? Въпроси всякакви ? (2022 г.)

  • 491 847
  • 14 736
# 60
Дев, нещо по твоя договор си питала, и са ти отказали инфо ли? Под предтекст че не е сигурно, че си ти ли?
Аз им пиша през май виваком, през сайта им, приложения не тегля, винаги са отговаряли на всякакви въпроси. Майка е абонат, но аз пиша от неин профил. Последно вчера им писах, и имам отговор днес .
Виж целия пост
# 61
Музеят в Дорково има ли актуален сайт /че аз не намирам/, а искам да разбера утре дали ще работи.
Това намирам като информация

http://touristcomplexandela.blogspot.com/2016/03/blog-post.html?m=1
Виж целия пост
# 62
За всеки потребител си има възможност да избере как да се случват нещата - електронно или физически.
Всъщност това не е точно така. Може да си избере, ако ще им дава пари. Ако иска обаче да прекрати услуга, ще трябва да отиде до офис.
По запитванията, зависи какво питате и на кого попаднете. Ако служителят реши, че искате информация за конкретно лице, няма да я даде. На мен няколко пъти ми се случва през годините да питам нещо Теленор и да ми връщат шаблонни отговори как трябвало да посетя офис с документ за самоличност, или пък колцентърът ми искат част от ЕГНто. Обаче преди години, когато тъкмо Теленор бяха купили Глобул и почнаха някакви шашми с ваучерите, баба ми се беше оплакала - звънях на колцентъра от телефона на баба ми. Девойчето отсреща го хванах неподготвено, защото по принцип не съм страна по договора им, а момичето, вместо да ми откаже каквато и да е информация, влезе в страхотен оправдателен режим и на другия ден проблемът с ваучера се самореши. След разговор с външен, непознат, неидентифицирал се човек, който си е казал, че е такъв.
Виж целия пост
# 63
mystic woman,  правата на Нова, явно са само за излъчване на концерта и затова го няма в сайта им.
Ако те устройва, има го с дублаж на руски.



Adele One Night Only и още един

има тяхната програма...на Рачков простотиите, ма Адел не.
Виж целия пост
# 64
Честита Нова година на всички! Здрави бъдете!

Сега по повод горните постове, се сетих, че приподписах договор преди седмица през Май Теленор. Без да съм си давала данни за лична карта, а я смених през септември... Как имам действащ договор не знам.
Виж целия пост
# 65
Въпрос ТРЗ. Водим една дискусия тука и според събеседника ми наличните в офиса купа бонбони, кафемашина + кафе и диспенсър за вода са част от пакета компенсации за служителите. Демек част от заплатата. Аз казвам, че не е вярно. Кой е прав?
Виж целия пост
# 66
Пакет с придобивки сигурно искат да кажат познатите Ви, не пакет с компенсации.
Виж целия пост
# 67
Има неща, които не стават да се случват онлайн.
Декември исках втори приемник и оферта за интернет от А1.
Написах имейл с номер договор, егн и име на титуляра /тоест мен/. Ромолих да ми изпратят оферта по запитване. Обадиха ми се по телефона изстреляха кое как/колко ще струва и да им дам данни за изпращане на договор по куриер, казах й, че тази опция не ме удовлетворява, защото искам да си прегледам нещата на спокойствие.
Сестра ми ходи да прави нов договор на нейво име и сега при майка е така. Като изтече моя договор ще го прекратя и после сестра ми ще ходи да се занимава, защото аз нямам нерви с А1.
Виж целия пост
# 68
Пакет с придобивки сигурно искат да кажат познатите Ви, не пакет с компенсации.
Не, точно пакет компенсации го нарече. Иначе наистина почнахме от идеята за придобивките в офиса и как не заменят заплатата.
Виж целия пост
# 69
Здравейте, виждала съм клипове на американски вогъри, които купуват изгубени багажи на летището, карго пратки и непотърсени колети. Някой знае ли в България как стоят нещата? Има ли при нас подобни търгове?
Виж целия пост
# 70
За всеки потребител си има възможност да избере как да се случват нещата - електронно или физически.
Всъщност това не е точно така. Може да си избере, ако ще им дава пари. Ако иска обаче да прекрати услуга, ще трябва да отиде до офис.
По запитванията, зависи какво питате и на кого попаднете. Ако служителят реши, че искате информация за конкретно лице, няма да я даде. На мен няколко пъти ми се случва през годините да питам нещо Теленор и да ми връщат шаблонни отговори как трябвало да посетя офис с документ за самоличност, или пък колцентърът ми искат част от ЕГНто. Обаче преди години, когато тъкмо Теленор бяха купили Глобул и почнаха някакви шашми с ваучерите, баба ми се беше оплакала - звънях на колцентъра от телефона на баба ми. Девойчето отсреща го хванах неподготвено, защото по принцип не съм страна по договора им, а момичето, вместо да ми откаже каквато и да е информация, влезе в страхотен оправдателен режим и на другия ден проблемът с ваучера се самореши. След разговор с външен, непознат, неидентифицирал се човек, който си е казал, че е такъв.
"Управляваш договорите и услугите си в My VIVACOM от разстояние и в удобно за теб време" го разбирам и като да може да се прекрати договор, но може и да не е така, за това не споря.
Има голямо значение на какъв служител ще попаднеш. Някой са добре обучени и информирани и ще ти свършат работа, други ще влизат в оправдателен режим, защото не знаят какво да ти кажат, защото не са запознати. И така.
Виж целия пост
# 71
Някой знае ли от къде да купя такива бонбони, но да не са МиМ, тъй като ми трябват много, а те ще ми излязат доста солено. Друга марка или конкретен магазин?
В магазини за ядки ги продават, но не помня цената за килограм
Виж целия пост
# 72
За 4 г. редовно преподписваме договора на ММ по интернет без това идентифициране. Има профил във Виваком, като наближи края на договора се появяват оферти и тел. апаратчета. Избираме си продължение на стария договор, на старата цена и нов телефон. Изпращат по Еконт, той отива да подпише договора и да го върне пак с Еконт. Сега си избра за 11 лв/месечно някакъв Самсунг Галакси 12А, бива. До 14 дни ако не е доволен може да го върне и договора се анулира. Питали сме в офис - там неговия план уж не се предлага вече.
Виж целия пост
# 73
Да, с А1 приподписах така, като ми пратиха договора със Спиди, подписах и го върнах. С Теленор обаче нямам нищо на хартия. Но имам валидно сключен договор.
Виж целия пост
# 74
Няма никакъв договор да подписвам, съвсем нов ми е. Питах защо последния път не ми дадоха 1 лв. отстъпка, при плащане през приложението. Не ми е за единия лев, но ми стана интересно. През My Vivacom ги питам, официално. И такъв отговор получих.
Не намирам за нужно да имам електронна идентификация. Че те банките не ми искат такава.
Да, имат ми копие на ЛК, много ясно. Ама и през приложението, айде, няма нужда.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия