Образователен говорилник - 22 - Мир и светлина. И търпение

  • 21 535
  • 305
# 45
Що?
Според мен има смисъл...
Виж целия пост
# 46
Разбира се, че има. Но бъдещето е в профилирането. Общата култура всеки ще си я набавя сам.
Виж целия пост
# 47
Не е само общата култура, струва ми се, че ще направи по-справедлив този изпит...
Виж целия пост
# 48
Охо, мен са ме изтрили "оттатъка" по повод ефективността на J&J. Сега какво следва, бан?
Виж целия пост
# 49
Във ваксинската тема ли? Аз нея вече не я чета. Какво им каза?
И защо БАН? Те си трият според разбиранията... или според тези на докладвалия...
Виж целия пост
# 50
Разширение на обхвата на изпита ще бъде от полза на децата от добри училища. Сега поне много ученици имат шанс да компенсират неуредиците на училища, които не са от ранга на 20-то Simple Smile с помощта на школи, но при повече предмети това по-трудно ще става.
Виж целия пост
# 51
Там много се трие, щото много плява има (и аз допринасям), та не се впечатлявай.

По-справедлив, но да е един общ. Не да ми се мотаят разни математици.
Виж целия пост
# 52
Съвсем ще побъркат децата, ако разширят материала за изпита с всички разказвателни предмети. И вместо само български и математика, ще трябва и да наизустяват цялата история, география и т.н. от 5-ти до 7-ми клас. Не знам как това може да ви се вижда смислено. Може би защото няма да е на гърба на вашите деца.
Виж целия пост
# 53
Е няма да е цялата, де, само българската Simple Smile
Не мисля, че с всичкото ДО, пандемии и т.н. ще причинят в следващите няколко години това на децата, но вече нищо няма и да ме учуди...
Виж целия пост
# 54
Има смисъл от това. Но да вземат решение за такава промяна за набор, който в момента е в 1 клас например. Или 3-ти. Една година преди изпита е една чудна гавра.
Да е обявено предварително какъв точно материал ще обхваща в конкретика изпита. Примерни тестове. Децата години да са учили по начина на тестване.
Виж целия пост
# 55
Радвам се, че минахме по старата система Simple Smile
Наизустяването на тезите е приумица на някой учител. Няма нужда от това, нито си струва точките.
Виж целия пост
# 56
Във Франция в т.нар техен "седми клас" децата държат матури по основните си предмети, за да могат да преминат в гимназиален етап и да се борят за конкретно училище. Само че там няма практика да се ходи на школи и частни уроци. Държавата уж се опитва да осигури едно и също ниво в училищата и се справя, но разлика има и тя се дължи на по-амбициозните деца, които се борят за реномираните училища. Та за матурите - френски, математика, всички предмети без физическо, изкуства и втори език. Влиза и оценка от стаж и устен изпит. Но там скалата за оценяване е от 1 до 20, има много компоненти и това позволява разслояване. Демек - няма деца с резултати 20 по всичко. В скалата влизат отвен резултати от тестове, матури, също домашни, поведение, спазване на срокове....
Виж целия пост
# 57
Здравейте.
Надявам се, че няма да се натрапя като външен за групата.
От тези с дете, което е тестови модел и е възможно догонина да покрива целия материал. Всъщност не знам дали има правилно добро с оглед на това, че вече всичко е само заучаване на формат в елитни школи (с малките изключения на родители, които поемат подготовката) и подлудяване на децата от критериите на свои и външни учители, но и помощта на мама. И всичко това се случва от години и е до такава степен, че преди година ми се налагаше да се обяснявам с езикова школа защо ми е важно училищното, а не сателитното образование. В момента или външното оценяване става все по-малко затрудняващо, или школите и частните учители са станали страхотни в подготовката на децата.   
Виж целия пост
# 58
Необходимостта от двугодишна школа или учител е безумие и е просто касичка. Този формат е вреден и за деца и за учители. Трябва да участва нещо различно, за да се излезе от изпилените критерии и надскачането на школи...
От друга страна целият ни сектор на услуги е паралелен та не знам...
Рони, има деца които не ходят на уроци. И въобще не мисля, че са задължителни.
Виж целия пост
# 59
Всичко е много добре, но както знаем, реализацията на идеите от МОН куца страшно много.
Аз лично предпочитам да си минем по старата схема. А МОН да подготвят стройна методология, която да тестват и изпипват, да настройват включения материал и начина на преподаване, докато сегашните 1-класници или 3-класници им дойде време за матури.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия