Магазин Sinsay - тема 2

  • 46 823
  • 745
# 510
Някой беше споменал, че е много твърдо спалното бельо.
Добре, тая опция за проверка на наличност в магазин откога я няма? Случвало ли се е да изчезва и после пак да се появи? Беше много удобно да се види дали нещо изобщо го има в магазин.
Виж целия пост
# 511
Сякаш нищо му няма. Прано и сушено на сушилня, 20 лв плик 200х220, 2 калъфки 70х80 май бяха
Виж целия пост
# 512
Във Враца ще откриват магазин на Sinsay  и ще спра с поръчките, друго си е на живо.
Някой коментираше, че обувките са некачествени, аз не бих рискувала.
В obuvki и reserved има намаления често, jenny fairy са страхотни.
Знае ли се кога ще бъде откриването на магазина във Враца?
Виж целия пост
# 513
Аз по тази опция за проверка на наличност в магазин три пъти се излъгах и сега даже не съм забелязала, че я няма. Явно не могат да си ги синхронизират, то и с тази скорост на продаване на неща... Smile . Един път ходих, уж налично в същия ден, нямаше. Втори път си харесвам нещо, искам да пробвам, пак няма. Но поне тогава уцелих и си взех якето, което според наличности въобще го нямаше във Варна. Grinning
Виж целия пост
# 514
Как над 24, аз над 49 виждам безплатна доставка 🥰
Виж целия пост
# 515
Днес пуснах заявка за 33лв и доставката е безплатна. Приложих и някакъв код за 10% отстъпка, който намали и намалени вече артикули.
Виж целия пост
# 516
Как над 24, аз над 49 виждам безплатна доставка 🥰


Виж целия пост
# 517
И аз се включвам в темата. Вече имам 3 или 4 успешни поръчки. Доволна съм горе-долу от всичко получено.

Налага ми се обаче да върна 2 артикула от последната ми поръчка. Когато избера от профила ми да направя връщане, ме пита за причина към дадения артикул и изисква да въведа IBAN, както и да дам заявка за куриер. Вие така ли връщате? Мога ли след това да занеса пратката направо в офис на Спиди и трябва ли да принтирам нещо, понеже в пакета нямах фактура и т.н.?

Предварително благодаря за помощта! Simple Smile
Виж целия пост
# 518
До колко време може да се върне в магазин?
Виж целия пост
# 519
Получих поредната поръчка ,и нещата много ми харесаха . Ако искате ще снимам ,да видите нещо по добре, мъжкото яке ,според мен не е преходно ,а зимно,вътре е с полар, тениските са прилични ,щампите са ярки , а бикините ,имам ги  ,тези са ми втора поръчка ,отдолу са памучни ,а дантелата се държи добре през пералня и сушилня.
Виж целия пост
# 520
Днес пуснах заявка за 33лв и доставката е безплатна. Приложих и някакъв код за 10% отстъпка, който намали и намалени вече артикули.
Персонален ли беше кода или такъв, който може да се използва многократно от всички?
Виж целия пост
# 521
Персонален, пратен по ел. пощата на 31.12 по случай 2022г. Валидността му е до 31.01.2022г.
Виж целия пост
# 522
Да споделя за розовото яке, изпрах го на ръка и му няма нищо, може би и на пералнята ще издържи, доволна съм, подгъвам ръкавче и е ок, много ми е сладко как стои, ще сложа и снимка



Ползвахме го като бе по-топло, че сега е доста студено навън
Виж целия пост
# 523
Онзи ден връщах два артикула пт различни поръчки. Пуснах ги с две товарителници, но на едната съм сбъркала и съм дала номер на поръчката, а не номер на искането за връщане.
Дали ще се досетят какви съм ги свършила или да им звъня, за да им обясня?
Виж целия пост
# 524
Искам да питам мога ли да върна част от поръчка и от менюто за връщане в "поръчки" ли връщате, или в магазин? Заявява ли се банкова сметка при връщането или връщат автоматично по номер на карта?

Получих едни неща, но ще връщам със сигурност един мъжки суитчер, има очеизвадна издърпана нишка по средата. Направо не мога да повярвам как могат да изпратят нещо с очевиден дефект по средата отпред!... Иначе другите неща стават, но определно ми паднаха в очите.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия