Лека и безаварийна на тези, които карат ШОФЬОРСКИТЕ - 14

  • 55 254
  • 695
# 90
За второто ми явяване се наложи да взема допълнителните часове при един много див инструктор, за който се носеха слухове, че бодял с карфичка по крака, ако направиш сгрешиш. Всички изпитваха ужас от него. Аз се бях настроила психически да търпя да ме боде. Не се стигна до там. Сега, като се замисля, такова бодене, най-вероятно е играло ролята на шока, който аз изживях със скачането от естакадата и подготвя човек да си гледа пътя, независимо от всичко. Simple Smile
Виж целия пост
# 91
Като ви чета, се чудя защо ходите при такива хора. Освен ако не сте от малко населено място и нямате избор.
Виж целия пост
# 92
Здравейте Simple Smile реших и аз най-после да изкарам книжка, като едва ли ще съм особено активен шофьор, но все ще ми се налага понякога. Имаме две нови и хубави коли автоматик и няма да карам ръчна, нямам и желание. Както и да е, записах се на курс, платих го (издадоха ми "бележка" написана на ръка, не касов бон). В последствие поясних, че искам да карам автоматик, книжката ми да е за автоматик, като инструкторът ми заяви че автоматик е с 400 лева по-скъпо. Направих проверка с може би 7-8, ако не и повече сайта на школи в София и навсякъде цената на категория Б е една, независимо автоматик или ръчка. Попитах защо това не е упоменато на сайта, мълчи. Мъжа ми му звънна, той започна да върти как колата харчи много като е автоматик и затова е разликата в цената, реши да смъкне на 1000 (платила съм 840). Не съм толкова за парите, колкото това у мен оставя усещане за циганьорщина и лека измама. Ако реша щял да върне парите, което докато не видя не го вярвам. Да се махам ли от този инструктор?
Виж целия пост
# 93
Аз карах на автоматик...не съм питала дали има разлика в цената когато се записвах...но сякаш в разговора споменаха че няма...при мен беше по - висока цената от стандартната, заради това че моят се водеше ускорен курс, не заради това че колата е автоматик.
Виж целия пост
# 94
Chloé,  днес коментираше моят инструктор, че с този скок в цените на горивата ще се наложи скоро да вдигне цените поне с лев на час, очаква се и още да поскъпват. Но по-скоро в твоя случай може би има само кола с ръчни и плаща наем за автоматика, от там разликата в цените. Беше ли казал изрично, че предлага курсове за автоматик? За гориво не мисля, че би имал над 50 лв разлика за целия курс.
Виж целия пост
# 95
Като се срещнахме каза, че има коли автоматик (или кола, не разбрах). На мъжа ми обяснил, че разликата е заради това че харчи повече и че е по-нова. Просто ме изненада това, че никъде не видях друга школа да ги дели ценово.
Виж целия пост
# 96
Просто така си е преценил човекът, според мен по-скоро е грешка от твоя страна, че не си споменала за автоматик преди да платиш, а не някакъв опит за измама. Ако е добър инструктор и колата е удобна за шофиране и не се различава от вашите, 200 лева разлика не биха ме отказали. Толкова ще ти излезе едно късане. Или допълнителни часове, ако имаш нужда да се донагаждаш след книжката на твоята кола. Но пък ако те е издразнило много и човекът не ти допада, искай си парите и сменяй.
Виж целия пост
# 97
Здравейте, включвам се и аз, за колко време научихте листовките?
Виж целия пост
# 98
Здравейте, включвам се и аз, за колко време научихте листовките?

грубо месец и малко - като нон стоп решавах и успоредно мятах по око на правилника. След като започнах да получавам "да" на 90% от решените, се явих и на изпит.
Виж целия пост
# 99
Здравейте, включвам се и аз, за колко време научихте листовките?

грубо месец и малко - като нон стоп решавах и успоредно мятах по око на правилника. След като започнах да получавам "да" на 90% от решените, се явих и на изпит.
  "да" изкарвам без проблем обаче винаги имам по 4 5 3 грешки
Виж целия пост
# 100
Здравейте, включвам се и аз, за колко време научихте листовките?
Учих правилника, успеваемостта на листовките сама си дойде като следствие. За мен е неприемливо да се "учат" листовки, без да се знаят правилата, на които почиват въпросите.
Виж целия пост
# 101
Не съм учила листовки. Прочетох веднъж правилника, все още дочитам помагалото на зебра и въпросите в страницата на ДАИ. По 2-3 теста решавах онлайн от време на време, като преди лягане си преглеждах нещата, които греша често. Взех вътрешния без грешка, другата седмица съм на външен. Важно е да видиш къде са ти пропуските и да опиташ да ги изчистиш. Предимство, регулиране на движнието, и другите, от които има повече въпроси  - задължително се постарай да ги разбереш. Те са голямо количество еднотипни въпроси, с тук там по някой по-особен казус, със зазубряне е по-вероятно да объркаш. Обръщай внимание на детайлите по картинките - къде има знаци (дори и тези, които се виждат само в гръб), има ли сгради, маркировка. Също и на брой верни отговори. Ако решаваш в автоизпит, трий бисквитките след всеки тест, или ползвай инкогнито прозорец, защото иначе ти пуска повече от въпросите, които знаеш и можеш да си мислиш, че си готова, а да останеш неприятно изненадана на изпита.
Виж целия пост
# 102
Не съм учила листовки. Прочетох веднъж правилника, все още дочитам помагалото на зебра и въпросите в страницата на ДАИ. По 2-3 теста решавах онлайн от време на време, като преди лягане си преглеждах нещата, които греша често. Взех вътрешния без грешка, другата седмица съм на външен. Важно е да видиш къде са ти пропуските и да опиташ да ги изчистиш. Предимство, регулиране на движнието, и другите, от които има повече въпроси  - задължително се постарай да ги разбереш. Те са голямо количество еднотипни въпроси, с тук там по някой по-особен казус, със зазубряне е по-вероятно да объркаш. Обръщай внимание на детайлите по картинките - къде има знаци (дори и тези, които се виждат само в гръб), има ли сгради, маркировка. Също и на брой верни отговори. Ако решаваш в автоизпит, трий бисквитките след всеки тест, или ползвай инкогнито прозорец, защото иначе ти пуска повече от въпросите, които знаеш и можеш да си мислиш, че си готова, а да останеш неприятно изненадана на изпита.
Най честите ми грешки са при мотопедите и мотоциклетите, решавам листовки от приложението на автоизпит.
Виж целия пост
# 103
Не съм учила листовки. Прочетох веднъж правилника, все още дочитам помагалото на зебра и въпросите в страницата на ДАИ. По 2-3 теста решавах онлайн от време на време, като преди лягане си преглеждах нещата, които греша често. Взех вътрешния без грешка, другата седмица съм на външен. Важно е да видиш къде са ти пропуските и да опиташ да ги изчистиш. Предимство, регулиране на движнието, и другите, от които има повече въпроси  - задължително се постарай да ги разбереш. Те са голямо количество еднотипни въпроси, с тук там по някой по-особен казус, със зазубряне е по-вероятно да объркаш. Обръщай внимание на детайлите по картинките - къде има знаци (дори и тези, които се виждат само в гръб), има ли сгради, маркировка. Също и на брой верни отговори. Ако решаваш в автоизпит, трий бисквитките след всеки тест, или ползвай инкогнито прозорец, защото иначе ти пуска повече от въпросите, които знаеш и можеш да си мислиш, че си готова, а да останеш неприятно изненадана на изпита.
Най честите ми грешки са при мотопедите и мотоциклетите, решавам листовки от приложението на автоизпит.


И аз грешах доста там - накрая тези въпроси просто ги назубрих. И все пак на външния двете ми грешки бяха на такъв тип въпроси Triumph
Виж целия пост
# 104
Най честите ми грешки са при мотопедите и мотоциклетите, решавам листовки от приложението на автоизпит.
А1 0.1 11kW 125см3, триколесни до 15kW - това го запомних с единиците навсякъде
A2 0.2 35kW - тук са двойките
мотопеди -  с 2,3,4 колела макс 45км/ч, до 50см3 и до 4кW - малко, бавно нещо до четворки и петици
А - над 50см3 и над 15кW до 400 кг е А - над петици, над мотопед и А1, до килограмите на В1
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия