От САЩ до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 2

  • 15 802
  • 135
# 60
Дъждец, прати им линк със стоките във формата за контакт-изскача прозорче, или по имейл. Да ти сметнат точно колко ще е. По телефон също винаги вдигат, само събота не знам работят ли, но опитай.
Виж целия пост
# 61
Аз минавам само да се оплача - имах неблагоразумието да използвам услугите на Лерон за доставка от САЩ. Сагата ми продължи почти три месеца - знаех, че ще отнеме време; мислех, че съм се заредила с търпение, но това надмина всичките ми очзаквания. Направих поръчка в средата на октомври и към края на месеца продуктът беше в офиса им. И тогава започна голямото чакане. Трябваше да тръгне курс в началото на месеца и всеки път, когато успявах да се свържа с някой в офиса в София (което само по себе си беше подвиг - дни на ред съм звъняла по 3-4 пъти на ден, за да ми се вдигне телефонът веднъж), ми се обясняваше как ей-сега-ей тръгва тоя курс, ама превозвачът трябвало не-знам-кога да дойде, пък той не дошъл, ама вие не се притеснявайте; тръг-ва… Въпросният курс тръгна на 1 декември; подаръкът, който очаквах с него, беше предназанчен за края на ноември. Историята обаче не спира до тук - след като ме увериха, че за десетина дни ще е в България, започнаха обясненията колко са бавни българските митници (което, знам, така е) и как нищо не се знае, за да получа поръчката си на 12 януари!!! Поне за Коледа да беше стигнала…
Мога да приема, че по веригата много неща не зависят от тях, но да не можеш да дадеш дори елементарен ориентир кога ще бъде изпълнена услугата, за която си поел анагжимент, ми се струва безумие. Ососбено когато към това се прибави абсурдното клиентско обслужване - тотална липса на информация, безброй неотговорени имейли и обаждания…, разочарованието ми е пълно. Никога, никога повече няма да използвам Лерон за каквото и да било. Реших да действам с тях, защото ги бях ползвала за европейски доставки и имах добри впечатления, а предната си американска поръчка направих през uShoppr, които закъсняха с десетина дни и, представете си, бях възмутена Grinning
Та, така - никога повече Лерон!
Виж целия пост
# 62
Само да кажа, че за всички държави – Leron ползват транспорта на GGBG. Т.е. те са тотално зависими от друга фирма-превозвач.
Виж целия пост
# 63
Щом са с ггбг..три месеца е нормално за тях.
Други доставят за 20 дена.
Има варианти.
Виж целия пост
# 64
Да ви попитам, правя поръчка до адреса на ushopper в САЩ...но на имената си пиша моите, нали..а на името на фирмата  Orbit Trade LLC.
Защото само с  Orbit Trade LLC не ме пуска да поръчам.
Виж целия пост
# 65
Звънни им. Или в чата ги питай.
Аз поръчвах чрез тях, и не знам как се попълва, не съм попълвала. Те ми го поръчаха, на мен не ми даде да платя с моята карта, за това.
Виж целия пост
# 66
Питах, отговориха ми... с преписан от сайта адрес. Simple Smile
Нищо де, то се оказа, че същите неща ги има и в алито...та ще ги пробвам друг път.
Виж целия пост
# 67
Моите за жалост ги нямаше в алито, проверявах тогава, а и синко държеше да са оригиналдЪ вариант, та се набутах...но здраве да е...
Виж целия пост
# 68
Здравейте, направих поръчка от Etsy в американския офис на ггбг. От Etsy  имам нотификация, че пратката е доставена на адреса, но нямам имейл от ггбг за потвърждение, че е при тях, в профила ми също не е записано. Нормално ли е да се бавят с потвърждението или има някакъв проблем? Досега с английските пратки са били много бързи в отразяването на доставката.
Виж целия пост
# 69
Към днешна дата - какви са вариантите за:

 Гаранционна услуга към Гугъл (телефон) - закупен нейде в САЩ, доколкото проверих...
Как може да стане и на каква цена?
БГ - САЩ >> БГ
мисля че ми дават да избера локацията поне.

Ремонта тук ще е над 250лв
ПП: Ако приятел съдейства - ще има ли смисъл?

Досега съм пращал само веднъж четец, но до Германия през ДЧЛ и май ми върнаха парите или нов (нямам спомен).
Виж целия пост
# 70
Аз бих писала на търговеца, от който съм го купила, да го питам...как става рекламацията.
Виж целия пост
# 71
здравейте,
ако купя от ebay, има ли Prepaid import Duties & Taxes,  както ги има в iherb?
Или трябва превозвачът да ги плати от мое име? (аз не искам да се занимавам с митниците)
Благодаря!
Виж целия пост
# 72
За първи път поверих поръчка на www.ushoppr.com: закупуване и доставка от САЩ.
На 02.03  www.ushoppr.com ми направиха оферта: пишеше, че амазон ще достави на 07.03.
Платих на превозвача на 03.03.
Те са купили от амазон на 04.03 (така ми казаха)
Доставката ще е на 18.03 до адреса в САЩ.
На 04.03 проверявах амазон и не е показвало такава дата, дори днес не показва толкова далечна дата...
Освен това продукта се продаваше и доставяше от амазон.ком на 04.03.
От тогава се поизчерпа и амазон вече пише, че се продава и доставя от друг търговец.
Аз държа да го купя от амазон.ком
Почвам да се съмнявам в www.ushoppr.com че правят някакви врътки.
Дори още не е шипнат продукта.
Сега дали има фактура (дали може да се генерира, преди да е доставена пратката), за да си я искам от www.ushoppr.com, поне да видя кой търговец го продава.
Виж целия пост
# 73
Като цяло, хубаво е, щом държиш нещата да се случват коректно до педантичност (нищо лошо, аз също съм така), да поръчваш сама стоките си и да използваш услугите на превозвачите само за транспорт на пратката. Ясно е, че в противен случай, има достатъчно възможности за грешки и шмекеруване от отсрещната страна.
Реално, никой не може да знае каква са я свършили тези и защо срокът ти на доставка е такъв...
Просто обслужването в България е потресаващо, това е (не говоря за конкретната фирма, защото не знам какъв е случаят и дали действително са виновни, просто споделям многогодишно наблюдение).

Друг е въпросът защо държиш продавачът да е точно Amazon, при положение че не правиш сама поръчката, и според мен, в такъв случай този момент леко се обезсмисля.

Да, копие с детайлите от поръчката, което може да бъда свалено от сайта, под формата на PDF файл, се генерира още със самото заплащане на стоката – изписано е и името на продавача. uShoppr изискват именно такъв документ от теб, ако решиш сам да пускаш поръчката си.
Виж целия пост
# 74
Какво значи да е шипнат продукта? Пишеш, че не бил още шипнат.
Имаш предвид да е пратен за БГ от превозвача ли?

Те си имат срок, в който да ти доставят стоката - 20-30 дни по спомен. Честно казано ми е странно и не разбирам къде ровиш и защо следиш в амазон.
Принципно, те не са длъжни да поръчат същата минута, в която им платиш..Възможно е да са поръчали друг ден и не виждам нищо странно в това.

Следиш си профила в сайта на превозвача, там се отразяват промените по движението на пратката.
Пак казвам - не разбирам защо ровиш в амазон, след като си  делигирала тази задача на превозвача?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия