Абонаментни кутии в България - Тема 18

  • 61 934
  • 741
# 435
Момичета, моята кутия МФБ е в Спиди, няма да я ползвам в случай че някоя от вас я иска, ще я препратя. Корекция, вече е препаратена 🙂
Виж целия пост
# 436
Предполагам, че фирмите са си калкулирали в цената загубите, но защо поръчвате нещо, които не искате? Не се заяждам, любопитно ми е, защото няколко пъти съм била в дилема дали да платя 10 лв за транспорт/връщане на пратка, която съм изпратила на някого и е останала невзета или да я зарежа в Еконт. Някак некоректно е към човека отсреща.
Виж целия пост
# 437
Ако не е с абонанамент, най-добре ще е кутията да се върне там откъдето е дошла. Все още е налична в сайта предполагам Simple Smile
Виж целия пост
# 438
Самата кутия да, както и непотърсена пратка е по-добре да се върне на собственика, но никоя транспортна фирма не работи даром. Зададох принципен въпрос. В случая фирмата вероятно ползва големи отстъпки, но стандартно транспорта в две посоки е 7-10лв, което не е малка сума, особено ако не продаваш нещо много скъпо. Попитах, защото това е модел на поведение. Харесваш си нещо, поръчваш го, на следващия ден решаваш, че всъщност вече не го искаш без да ти пука, че човекът отсреща вече го е изпратил.
Виж целия пост
# 439
Абсолютно некоректно, нагло и грозно е, няма какво да се коментира. Просто някои хора са си такива и никога няма да станат други...
Ако тук беше като в чужбина и всеки си плащаше предварително всичко, което си е поръчал онлайн - нямаше да е така, но тук манталитета е друг. За съжаление.
Виж целия пост
# 440
Вероятно след като са видели съдържанието, са преценили, че продуктите няма да им влязат в употреба, не виждам нищо лошо да ги вземе момиче на което и харесат. Щом има опция за препращане, кириера си е преценил дали му е рентабилно 🙂
Виж целия пост
# 441
Хаха, естествено, че за куриера е рентабилно - в случая, а и по принцип - той е най-насметка Laughing
Виж целия пост
# 442
Аз съм без абонамент, 39.85 е стойността на кутията + куриерската. Ето и съдържанието


А може ли да погледнете срока на годност на шампоана, моля. Моя е до 10.2021 и това, честно казано, доста ме подразни.
Виж целия пост
# 443
Аз съм без абонамент, 39.85 е стойността на кутията + куриерската. Ето и съдържанието


А може ли да погледнете срока на годност на шампоана, моля. Моя е до 10.2021 и това, честно казано, доста ме подразни.
И моя е същия 😁
Виж целия пост
# 444
Момичета,шампоана и другите неща в кутията на Фулбокс съм ги виждала в магазин за стока от Европа в Пловдив на цена от 2 лева,имам подозрения,че са сменили вноса,марките са прости и се намират в паралелния внос...
Виж целия пост
# 445
Всеки си гледа интереса, а моя не е да трупам продукти които не са за моя тип коса или кожа. Естествено с кутиите без разкрит продукт има такъв риск. Не смятам че дължа обяснение, но в случая кутията вече е пусната към сестра ми която я иска и ще я ползва. А дали това е некоректно, съмнявам се. Не мисля че целта на темата е да се защитават различните кутии и фирмите стоящи зад тях. А по-скоро отзиви и впечатления, и споделяне на нови оферти.
Виж целия пост
# 446
И моя шампоан е със същия срок на годност.
Виж целия пост
# 447
Здравейте,
Днес получих кутията за месец септември на You are worth it box. Доволна съм от кутията, както и отношението на екипа им! Ще изпробвам продуктите, за да мога и да напиша отзиви за тях.
Виж целия пост
# 448
Не вярвах, че още има кой да ги купува You are worth it box. Само 4 марки във всяка кутия
Виж целия пост
# 449
🤩Подготвили сме ви една специална лимитирана и много чакана кутия с любима марка, която добре познавате!

Искаш ли да си я #спечелиш
Намери поста в Instagram профила ни:
1️⃣ Дай предположение за марката
2️⃣ Тагни приятелка
3️⃣ Последвай ни @goodbox.bg
✨По желание сподели на стори

Една от участващите ще си спечели кутията. Нямаме търпение да чуем предложенията ви! 😁

⏱Датата е 24.09, а бройките ще са ограничени!
www.goodbox.bg
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия