Грубият персонал !!!

  • 8 719
  • 234
# 210
То затова говорим за счупения прозорец, но аналогиите не са за всеки.

Прочетох за счупения прозорец, но в този случай не е релевантно. Първо, защото всъщност никой не би разбрал, че девойката е на 15, а не на 16, че изобщо се нарушават някакви "правила", така че деморализиращ ефект няма да има. Второ, защото е прекалено незначителен случай, за да впечатли някого в реалния живот. Аналогията Ви просто не струва!
Няма значение дали някой друг ще разбере. Достатъчно е, че майка и дъщеря ще излъжат, за да получат нещо, което едната не трябва да получава. И момичето ще знае, че са излъгали. Сигналът е "щом никой не разбере няма страшно и можеш да нарушиш правилата". И ще очаква, че номерът ще мине и следващия път, когато ще излезе от дискотеката пила и ще се качи с надеждата, че никой няма да разбере.
"На лъжата краката са къси" - излъгали са, хванали са ги. Елементарно.
Виж целия пост
# 211
Няма значение дали някой друг ще разбере. Достатъчно е, че майка и дъщеря ще излъжат, за да получат нещо, което едната не трябва да получава. И момичето ще знае, че са излъгали. Сигналът е "щом никой не разбере няма страшно и можеш да нарушиш правилата". И ще очаква, че номерът ще мине и следващия път, когато ще излезе от дискотеката пила и ще се качи с надеждата, че никой няма да разбере.
"На лъжата краката са къси" - излъгали са, хванали са ги. Елементарно.

Пак се сравняват ябълки с круши. Гледането на филм не причинява ПТП и евентуално смърт. Ако някой е толкова несъобразителен, че да не умее ситуативно да преценява различната опасност произтичаща от различни действия (гледането на филм и карането на кола пил), значи проблемите му са по-големи от въпросния филм. С абсолютна сигурност мога да кажа, че няма нито един жив човек на този свят, който да не лъже все за нещо.
Виж целия пост
# 212
Проблемът е именно в мисленето Ви. Вашето и на потребителката, която не вижда проблем да излъже за възрастта на дъщеря си. Човек, който е свикнал да не се съобразява с правилата и да ги заобикаля както му е изгодно го прави винаги, независимо дали става въпрос за филм, за това да седне пиян в колата, да открадне, да си хвърли боклука на улицата, да препише на контролно или изпит. Викат му тарикатщина - заобикаляне на правилата/ нормите в наша изгода. И този начин на мислене не подхожда особено на зрял човек, който вэзпитава деца, а по-скоро на хлапак.
А ябълките и крушите могат да се сравняват. Нарича се прилики и разлики. По форма, по цвят, по размер , по тежест, по цена...
Виж целия пост
# 213
Пак се сравняват ябълки с круши. Гледането на филм не причинява ПТП и евентуално смърт.

Напротив, гледането на филми причинява много неща. Включително и ПТП – всичките тези джигити по пътищата са вдъхновени от тематични филми.
За всякакви психопати и серийни убийци да не говорим.
Няколко клика в Гугъл ще извадят сума ти примери, някои от които дори от соц времената, когато „опасни“ филми се гледаха само на кино. Подсказка – „Кръстникът“.
Линкче пищов за по-малките и мързеливите.
Виж целия пост
# 214
Прочетох за счупения прозорец, но в този случай не е релевантно. Първо, защото всъщност никой не би разбрал, че девойката е на 15, а не на 16, че изобщо се нарушават някакви "правила", така че деморализиращ ефект няма да има. Второ, защото е прекалено незначителен случай, за да впечатли някого в реалния живот. Аналогията Ви просто не струва!
Сега, аз мога да обясня за теб, ама не мога да разбера вместо теб.
Все пак ще опитам, въпреки че нивото е ужасно ниско.
Първо, на тийновете им личи, че са тийнове - не само в лице, но и облекло, маниери, сила на гласа. От което следва второ - контролата може да разбере, че лицето пред нея е за проверка на възрастта и да направи тази проверка. Трето, не е аналогия, а градация от незначителни към значителни неприемливи прояви, понеже на незначителните някой е махнал с ръка, което е същината на идеята за счупения прозорец - така се почва. Няма значение каква е дреболията, същественото е, че е против правилата.
Виж целия пост
# 215
Цитат на: Dominika Doncheva77 в пн, 13 дек 2021, 20:51
‘Ох, може ли да се върнете и да прочетете отново темата , защото от толкова много заяждане Ви се загуби смисълът на самата тема. НЕ съм виновна , че са ме спряли да ме проверят и те са си забавили опашката. Също нямат право да искат лични карти в някакво си кино и на всичкото отгоре аз вече бях закупила билети. Ще ви помоля, с грубото си държание, да не коментирате вече в тази тема. Нямам намерения да обяснявам правилата отново .”
Любим момент ! Когато някой лъв почне да обяснява, че правилата не важат за него, защото той не е с робска психика и не иска да се подчинява на измислени правила, но изведнъж се появи друг по-голям лъв от него, който нарушава правилата, които обаче са комфортни за първия лъв. Тогава първия лъв изведнъж се сеща за правилата, позовава се на тях и иска другите да ги спазват.
Значи искаш да не спазваш правила, но щом се отнася до теб и някое твое право, то другите трябва да спазват правилата ???
Затова трябва всички лъвове да отидат на някое самотно място без правила, без норми, където цари хаос и анархия  ( нали това искат ) и кой оцелее - оцелее. Не да “лъвеят” на гърба на камилите и съвестните. Обаче опитът ми показва, че като изключим най- крайните, всички останали “ лъвове “ много бързо се сещат за правилата, нормите, спокойствието и редът. Малко са тези, който наистина могат да живеят в пълна анархия и хаос, без никакви правила и ред.
Виж целия пост
# 216
Хората постоянно се опитват да нарушават правилата, а на персонала работата му е да следи да си изпълни служебните задължения. Учтиво, но твърдо да реагира. Има хора, които са си разработили тактики да вбесяват персонала, но пък и персоналът трябва да е обучен как да се справи. Проблемът е, че клиентът може да е всякакъв, но персоналът не е достатъчно добре или никак обучен, а оставен да се оправя както дойде.
Виж целия пост
# 217
Персоналът трябва да може да откаже обслужване на клиент.
Виж целия пост
# 218
Трябва да може, ама началникът не дава да може. Мисли за оборота, който ще направи клиентът, само това го интересува. Със сигурност има клиенти, които могат да бъдат отказани, но пусто парАта!
Виж целия пост
# 219
Е, има има места където може.

Отделно има места където имат...  такса "Общо дразнене на персонала" - когато персонала може да ти даде бонус или процент отстъпка, ама защото си го ядосал не ти ги дава.
Виж целия пост
# 220
Признавам, че мен понякога много, ама много ме дразни персонал, който мисли само за това да ми пробута нещо и да си направи квотата за нови клиенти/договори/поръчки и т.н., отколкото да ми помогне да си реша проблема и така да получи от мен бонус като положителен отзив към началника му или да му създам положителни емоции за това, че се е отнесъл добре. За съжаление при някои мобилни оператори в различни точки, дори в един и същ офис могат да ми пробутат за един и същ проблем три различни варианта като в два от тях просто искат да ми пробутат по-скъп тарифен план и дори ме лъжат най-нагло, а в един нещата са добре и професионално за клиента.  Когато усетя, че започват да ме притискат, направо ме предизвикват да им върна жеста по някакъв начин и аз на свой ред да ги поизнервя, за това, че ме правят на глупачка.
Виж целия пост
# 221
Хората, вкл.и аз, работим основно за пари, а не за браво. Ако искахме бравосване, щяхме да сме доброволци, а не служители.
Виж целия пост
# 222
Не е съвсем така. Парите са си пари, но ако г ледаш на клиента като на куче-касичка, тогава винаги ще се намери кой да ти скрои шапката от клиентите. Ако се пазариш с мен за план, в който да платя пет лева отгоре, никакъв договор няма да направиш с мен, защото ще отида в друг офис и договорът ще е за служителя, който се отнесе с мен добре и ми помогне да си реша проблема. Той ще спечели продажбата, вместо да е алчен за два лева отгоре. Когато се отнасяш добре с клиентите, те го знаят и отвръщат добре. Когато се отнасяш зле, те пак го знаят и ти отвръщат по същия начин.
Между другото, хората, които като персонал са се отнасяли добре, после съм разбирала, че са ги повишили, когато съм ги търсила отново на работното им място. Явно отношението има и добавена стойност, не само парите.
Виж целия пост
# 223
Повишават ги за продажби и/или показани организационни умения, и/или показани други умения, приложими извън работата с клиенти. Не ги повишават за похвали от клиенти. 15 години работя с хора и съм повишавана почти навсякъде, само в една програма от БТ нямаше просто как да стане.
Заплатите на персонала се държат умишлено ниски и обясняват на децата (повечето са си деца) как трябва да продават, за да вземат бонуси. А фирмите имат пари за високи твърди заплати.
На мен точно служител на оператор ми свали такса от 33 на 21 лв половин година преди да ми изтече договорът. Не че щях да прекратя договора, но потреблението ми не отговаряше на таксата.
Миналата седмица купих тениска на Марвел за 40 лв. Хлапето в магазина ми продаде и един(!) чифт чорапи на Марвел за 15 лв. Аз доволна от обслужването, той си направи комбото. Надявам се и той наистина да вземе някой лев. Ама истината е, че не взимат.
Виж целия пост
# 224
винаги има значение за човека, а и за началниците кога има похвали и кога оплаквания от клиенти. Ако се гледа на това само кеш-енд-кери, тогава работата е просто работа и едни числа в очите,  освен ако удовлетворението се измерва само в пари.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия