Митница – информация, въпроси, отговори и споделяне на опит – 8

  • 54 867
  • 732
# 405
Зависи от магазина, големите търговци събират предварително ДДС, което после те си внасят в съответната държава. Обикновено в такива магазини на checkout-а ти калкулира и вкл. 20% ДДС за България. Пак минава митница, но без да те търсят теб за документи.
Виж целия пост
# 406
Зависи от магазина, големите търговци събират предварително ДДС, което после те си внасят в съответната държава. Обикновено в такива магазини на checkout-а ти калкулира и вкл. 20% ДДС за България. Пак минава митница, но без да те търсят теб за документи.
Благодаря за мнението,видях,че влиза ДДС в цената и го поръчах🙂
Виж целия пост
# 407
Щом сте го видели, защо питате?
Виж целия пост
# 408
Щом сте го видели, защо питате?
Може би,защото след като попитах го видях.Затова.
Виж целия пост
# 409
Amazon UK: IM4420001201
Виж целия пост
# 410
Добър ден, искам да попитам какво да правя? Чакам тази пратка от 17 май. Пратил съм документите на пощите веднага! Звъннах им в понеделник и ми казаха, че са направили митническото споразомение още на 26ти. И от тук трябва митниците да предвижат вече пратката. Ма като гледам нищо не става. Трябва ли да се звъни или праща мейл на някой още? Какво да направя?
Виж целия пост
# 411
Чакаш.
Виж целия пост
# 412
Здравейте,
Имам пратка поръчана от немския Амазон с доставка до Бг директно. За първи път пазарувам от там, въпреки че имам многобройни поръчкинот чужбина, сега съм пред дилема. Поръчката е от американски търговец, съотвно е изпратена от САЩ. Немският Амазон на checkout ми начисли ДДС в размер на 20%. И днес се будя със СМС от БГ пощи, че пратката ми подлежи на митническо оформяне. Въпросът ми е, като съм платила вече ДДС през Амазон защо пощите пак искат да го плащам? Възможно ли е търговеца да не е отбелязал или Амазон да не са го платили?
Виж целия пост
# 413
А защо си поръчала от американския Amazon през немския?
По основния ти въпрос, не знам какво да кажа – доколкото съм запозната, всяка една пратка може да бъде спряна за инспекция, дори ДДС-то ѝ да е платено. Предполагам, нямаш друг избор, освен да пуснеш необходимата документация.
Аз съм получавала доста пратки от САЩ, с предварително заплатени митнически такси, и не е имало проблеми.
Виж целия пост
# 414
Щом са ви начислили 20% от немския амазон, трябва да имате доказателство за това. Изпратете доказателството на пощенският имейл
Виж целия пост
# 415
Здравейте,
Имам пратка поръчана от немския Амазон с доставка до Бг директно. За първи път пазарувам от там, въпреки че имам многобройни поръчкинот чужбина, сега съм пред дилема. Поръчката е от американски търговец, съотвно е изпратена от САЩ. Немският Амазон на checkout ми начисли ДДС в размер на 20%. И днес се будя със СМС от БГ пощи, че пратката ми подлежи на митническо оформяне. Въпросът ми е, като съм платила вече ДДС през Амазон защо пощите пак искат да го плащам? Възможно ли е търговеца да не е отбелязал или Амазон да не са го платили?
Изпратете си документите към Български пощи за представителство пред митниците и ако митничарите установят, че не дължите ДДС или мито, ще напишат нули на пакета,  пощата също няма да ви вземе такса в този случай.
Виж целия пост
# 416
Благодаря Ви за отговорите. Когато поръчвах, очаквах да го изпратят от Германия и въобще не ми хрумна, че в немския сайт има продавачи, от къде ли не.

Изпратих си документите по имейла, като им прикачих и фактурата на немски и преведена на БГ, на която ясно пише, че е платено, заедно с текст от мен и въпрос защо ще ми начисляват ДДС пак, отговориха това: “след направена справка в Международната програма и след 
некоректно попълнена информация от изпращача е необходимо да заплатите 
ДДС-то и след това да се обърнете към изпращача да си Ви върне 
евентуално парите по ДДС-то което сте заплатили предварително”.

 Сега чакам да видя какво ще са изчислили. Доста ще е комично, ако начислят ДДС върху цялата сума, която съм платила, която включва вече един път  ДДС.

После ще пиша ли на продавача и на Амазон да си го търся обратно ДДС-то, още не съм решила. Нека да дойде пакета. Sweat Smile
Виж целия пост
# 417
Здравейте, опитвам се да попълня митническа деклатрация Н7 и при генериране ми дава тип грешка 15. Изпратих запитване на мейла на митници и получавам следния отговор:
Уважаем(и/а) Потребител Потребител,

По повод ваша заявка, регистрирана под номер #131352 със следното описание:

Здравейте!При подаване на декларация в модул МИСВ излезе съобщение  за Тип грешка 15, причина и описание - C014, C0614 prev.doc.goods.pointerКаква е причината и как да процедирам?Прилагам принтскрин на декларацията.Благодаря за съпорта.Поздрави,Галя Вълчинова

Следното решение беше намерено:

Здравейте, След внедряването на новата версия на МИСВ, има промени във функционалната спецификация, което води до невъзможността да зареждате стари декларации от xml файлове. Моля попълнете си декларацията на ново и след това си я свалете. Актуалната спецификации може да намерите публикувани на Е-Портала на АМ в секция Документи -> Актуални документи -> МИСВ.

Моля потвърдете полученото решение, като се разпишете в https://servicedesk.customs.bg и изберете чек бокс ""Съгласен съм с решението"". В случай, че не го направите, Вашата заявка ще бъде автоматично приключена след 7 дни.

Поздрави,
Service Desk

Иначе това е от декларацията:


На БГ пощи им писах 3 пъти не ми отговарят и нямам съответно манифеста на пощите. Вие как се справяте с тях?
Виж целия пост
# 418
Добър ден, имам пратка от Китай която стои на бългрски митници от 1 месец. Това е статута на пратката:

23.02.2022 03:20   CHINA   BEIJING   Send item abroad (EDI-received)      
08.03.2022 13:04   BULGARIA   SOFIA CP   Receive item at office of exchange (Inb)      
08.03.2022 13:04   BULGARIA   SOFIA CP   Send item to customs (Inb)      
08.03.2022 13:04   BULGARIA   SOFIA CP   Record item customs information (Inb)   
Retention reason : Awaiting presentation to customs commissioner   

Не съм получавал никакво известие от пощата че трябва да освобождавам от митница, не съм получавал от митниците нищо.

Пратката е поръчана от търговец в Китай който казва че e  регистриран с IOSS, и платих ДДС при поръчката с изричната надежда че няма да трябва да се занимавам с българските митници и пощи.

Някой има ли идея нормално ли е толкова време да стои на митница без никакво придвижване и какво трябва да направя? Благодаря предваритено за помощта..
Какво стана, получихте ли я?
Имам същия казус с пратка на митница от 13.05 и без никакво инфо. Виждам, че са обединени 4 поръчки от края на март, но никакво движение. АЕ ми затваря диспута, въпреки 90-те изтекли дни, т.к казва че пратката била предадена за получаване. Някой има ли телефон за БГ митница, където евентуално вдигат Blush.
Виж целия пост
# 419
Трябва ви тел не на митница, а на митнически отдел в пощата
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия