Частни училища - информативно-дискусионна тема 47

  • 39 019
  • 750
# 735
Chacha86, не съм сигурана защото детето ми е голямо вече, пък за мен храната никога не е била фактор. Даже и в ДГ.

Но навремето на таблото висяха два списъка, единят по спомен беше за деца с алергии.
Виж целия пост
# 736
Моля дайте ми мотивация. Кажете, че има някакъв дългосрочен смисъл в това в първи клас да се решават ежедневно по десет страници смятане до 5- нещо, което децата са усвоили отдавна, но е важно всички 5 помагала да са решени. И по английски няколко страници и по български, но това се подразбира. Буквално цяла събота отива, или почти двата почивни дни в някакъв процент. Това дете няма един почивен ден с месеци. С каква цел? С какво ще е повече от другите, играли по цял ден, да кажем на 10 годишна или 15г възраст?
Исках ЧУ заради по-мотивирани учители, интерени допълнителни занимания, целодневно обучение, малък клас. Но не си представях, че ще стана роб на това училище, при това ще си плащам за робството. Вие как издържате? Особено хората с повече деца?
Виж целия пост
# 737
Ох. Не ме разбирайте погрешно. Искам Питагор да продължи да  е това,  което беше до момента. Не  ми се иска да вярвам, че нещо толкова успешно и градено с години, може да се срине за няколко дни. Затова секретарките, заместник директорът, учителите и всички да се организират, да се вземат в ръце  и  да не  дават НИКАКВИ индикации за несигурност....

Не знам на какъв език да го обясня. В конкретният случай актуализирането на договорите не зависи от секретарки, зам. директор, учители и т.н.
Малко повече човещина в тежък момент е добре да има. И да учим на това и децата си.
Разбирам родителите на приети деца, но въпреки това обстоятелствата са извънредни.
Колкото по-малко натиск за незначителни неща, толкова по-бързо ще се съвземат и влязат в релси.
Да допълня, че има технологи1но време за вписване на обстоятелства в Търговския регистър. Т.е. не е достатъчно да кажат този човек ще подписва договори, това обстоятелство трябва да се впише, за да има право човекът да подписва.
Принципите на работа в училището са утвърдени. Решенията, за  които знам, са мъдри, въпреки обстоятелствата. Нямате място за притеснения.
Виж целия пост
# 738
Моля дайте ми мотивация. Кажете, че има някакъв дългосрочен смисъл в това в първи клас да се решават ежедневно по десет страници смятане до 5- нещо, което децата са усвоили отдавна, но е важно всички 5 помагала да са решени. И по английски няколко страници и по български, но това се подразбира. Буквално цяла събота отива, или почти двата почивни дни в някакъв процент. Това дете няма един почивен ден с месеци. С каква цел? С какво ще е повече от другите, играли по цял ден, да кажем на 10 годишна или 15г възраст?
Исках ЧУ заради по-мотивирани учители, интерени допълнителни занимания, целодневно обучение, малък клас. Но не си представях, че ще стана роб на това училище, при това ще си плащам за робството. Вие как издържате? Особено хората с повече деца?

Толкова домашни и в 3-ти клас не сме имали. До 2-ри, 3-ти клас са максимум по 1 лист двустранно по трите предмета. По английски може и малко повече думи. Нещо е сбъркано в методиката. Или в час нищо не успяват да отработят и прехвърлят към домашните, или учителката се престарава.
Виж целия пост
# 739
Моля дайте ми мотивация. Кажете, че има някакъв дългосрочен смисъл в това в първи клас да се решават ежедневно по десет страници смятане до 5- нещо, което децата са усвоили отдавна, но е важно всички 5 помагала да са решени. И по английски няколко страници и по български, но това се подразбира. Буквално цяла събота отива, или почти двата почивни дни в някакъв процент. Това дете няма един почивен ден с месеци. С каква цел? С какво ще е повече от другите, играли по цял ден, да кажем на 10 годишна или 15г възраст?
Исках ЧУ заради по-мотивирани учители, интерени допълнителни занимания, целодневно обучение, малък клас. Но не си представях, че ще стана роб на това училище, при това ще си плащам за робството. Вие как издържате? Особено хората с повече деца?
Пипи, съжалявам, но никаква мотивация не мога да ти дам, звучи ми прекалено, част от децата ще издържат на това обучение, другата част ще намразят ученето. Как се чувства детето при всичко това - за теб ми е ясно? Това в БШ ли - класическа паралелка?
Виж целия пост
# 740
Няма никакъв смисъл. Единственият резултат е, че изнервят децата и родителите. Учителката е чувала, че е нужно автоматизиране, но нейното е теророзиране. Имаш право да поискаш обосновка от учителката - ако разбира, ще обясни.
Виж целия пост
# 741
Пипи, мисля, че е време или да говорите с учителките и ръководството, или да търсиш ново училище.
Виж целия пост
# 742
За мен също не би било проблем по-късното подписване на договорите. Всъщност това е формалност, важното е, че детето е прието в училището, в което искате то да учи. Има формалности при определянето на друго лица, което да представлява и управлява училището. Смятам, че и самото училище /визирам преподаватели и въобще свързаните с управлението му/ е било в шок и докато се вземе решение кой ще продължи да ръководи и управлява Питагор е отнело време. От друга страна и Търговски регистър доста често поставя спънки в обявяването на подлежащи на вписване обстоятелства /в случая нов управляващ/ с различни често безсмислени искания, които отнемат допълнително време.
Добре  е да сме толерантни, да зачетем чуждата тъга.

При мен се зараждат няколко въпроса. Събеседването с моето дете предстои, но от сряда е малко неразположена, спрях я от градина и се лекуваме, вече е добре, но още кашля. /Според лекарката ни ще си кашля още известно време, докато изчисти/. За всеки случай направих антигенен тест и грип тест / за двата вида/ - и трите са отрицателни. Събеседването е в понеделник. За мен тя вече е добре, но се чудя, ако все пак не може да отиде поради неразположение може ли и как се отлага изпита за след няколко дни?

Аз също се чудя как запълват класовете за ПУК в Питагор. И какво се случва с децата, чието събеседване предстои, а бройките са запълнени. Ако не греша са 4 ПУК по 20 деца, нали?
Същото нещо се чудя и за Света София. Реално как решават колко деца на предварителния изпит на 6 ноември да приемат. И ако се запълнят бройките на 6 ноември, какво се случва с изпита на 15 януари. Или половината бройки се заполват сега на 6-ти, а другите на 15-ти? В Света София също ли са 20 деца в 4 ПУК?
Виж целия пост
# 743
В СС са 5 паралелки по 14 деца.
Виж целия пост
# 744
Моля дайте ми мотивация. Кажете, че има някакъв дългосрочен смисъл в това в първи клас да се решават ежедневно по десет страници смятане до 5- нещо, което децата са усвоили отдавна, но е важно всички 5 помагала да са решени. И по английски няколко страници и по български, но това се подразбира. Буквално цяла събота отива, или почти двата почивни дни в някакъв процент. Това дете няма един почивен ден с месеци. С каква цел? С какво ще е повече от другите, играли по цял ден, да кажем на 10 годишна или 15г възраст?
Исках ЧУ заради по-мотивирани учители, интерени допълнителни занимания, целодневно обучение, малък клас. Но не си представях, че ще стана роб на това училище, при това ще си плащам за робството. Вие как издържате? Особено хората с повече деца?
Ами така изложени нещата не ми се виждат нормални. Въпроса е в това как самият учител вижда нещата и как се справя голямата част от класа.
Ако в училище решават по 10 страници и учителят счита че това отнема 30-40 минити не мисля, че е проблем. Ако повечето деца успяват за 40-50 минути пак не смятам че е проблем.
С како са повече -това че се научават на труд и постоянство. Както и на умения за организаране на време.
Ако на всички деца в класа това им отнема много време -говорете с учителя. Ако обаче само твоето и някое друго са така -обмислете какво да предприемете. Може детето да не се чувства ок на този темп на учене.
Виж целия пост
# 745
Моля дайте ми мотивация. Кажете, че има някакъв дългосрочен смисъл в това в първи клас да се решават ежедневно по десет страници смятане до 5- нещо, което децата са усвоили отдавна, но е важно всички 5 помагала да са решени.
Ако детето се справя с лекота, това е напълно безсмислено. И вие, и то ще намразите училището, предметите, госпожата и всичко около обучението.
Говорете с госпожата и се разберете за по-малко домашни, ако детето се справя лесно и напредва.
Ако не се разберете с госпожата и тя продължава да държи на домашното, което дава, аз бих го намалила по свое усмотрение.

Кой ще пуска новите теми? Онна не е била на линия отдавна. Дано всичко да е наред с нея.
Виж целия пост
# 746
В СС ми казаха, че на 6.11 ще приемат много малко деца и май само такива "изпреварващи развитието си", каквото и да значи това. А и не разбрах сега 1 кръг ли ще е само или ще са 2
Виж целия пост
# 747
В СС ми казаха, че на 6.11 ще приемат много малко деца и май само такива "изпреварващи развитието си", каквото и да значи това

Генийчетата са значи за 6ти. Надявам се да има приети и от нашите деца във форума.
Виж целия пост
# 748
[
Скрит текст:
quote author=Пипи2013 link=topic=1358215.msg43682716#msg43682716 date=1634982581]
Моля дайте ми мотивация. Кажете, че има някакъв дългосрочен смисъл в това в първи клас да се решават ежедневно по десет страници смятане до 5- нещо, което децата са усвоили отдавна, но е важно всички 5 помагала да са решени. И по английски няколко страници и по български, но това се подразбира. Буквално цяла събота отива, или почти двата почивни дни в някакъв процент. Това дете няма един почивен ден с месеци. С каква цел? С какво ще е повече от другите, играли по цял ден, да кажем на 10 годишна или 15г възраст?
Исках ЧУ заради по-мотивирани учители, интерени допълнителни занимания, целодневно обучение, малък клас. Но не си представях, че ще стана роб на това училище, при това ще си плащам за робството. Вие как издържате? Особено хората с повече деца?
[/spoiler]
Ами така изложени нещата не ми се виждат нормални. Въпроса е в това как самият учител вижда нещата и как се справя голямата част от класа.
Ако в училище решават по 10 страници и учителят счита че това отнема 30-40 минити не мисля, че е проблем. Ако повечето деца успяват за 40-50 минути пак не смятам че е проблем.
С како са повече -това че се научават на труд и постоянство. Както и на умения за организаране на време.
Ако на всички деца в класа това им отнема много време -говорете с учителя. Ако обаче само твоето и някое друго са така -обмислете какво да предприемете. Може детето да не се чувства ок на този темп на учене.
[/quote]

Не се учи така на труд, постоянство и организиране на време. Така се затъпява. Не е нужно да се правят толкова примери за материал, който е усвоен. Но дори да не е усвоен, всяка задача, която от един момент става твърде голяма и монотонна, започва да изнервя хората. Човек може да автоматизира смятането с по-малък брой задачи, а ако вече ги знае остава с усещането, че го правят на идиот. Нужна е дозировка - с малки суми, но редовно - като в тотото. Малко еднотипни задачи и редуване на вариантите на задачите, за да се поддържа интересът.
Виж целия пост
# 749
В СС ми казаха, че на 6.11 ще приемат много малко деца и май само такива "изпреварващи развитието си", каквото и да значи това

Генийчетата са значи за 6ти. Надявам се да има приети и от нашите деца във форума.
Хахах, едва ли. Генийчета има по около 2 на випуск, а те все пак на 6-ти според мен ще искат да приемат поне половината от випуска си. Моето дете (което сега е 4-ти клас) беше едно от 16-те приети в Питагор при наплив от около 150 деца, но аз и до ден днешен постоянно му намирам кусури, вкл. и тук съм писала многократно. Така че не се пренавивайте и ще стискаме палци дружно Blush
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия