RYANAIR - 19

  • 33 692
  • 732
# 90
от София - Терминал 2
Виж целия пост
# 91
Благодаря!
Виж целия пост
# 92
Здравейте. Предният път закупих билети с места, съотв.веднага направих регистрацията и ми излезнаха бордните карти.
Сега обаче не искам да плащам място и въпросът ми е- сега мога ли да направя регистрация като бордната карта ще излезе 24 ч.преди полета или всичко се прави 24 ч.преди полета- регистрирам се и излиза бордната карта. Благодаря предварително.
Виж целия пост
# 93
iniici Всичко преди полета
Виж целия пост
# 94
iniici Всичко преди полета
Така е. Изчакват до последно да се изкупят местата и чак 24 часа преди полета пускат служебното разпределение за тези със здравите нерви. Grinning
Виж целия пост
# 95
iniici Всичко преди полета
Така е. Изчакват до последно да се изкупят местата и чак 24 часа преди полета пускат служебното разпределение за тези със здравите нерви. Grinning

Пфу, сега се сещам, че връщането ми е в неделя, т.е  в събота- неделя ще се чудя къде да принтирам бордна карта. Май за връщането поне ще закупя място...🤔
Виж целия пост
# 96
iniici Всичко преди полета
Така е. Изчакват до последно да се изкупят местата и чак 24 часа преди полета пускат служебното разпределение за тези със здравите нерви. Grinning

Пфу, сега се сещам, че връщането ми е в неделя, т.е  в събота- неделя ще се чудя къде да принтирам бордна карта. Май за връщането поне ще закупя място...🤔
Повечето летища приемат бордни карти, показани на екрана на телефона.
Виж целия пост
# 97
Бордната карта може на телефона, а и всеки хотел ще ви отпечати 1-2 страници, ако си поискате...
Виж целия пост
# 98
В Барселона и Болоня машините не разчетоха кода на бордната карта от хартиен носител. Обикновено принтирам втората борда карта, за да не ръчкам в тел, но на тези две места не се получи. Испанците също приемат изискуемия QR код само от електронен.
Виж целия пост
# 99
От таблет, телефон...като се покаже, няма проблем. При някои летища в Мароко, Грузия и на гръцките острови не приемат електронни бордни карти, искат само хартиени. (Имам горчив опит с Миконос. А в Тбилиси бях единственият на гейта, който показа с телефон и звъняха няколко вътрешни телефона да питат може ли да ме пуснат или не. Та направиха велико изключение и ме пуснаха. Забавих цялата опашка. Всички бяха с хартиени бордни карти)
Виж целия пост
# 100
Дали можете да ме ориентирате къде в профила си мога да открия ваучерите, които имам?
Получих разни имейли, че имам изтичащи ваучери , чиито срок мога да удължа. Потвърдих удължаването им, но не помня какви са, нито на каква стойност са. В портфейла салдото е 0 (нула).
Виж целия пост
# 101
В профила не ги пише. Чак когато купувате билет и кликвате: начин на плащане, може например да кликнете на "с дебитна/кредитна карта" и се появява свободен ред, над който пише: добавете номер на ваучер. Отивате си в мейла, копирате си номера на ваучера и го пействате. Ако билетът Ви е 50 евро, пък ваучерът е за 45 евро, после ще трябва да доплатите с карта само 5 евро.
Виж целия пост
# 102
Много благодаря!
Виж целия пост
# 103
Здравейте! Има ли някой следния казус. Отмениха ми полет, за който бях купила билети и подадох заявка да ми върнат сумата. Днес получих имейл, че е одобрена и сумата е преведена на картата ми, но по сметката ми не е постъпило нищо. Може би трябва да минат 24 часа?
Виж целия пост
# 104
Трябва, да. Може и повече.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия