Мнения за неелитни училища след седми клас в София- Тема 4

  • 69 790
  • 788
# 540
Съжаляяам, че аз съм човека който ви го казвам, но щом още не сте приети на 3 или 4 кладиране, просто детето не е затова училище?

Съжаляяам, ама ти пак се изказа.
Ако не си приет в желано училище, това означава, че и други с по-висок бал са го избрали, а не че не ставаш за там.

Май изобщо си нямаш представа, а? Още не са приети, защото не са минали 3то и 4то класиране.
Виж целия пост
# 541
    Здравейте момичета! Какво става с децата, които не са приети и в трето класиране?
    Виж целия пост
    # 542
      Здравейте момичета! Какво става с децата, които не са приети и в трето класиране?
      Всяко училище ще обяви на сайта си незаетите места след трето класиране и обикаляте по училищата, и кандидатствате на място.
      Виж целия пост
      # 543
      Съжаляяам, че аз съм човека който ви го казвам, но щом още не сте приети на 3 или 4 кладиране, просто детето не е затова училище?

      Нещо не разбрах това мнение. Днес излиза трето класиране. Много деца, приети на второ, но колебаещи се за някое конкретно място, не биха искали да рискуват (дори и с висок бал), защото трето си е рисково. Четвърто пък дава възможност на деца да опитат да кандидатстват за училище или паралелка, която конкретно ги интересува, ако има свободни места. Понякога такива места има дори в СМГ и 91 НЕГ. И влизат деца именно на тези класирания. Това, че не са били приети на първо и второ, а на по-късен етап, как точно го тълкувате, че не са за тези училища?
      Виж целия пост
      # 544
      ................ Това, че не са били приети на първо и второ, а на по-късен етап, как точно го тълкувате, че не са за тези училища?
                           Това изобщо не е вярно.Какво значи,че "не е за това у-ще"?! Случва се на изпит да не успееш да покажеш това,което можеш и да дадеш по-слаб резултат.Следва - не стига балът за исканото у-ще.Не значи,че не си за това у-ще.Много деца в нежеланото у-ще постигат по-високи резултати от тези,приети в желани паралелки.При това животът на децата не зависи от това в кое у-ще ще учиш.Едни добри резултати в 12 клас и влизаш там където искаш  в университетите.И не виждам трагедия ,че не си приет в толкова желано у-ще.
      Виж целия пост
      # 545
      ................ Това, че не са били приети на първо и второ, а на по-късен етап, как точно го тълкувате, че не са за тези училища?
                           Това изобщо не е вярно.Какво значи,че "не е за това у-ще"?! Случва се на изпит да не успееш да покажеш това,което можеш и да дадеш по-слаб резултат.Следва - не стига балът за исканото у-ще.Не значи,че не си за това у-ще.Много деца в нежеланото у-ще постигат по-високи резултати от тези,приети в желани паралелки.При това животът на децата не зависи от това в кое у-ще ще учиш.Едни добри резултати в 12 клас и влизаш там където искаш  в университетите.И не виждам трагедия ,че не си приет в толкова желано у-ще.

      Именно! И аз по същата причина се озадачих от дружеската забележка на oligodrus. На базата на какво преценява кой за кое училище е подходящ. По тази логика, ако случайно детето не се е явило на изпит поради сериозни причини, и има бал 0, то значи да го отписваме директно. Определено доста тъпо изказване с идеята “да се направим на интересни”.
      Мен лично не ме засяга, защото моят е доста доволен от паралелката си и даже е напът да се откаже от евентуална проба “за спорта” за немски (той от самото начало балансираше между информатика/математика и немски, така са му нашарени и паралелките). Но просто се поставих за миг на мястото на онези деца и родители, които продължават да се притесняват и търсят своето място. Определено тъпо изказване.
      Виж целия пост
      # 546
      Съжаляяам, че аз съм човека който ви го казвам, но щом още не сте приети на 3 или 4 кладиране, просто детето не е затова училище?

      Явно не сте човекЪТ!
      Щом разбитате от училища като ТУЕС, Д.Атанасов, "УКТЦ", не ще да е трудно да анализирате данните от различните класирания, може пък да се изненадате.
      Виж целия пост
      # 547
      За четвърто класиране,има ли значение бала на детето?Как става изтеглянето на документите от училището,в което е прието детето-отиваш и ти ги връчват веднага и ти тичаш към новото желание и се молиш да не те превари някой ли?Много ми е мътно там и се чудя дали си заслужава усилията?
      Виж целия пост
      # 548
      Пак си правят класиране, но училищата. Някъде не искат оригинал на документите и след като се класирате се отписвате от старото.
      Училищата обявяват условията.
      Виж целия пост
      # 549
      По наредба при допълване на паралелките до максималния брой ученици ( защото не е задължително това да се случи още на четвърто класиране) се подават оригиналите на свидетелството за основно образование и медицинското ( ако такова е необходимо). Историята обаче помни различни случаи - подаване на копие и показване на оригинала за сверка ( за мен това е добър вариант за децата, които не са били приети никъде на предходни класирания); подаване само на копие; подаване на цветно ламинирано копие, представено за оригинал...Кога и колко дни ще е срокът, в който се приемат документите, се определя със заповед на директора, която трябва да съдържа и критериите, по които ще се осъществява класирането, ако броят на кандидатите е по-голям от броя на свободните места.
      Виж целия пост
      # 550
      Пак си правят класиране, но училищата. Някъде не искат оригинал на документите и след като се класирате се отписвате от старото.
      Училищата обявяват условията.
                         Миналата година не си спомням някъде да не са искали оригинал и да са приемали копия или да са правили само сверка с оригинала.Говоря за елитните у-ща и тези от така наречения втори ешалон.
      Виж целия пост
      # 551
      Сигурно си права за тези училища, но някъде приемаха с копия - писаха родители, не помня точно, а и недоволни имаше от различната практика.
      Виж целия пост
      # 552
      Нещата много се променят. По мое време езиковите бяха елитни, защото на практика освен там и в едновремешния Алианс на пл.Славейков със силно ограничен капацитет нямаше възможност децата да изучават чужди езици за разлика от сега. Езикова гимназия има смисъл за по- трудните езици- френски, немски. За немската не знам, но за френската от бивши мои съученици знам, че нивото рязко е спаднало от доста години при това. Искрено се учудвам за натиска на родителите над децата с много висок бал за английската, защото все още се води за елитна- лесен език и достъпен откъм изучаване. Една от най- елитните навремето беше и класическата гимназия- за изучаване на древни езици и култури- сега е в девета глуха. Синът ми имаше бал за френската, но след консултация на семейния съвет се спря на  НТБГ с ФЕ. Практичното надделя над суетата за челната редица. Вместо да изучава старофренска литература в оригинал, Франсоа Вийон, безкрайните описания на интериора на Балзак, или видовете миньорски инструменти на Зола, по- добре нещо съвременно и актуално плюс езика. В друга връзка не се подлъгвайте по скалата за високите балове например за 30- то училище с испански- нивото на преподаване е под всякаква критика- свестните учители си тръгват с бясна скорост, остават тези, които имат големи претенции към учениците, но не им преподават. Покрай дистанционното обучение видях за какво става на въпрос. Новооткритият басейн не се чисти- децата имат часове по плуване- казват, че е невероятна смрад и мътна вода. Профилираните и професионални гимназии имат смисъл- всеки да си намери мястото под слънцето. В шести и седми клас всички по биология учиха месеци с подробности за храносмилателната и отделителна система при всички възможни живи организми. Е, кому е нужно това?
      Виж целия пост
      # 553
      Езиковите гимназии също са профилирани. За смисъла на професионалните - въпрос на виждане. Ако идеята е да не се продължава образованието след гимназия, вероятно имат смисъл.
      Виж целия пост
      # 554
      не разбрах какво стана и с какво "заслужихме" тая валявица от експерти по образУвателните въпроси. Sad
      един ни просвещава кое дете за кое училище е, друг обяснява колко по-добри са професионалните гимназии, в сравнение с НГДЕК ....
      Sad нямате ли с какво да си запълвате времето?
      Виж целия пост

      Започнете да пишете...

      Страница 1 от 1

      Общи условия