Нет1 София е закрит - на къде?

  • 13 197
  • 149
# 135
Клиентите на оптиката им във входа ми почнаха да се увеличават. Оня ден явно идваха да включват клиент и след това почнаха да блъскат да си затворят кутията. След неуспешен опит я оставиха така отворена. Наложи се да звъня на 123 да сигнализирам за това и след това са дошли и са си я затворили.
Виж целия пост
# 136
Това ще е ден до пладне. Концентрацията е такава, че няма на къде. Нет1 и Булсатком, сделки, които следих на времето бяха така "ювелирно" списани, че да ги четеш и само да цъкаш с език. На практика ги фалират и доказват, че друго, освен поглъщане - от единствените лицензирани, т.е. а1 и вива няма как да се случи.
Свободно, нали?
Виж целия пост
# 137
Доколкото става ясно, Йетел са се разсмърдяли, и ВАС е решил да се съобрази и да спре безобразията на КЗК, която никъде не вижда конкуренция, защото явно който има интереси, си плаща и тези мили хора в комисията решават, както се иска от тях. 
Все пак, съдебната ни система от време на време се събужда, особено ако някой отвън я пораздруса. Сигурно има и някакви европейски органи, където ако се повдигне въпроса, може да отнесем някакви по-сериозни санкции, та са решили да не рискуват.
Йетел е чешка собственост, регистрирана в Амспердам, така пише в укипедията. Чехите не си поплюват, там икономиката е реална и конкуренцията съществува наистина, и са решили да не търпят безобразията на нашите пародийни регулаторни органи.
Виж целия пост
# 138
Бих предложил Ефирна безплатна ТВ + онлайн абонамент като Нетфликс. Единствено не ми харесва, че липсва много съдържание на Български език (макар да има вариант да се добавят субтитри през компютър / не за всичко). Въпреки това са първия, който намалява цените за тази година. И А1 си вдигнаха тарифите.. монополисти - правят каквото си решат.

Скрит текст:
"Надяваме се, че се наслаждавате на всичко, което Netflix предлага. Актуализираме цените на нашите планове и вашата месечна цена ще намалее до 9,99 евро на следващата ви дата на фактуриране"
Виж целия пост
# 139
Работата е, че за да преминеш на този вариант трябва да имаш съществуващ договор за интернет. А такъв, за много места е възможен едниствено с а1 или виваком. Тъжно и показателно за монополната концентрация.
Виж целия пост
# 140
Скоро ми звъни непознат номер. Вдигам и чувам "Здравейте, от Виваком съм. Бях наблизо до вашия блок и видях, че още сте към НЕТ1. Имам предложение за вас от Виваком". Казах, че ще продължа да съм към НЕТ1, той отовори "Разбирам. Приятен ден". Не помня дали ми пусна вица как скоро няма да може към НЕТ1, защото вече си представях как едва ли не кеси под терасата ми и ми звъни Joy Joy Joy
Виж целия пост
# 141
М да, ходят на хората по входовете да гледат кой към коя кабелна е....lol
Виж целия пост
# 142
Как така още сте на НЕТ 1, аз бях с предплатен интернет от тях и след като ги купиха и си закриха сайта, нямах възможност да ги ползвам отново.
А най-глупвато нещо, което виваком направиха е да не ми предложат същите условия за ползване на интернет, те дори нямаха вариант с предплащане и без договор.... купуваш фирма с маса клиенти и ги губиш, защото отказваш да им предлагаш услугите, които те са ползвали... няма такава некадърност.
Виж целия пост
# 143
В началото на юни ОТНОВО предплатих при условия на Нет 1 Sunglasses

По принцип никой не е длъжен като купи някаква фирма - да продължи да следва политиката й.
Виж целия пост
# 144
В началото на юни ОТНОВО предплатих при условия на Нет 1 Sunglasses

По принцип никой не е длъжен като купи някаква фирма - да продължи да следва политиката й.

Значи мен 3 пъти са ме обслужвали тотално неадекватни служители, които само ми предлагаха планове и твърдяха, че няма как да съм на старите условия...
То може да не е длъжен, но е логично да угаждаш на клиентите си при тази конкуренция, а не да се държиш като чобанин на пасището.
Виж целия пост
# 145
Лошото е, че вече няма конкуренция. Всичко се "събра в ръцете" на Виваком и А1. Даже Булсатком вече не  е толкова добре, като преди. Т.е. избор няма - ако не са едните, ще са другите....и все при гадни условия.
Виж целия пост
# 146
Не са длъжни, но е грозно, че лъжат клиенти, за да извиват ръце за подписване на договори. На единия ми адрес след като взеха нет1 ми звъняха с думите, че съм длъжна да сменя договора с Виваком и не мога да го продължа със старите условия, дори с по-висока цена, защото така. Не го продължих, те го спряха и минах на а1 там. На втория адрес същата работа, но след много спорове в офис и по телефона накрая ми продължиха за още една година. Миналата седмица успешно предплатих за втора година. Дори ме питаха не искам ли да го пуснат отново на втория вече изключен адрес???
Естествено, че искам, но а1 вече махнаха всички кабели и настаниха свои. А бях много по-доволна от доставяното от нет1 и с готовност щях да им плащам повече за същото.

Така не се прави бизнес. Според мен де.
Виж целия пост
# 147
Ми, изобщо не се прави така, това е след дъжд качулка... аз нямаше как да ги чакам да дойдат на тази. Интернетът ми беше изтекъл и след като не можеха да ми предложат да си го предплатя за 6 или 12 месеца както ми е удобно и на цена, близка до тази на Нет 1 - просто им бих шута и отидох на Булсатком. Хич не им е зле услугата, бързо ме включиха, чат-пат има прекъсвания, но са редки и само веднъж се мотаеха 2 дни при подаден сигнал, но пък видях двама техни служители в съседния блок и ги помолих да погледнат и моя адрес и оправиха проблема.
Абсурдно държание и политика на Виваком, веднъж като ти оставят лошо впечатление, едва ли ще се навиеш после да ходиш при тях. Както и да е, за мен са история вече виваком, само съжалявам, че не повдигнах въпроса на по-високо ниво, но явно друг го е направил и сега играят по свирката на клиентите си от Нет 1.
Виж целия пост
# 148
На мен ми казаха, че уж ако изтървеш края на предплатения период/края на договора - не губиш право да подновиш към НЕТ 1. Обаче не им вярвам Joy
Виж целия пост
# 149
Вече може наистина да подновиш изтекъл дори преди 2 години предплатен договор към нет 1. Потвърдено и на 123 и в офиса в Сердика. И двата пъти ме питаха защо не искам и сигурна ли съм че не искам да ми пуснат първия изключен по тяхна вина /тогава още преди да изтече договорът исках да платя колко поискат само да имам същото, не дадоха и минах на а1 там/ е сега като си нямам вече техните кабели можело веднага. И кабелите щели да ми оправят ако искам?

А другият адрес подновиха миналата година преди да е изтекъл с дълги пазарлъци на 123 и в офиса. На 123 изначално казваха, че може, в офиса - не, накрая отидох в офиса и звъннах на 123 и им дадох телефона да си приказват със собствената си управа.

Много смешно.

ПС - на моите адреси вече има само а1 и Виваком. Булсатком и други фирми цитирани в темата не ме поискаха. Накрая бях готова да си пусна ефирна тв и 5г преносим интернет от Глобул/вече йетел. Друга фирма дори само интернет не искаха - нямали покритие на моя адрес. Тъпо е с това монополизиране. Никога не съм искала да съм клиент на гигантите. Още от 90те имахме сел.бг които нямаха никакъв проблем, макар да бяха 3 човека общо на кръст цялата фирма.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия