1 АЕГ - тема 4

  • 73 082
  • 736
# 135
Някой може ли да напише, какви бяха профилите след 10-ти клас миналата година?
Виж целия пост
# 136
От къде мога да взема бележка за отсъствия по семейни причини - има ли качена такава на сайта ?
Виж целия пост
# 137
За 8ми клас става въпрос...Домашните по английски са много големи всеки ден, но толкова, че отнемат почти цялото свободно време на децата, около 6 астрономически часа. Примерно домашното от вчера за днес беше: 6 стр. в учебната терадка, съчинение  с около 400-450 думи, 10 изречения с някакво изискване и около 80 думи и изрази, на които да се извади транскрипцията и всяка да се напише по 20 пъти. За да успеят и да им остане малко свободно време децата са започнали да пишат във всяка удобна минута т.е. през междучасията, по време на другите часове, в транспорта, вечер след училище до много късно, сутрин докато тръгнат...Всичко това лично аз не го намирам за коректно. Мислех, че идеята на езиковите училища е да научат освен езика, най-вече да им бъде изградена любов и интерес към него, страната, културата и т.н. А с такива форсиращи методи това едва ли ще се случи, даже обратното - може да се отвратят. Та се чудя при всички ли класове е така или това се отнася само за нашият - 8ж? И при всеки въпрос на децата относно количеството на домашното, наказателно получават още по-голямо... Моля споделете как е при вас!
Виж целия пост
# 138
Алиа, странно. В класа на дъщеря ми с а съвсем умерени домашните. Само по граматика имаха да попълнят 40 страници, но не от днес за утре, а за седмица. На нея й отне два часа. Но може да не е ориентир,класната им беше болна седмица и бяха все със заместник.
Пипиник, освен да се позвъни на класната или в самото училище. Аз не виждам качена бланка.
Виж целия пост
# 139
Изумена съм от това, което прочетох за писане на транскрипция по 20 пъти.
Виж целия пост
# 140
Изумена съм от това, което прочетох за писане на транскрипция по 20 пъти.
Не сте ме разбрали правилно, транскрипцията се пише само един път в тетрадката-речник, като тя не се дава от преподавателя на готово, а се пише самостоятелно или евентуално се търси в интернет или речник. А самите думи се пишат по 20 пъти на отделен лист и се предават за проверка.
Виж целия пост
# 141
Дъщеря ми, сега 11ти клас, също сами си търсеха транскрипцията. Сега, по колко дни са взимали, не знам...Но пак си учеше по цял ден, и не се е оплаквала. Да не би да препускат от опасения, че скоро ще има ДО?

Скрит текст:
Едно време и аз в английска езикова в "подготве клас"пишехме по 80 думи, но не по 20 пъти, а по 2-3 колони на тетрадка А4. Отделно бяхме целодневно на училище - А и В уроци до обед, прибираме се за хапване , и следобед до вечерта - С уроци Joy
Виж целия пост
# 142
при дъщеря ми е по-лежерно, но честно не мога да преценя кой е по-добрият вариант: и много за учене и малко за учене пак има добри страни, макар различни.
Виж целия пост
# 143
"Златната среда" е най-доброто, разбира се. Но да си пишат домашните през часа по математика и в междучасията, непосредствено след като са им дали домашното (т.е., то е за следващия ден), защото вече знаят, че времето няма да им стигне, за мен никак не е ОК.
Виж целия пост
# 144
Моят син е 10 клас и до момента не е имал толкова много домашни по АЕ, но наистина в 8 клас трябваше сами да си пишат транскрипцията на думите.
Сега дъщеря е 8 клас в СМГ, там също учи АЕ и също трябва сами да си я пишат.
Тя след като напише транскрипцията на думите и си ги проверява как са написани  в хартиен речник.
Виж целия пост
# 145
Марти, интересно е това което споделяш, бях останала с впечатление, че само в АЕГ пишат/учат транскрипция. Голямото ми дете е в 11 клас (в паралелка с РИЧЕ, както АЕ е СМГ) и никога не е писал транскрипция.
Виж целия пост
# 146
Много ми е интересно как сами си пишат транскрипцията, ако не са запознати добре с фонетиката и как за 3 седмици от началото на учебната година ги обучиха добре в транскрипционните знаци, дифтонги, ударения и т.н. Едва ли идват научени от прогимназията. Защо учителите не им я пишат и им обясняват кое защо така, докато децата наистина научат сами да го правят?!
Любопитно ми е колко добре се справят учениците да пишат сами транскрипция, преди да я проверят в речника ('щото тая дума трябва да знаят как се произнася, за да я транскрибират) и разбират ли това, което пишат със знаци?
Виж целия пост
# 147
Разбира се, че не се справят. Цялата схема на обучение е доста сбъркана. Идеята на транскрипцията е да разбереш как звучи дадена непозната дума. Няма как да си я съчиниш сам, нали е непозната за теб. Според мен са задължени те да им дават. Но най-вероятно това ги затруднява и си го спестяват. Оказва се, че както и всички останали професии, учителите са на много ниско ниво. Разбира се, има изключения, но само изключения...
Виж целия пост
# 148
Двете ми деца до 7 клас бяха в едно и също училище, но учителката на сина ми по АЕ им преподаваше още от първи клас. Нямам спомен кога започнаха да учат транскрипция, но може би е било 4 клас. Той в гимназията отиде подготвен и никога това не му е създавало проблем.
Дъщеря ми, обаче за 7 години смени няколко учителки и нито една от тях не им обясни що е това транскрипция. В началото на тази учебната година й беше много трудно и почти всеки ден се допитваше до брат си или баща си. Както писах вчера, сега речника й е пръв помощник.
Виж целия пост
# 149
Попитах синът ми, думите им се дават с транскрипцията, не си я търсят, нито измислят сами. Домашни имат, но са в рамките на нормалното.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия