Клиентът не трябва да си мълчи ! Подобни неща в чужбина не биха се случили именно защото хората хем си знаят правата, хем си преследват интереса и ще си гонят нещата до дупка.
Защо в България е толкова лесно да сме жертви и толкова трудно да си потърсим правата когато сме ощетени? "Хората в България сякаш са свикнали да ги мачкат." - това са ваши думи ! Днес това го прави Хепи, утре ще е някоя друга голяма верига заведения. Ние като потребители и клиенти само свеждаме глава и не предприемаме нищо! Това не трябва да е така.
Изкарвайте ме агресивна колкото си искате. За мен подобни казуси не се решават в интернет с оплакване по форумите.
Хубаво е ,че предупреждавате и други за некоректността на Хепи, още по-хубаво щеше да е ако бяхте дали положителен пример как да защитаваме правата и интересите в подобна ситуация.
Спирам до тук.