Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Дюни Роял Ризорт 2021 г.

  • 46 290
  • 738
# 510
Е, не чак такива, просто не правят плътна сянка. Иначе шезлонгите са много удобни.
Виж целия пост
# 511
Аз не знам от Дюни защо не вземат да сменят тези пусти чадъри вече толкова години! Едва ли е супер мега голяма инвестиция това.
Виж целия пост
# 512
Ами може би на някой му харесва, знае ли човек. Ама чак да пречат на почивката - нашите приятели си носят парео и го хвърлят на чадъра и става чудно. Аз ме мисля и не сещам за такива неща и никога не съм носила. Но ние не седим в голямата жега на плажа и явно не ни е било проблем.
Виж целия пост
# 513
Тази година видях нещо много странно на няколко чадъра, като трикотажен чаршаф с ластик. Може вече да продават такива "калъфи" не знам, защото квадратен чаршаф с ластик не знам да има.
Виж целия пост
# 514
Гостите ги слагат Simple Smile
Виж целия пост
# 515
В платената зона половината чадъри са от кафява и по-плътна материя, но само там.
Да се надяваме, че догодина ще инвестират в нови чадъри - само покритието трябва да се смени, останалата част си е О.К.
............
Относно казуса с апартамента в МРП - за мен е ясно, че потребителката не е наемала такъв, както и че двата отзива с една и съща дата /тук и в Букинг/ са писани от нея /еднакви изрази, детайли и т.н/.
Съжалявам, ако съм била рязка, но никак не ми е приятно под относителната анонимност на форума откровено да ни заблуждават, както и да се толерират подобни потребители.
Виж целия пост
# 516
Аз не разбрах кой точно е нейният коментар в буукинг.
Иначе да има недоволни не е лошо всъщност... дори в голяма степен ми липсва времето, когато българите в комплекса бяха малко😁
Виж целия пост
# 517
Тук можеш да го прочетеш - от 100 км си личи, че са писани от един и същи човек, дори да се отрича. Имали са резервация за Белвил, настанени са били в МРП ... това тук май беше спестено, иначе другото е 1:1.

Че има какво да се подобрява - спор няма. На един едно не му харесва, на друг - друго. Аз лично не вярвам нещо да се промени скоро.
Виж целия пост
# 518
Наистина в Букинг отзива е едно към едно с написаното тук от дамата, с една тънка разлика, че не споменава, че е платила за Белвил и то за двойна стая (в Букинг си излиза, какво си резервирал).

От всички коментари за мен сериозната забележка през този сезон е относно чистотата на посудата.
Виж целия пост
# 519
А ужасното препълване на ресторантите не е ли сериозна забележка? И то в пандемия? Както и изсипването на неизядената храна в казани пред очите на хранещите се? Мен лично това ме отказва да ходя там. Както и липсата на възпитание на почиващите в ресторанта и общите части, но да кажем, че това не е по вина на комплекса.
Виж целия пост
# 520
Аз не разбрах какъв е проблемът че дамата е оставила отзив и в букинг?
Виж целия пост
# 521
Аз проблем не виждам. Има малко повече детайли Simple Smile които допълват картинката Simple Smile
Виж целия пост
# 522
Аз не разбрах какъв е проблемът че дамата е оставила отзив и в букинг?
Никакъв проблем. Разминава се с версията тук, която предизвика доста страсти. А и поне за мен има значение дали си платил за двойна стая в 4* хотел или за апартамент в 5*. Коментирайки цена това е важно.

А ужасното препълване на ресторантите не е ли сериозна забележка? И то в пандемия? Както и изсипването на неизядената храна в казани пред очите на хранещите се? Мен лично това ме отказва да ходя там. Както и липсата на възпитание на почиващите в ресторанта и общите части, но да кажем, че това не е по вина на комплекса.
Това също ми направи впечатление. Но аз лично не очаквам персонала на хотел да има възпитателна функция спрямо гостите.

П.п. бях гост в 5* хотел във Велинград. Деца караха тротинетки в основния ресторант за вечеря, играеха между масите, събираха пакетираните клечки за зъби от масите, хвърляха ги във въздуха, тъпчеха ги...Първо се издразних, на персонала, че си мълчи...После загледах родителите...няма спасение и правилна тактика.
Относно заетостта - в българските заповеди няма ограничения спрямо легловата база, по мое мнение от там и спрямо заведенията за хранене в хотелите.
Виж целия пост
# 523
Нямаше ли изискване за 70 процента заетост на легловата база? Или е било за определен период?
Иначе за Дюни, ами в сезон все си е пълно, че и Пеликан работеше преди и още по-пълно беше. Единствената разлика е, че чуждите туристи преобладаваха.
Виж целия пост
# 524
Хотелите не са виновни, че част от гостите нямат възпитание. Който има пари, отива, не се изиксва тест за интелигентност на входа.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия