме този спор и тук...

Не е спор. Просто мнение.
Виж целия пост
# 253
Каква е тази система и методика? Интересно ми е....  Предполагам в частно училище.
https://www.ibo.org/about-the-ib/ в Бг се предлага 2годишната дипломна програма(11 12 клас), май Увекинд предлагат от рано, но нямам представа дали се случва наистина.
Виж целия пост
# 254
Това, което детето учи в училище си е негова отговорност да си го научи. Ако изпитва затруднения и попита - обяснявам.
Това, което давам аз допълнително е извън учебния материал, за разширяване на знанията. Примерно пускаме научнопопулярни филми на BBC или Discovery за планетите, за химични опити, за физични явления - гледа, коментираме, обясняваме.
Има великолепна учителка, която си организира перфектно работата по обучителния процес. Който има желание - възползва се, който няма... си остава за негова сметка. Въпрос на мотивация.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия