Лидл 154 - Августовска жежка

  • 102 679
  • 2 160
# 2 145
Аз мислехда ходя, заради намалението, а и за млеката от купона. Щеше да се получи доста неприятно, добре, че отложих.
Според мен, това си е сериозен гаф от тяхна страна. Можеше да напечатат кодовете за отстъпка на листче и да ги набират ръчно на всеки, който е имал намерение да ползва купон.
Виж целия пост
# 2 146
Можеха сигурно, но пък така ще се бавят с маркирането, може би повече, отколкото сега... 🤔
Виж целия пост
# 2 147
Моренка, не са виновни моите, но са ми близо Simple Smile
Виж целия пост
# 2 148
Вчера една служителка само повтаряше, че нямат такава промоция с млека, защо сме се награбили с толкова млека. Ми, показах ѝ купона
Виж целия пост
# 2 149
Ахааа... на мен тия на Лидл са ми ептен близо, та и за теб ще ги нахокам....

Вчера една служителка само повтаряше, че нямат такава промоция с млека, защо сме се награбили с толкова млека. Ми, показах ѝ купона
Мани, мани.... все едно са по заместване, от някоя аптека (примерно) дошли...
Виж целия пост
# 2 150
не са виновни моите, но са ми близо Simple Smile
Дени, те сигурно са се притеснили какво ти е...да не искаш да отидеш до Лидъл 😅
Виж целия пост
# 2 151
Не ви бях чела няколко дни и ми залипсвахте Simple Smile
Сутринта ММ е ходил до лидл и си е купил инструмент някакъв дигитален и контейнер за болтчета, той не ми каза естествено, защото щях да реагирам "поредните 40лв....тцтц", а видях от дигиталната бележка. Следобед ходих аз за това онова, но бях с 30лв и без карти (намагнитени с пари) и добре че ми е сработило приложението, иначе нямаше да ми стигнат парите Simple Smile
Сега като чета, чак не ми се вярва че двата пъти ми е отчетена картата.
Иначе за отчета - взех четки, гъби, кърпи и пюрета. Търсих сока от първа страница, но нямаше, търсих топли хамбургери (Пийкок май беше пускал снимка) но нямаше и накрая се отказах от не важните неща.
Утре пак ще трябва да ходя, но вече с намагнитени карта и колата на ММ, че не става да пазарувам и трупам колкото да запълнят багажник на бебешка кола Simple Smile
Хайде да идва новия месец и новия сезон и да бъдем всички здрави и щастливи дори без това което не намираме налично в магазина!
Виж целия пост
# 2 152
Намагнитени карти, вика Wink
Виж целия пост
# 2 153
Ахааа... на мен тия на Лидл са ми ептен близо, та и за теб ще ги нахокам....

Вчера една служителка само повтаряше, че нямат такава промоция с млека, защо сме се награбили с толкова млека. Ми, показах ѝ купона
Мани, мани.... все едно са по заместване, от някоя аптека (примерно) дошли...
Ами купона за млека е персонален, нормално е касиерът да не знае за него. Не е в списъка с купони в брошурата или в седмичната информация, освен ако той самият не го е получил.

Относно приложението, от вчера прави проблеми, при някои клиенти проработва, при други - не. Няма опция за ръчно маркиране на отстъпките с приложението, просто не е измислен такъв вариант за да бъде приложен. Ако мислите, че служителите им е лесно с тия бъгове, много се лъжете, не си го изкарвайте на тях, те вина нямат. Същевременно си отнасят всички негативи и от липсваща промо стока и от проблеми с приложението. Не е лесно да си 8 часа на каса и да ти държат тон n брой клиенти за нещо за което нямаш вина. Работата в Лидл става все по-ангажираща, натоварваща и изнервяща, много колеги не издържат на напрежението и си тръгват. Тръгват си хора със стаж и изградени умения, но на никой не му пука, нали ще дойдат други...
Виж целия пост
# 2 154
Напълно разбираме умората и напрежението , под които работите и мисля,че тук се е споменавало не веднъж. Още в началото на бъга вчера се каза, че и на служителите им е лудница и трудно. Много хора, споделят, че приложението е в тежест и на служителите. Вие сте от едната страна на барикадата, ние сме от другата. Както вас ви дразнят клиентите , така клиентите се дразнят на това, че са подведени в даден момент.
Споменах изнервената служителка, защото беше изключително заядлива. Ама понеже сега се наложи да връща сумати и млека обратно, заради приложението си го изкара на клиентите. Винаги, когато съм доволна от продукт, служител или нещо съм го споменавала . Но от известно време е мъка пазаруването. Както някой спомена, то са прескачане на кашони, колички. Вчера една служителка се ядосваше на хората ,.че ѝ пречели да зарежда магазина..ми, беше 18ч. Всеки тръгнал от работа, минава през магазина.
Виж целия пост
# 2 155
Когато човек работи за дадена верига, марка, се олицетворява с нея и поддържа нейния имидж да бъде добър. Вие, служителите на Лидл, сте точно в тази роля. Лоялност се нарича това. Ние попълваме анкети непрекъснато, но вие като служители сте длъжни да давате обратна връзка на мениджмънта ви. Сигурна съм, че го правите. Аз знам идеално как се работи във верига от личен опит, още по - тежко е в бързооборотна такава. Но преди всичко - стремежът е максимално добър клиентски опит. Напоследък не е точно така, за съжаление.
Виж целия пост
# 2 156
За съжаление, "любимото" ми напоследък е огромна количка/метален кош със стока за зареждане и недостатъчно място отстрани, за да мина с количката за пазаруване. Някои служители вероятно са толкова ангажирани със зареждането, че ме поглеждат и явно изобщо не съобразяват, че просто няма как да мина с количката. Особено ако от другата страна са стоварили кашон с дини или друго. Подчертавам, че акцентът е на някои служители (не всички или повечето).
Виж целия пост
# 2 157
Тъжно или не, август свърши, тъй че прибирайте джапанките и полечка се примъквайте в НОВАТА ТЕМА Wink
Виж целия пост
# 2 158
Момичета, имам чуденка. Тези цветоулавящи кърпички, вярно ли е, че една може да се използва няколко пъти? За първи път ще използвам и не съм много запозната😁✌️
аз съм ползвала, открих го погрешка. Стават за втора или трета употреба, ако не са захабени и твърде оцветени.
Виж целия пост
# 2 159
Сега на всички с Лидл+ трябва да изпратят ваучери за извинение. 😁
На мен ми пратиха купон за 5 лева, след като им писах, че не е редно при обявени промоции да продават на редовни цени или да отказват продажба.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия