Пазаруване от Лили Дрогериe

  • 20 588
  • 169
# 45
Джулая, имаш предвид домашно приготвена маска ли?
Сподели повече с нас.
Ако е удобно 😉🙂
Директно от бурканчето с кокосово масло (разтопено, че иначе в хладно време стяга). Нищо друго. И стоя така 1ч без да покривам косата. Това ме е спасило много пъти от косопад, който често се активира заради проблема със скалпа.
Виж целия пост
# 46
Мен все още не са ми отразили цветчетата от ноемврийската поръчка. Чудя се дали да им пиша? Не че съм за стотинките отстъпка ама се скатават.
Виж целия пост
# 47
Чак ми е чудно как косата ми, която е някакъв антипод на корейската коса реагира толкова добре на Доори. Все пак те са правени за тамошния клиент. Страхотни впечатления имам от всичко, ползвано досега.
Виж целия пост
# 48
Тепърва ще пускам поръчка с код от компенсацията след чернопетъчните излагации и нерви. Въпреки случилото се и многото разправии, поотмина ми.  Искам да пусна, но едни дребни, но нужни продукти липсват. Нямам скъпи дермокозметики. Набрала съм голяма поръчка още от декември, следя наличности.
Относно цените, отдавна съм забелязала разликата с други магазини. На промо цени пазарувам  от Лили, редовните цени не ме привличат. Изключвам техните марки. И на ДМ не съм редовен клиент. Има онлайн аптеки с оферти, Елитис ....варианти достатъчно.
 Ще пробвам и корейските маски, ако се добера до тях.
Виж целия пост
# 49
Брошурата за февруари.
Виж целия пост
# 50
И аз да се запиша в темата. Досега съм купувала продукти само препоръчани от приятелка, но вече живея до Лили и предполагам пазаруването ще стане често Grinning
Искам да ви попитам имате ли проблем да добавите картата си за лоялност на сайта? Аз от няколко дни опитвам и не ми позволява, а искам да поръчам продуктите мама и бебе, защото раницата ще ни влезне в употреба след 3 месеца Heart Eyes
Виж целия пост
# 51
Половината поръчка, набрана дек.и януари, е с изчерпани , ще чакам другия месец.
Виж целия пост
# 52
Разгледах новата брошура и сайта набързо. Направи ми впечатление, че в сайта има намаления, които в брошурата липсват.
Виж целия пост
# 53
Дами,исках да питам относно “каталозите”,който връщаме срещу -15% отстъпка от сметката,дали важат за намалени артикули. 🤔
Виж целия пост
# 54
Не, изрично ме предупредиха (а си и пишеше мисля), че са само за продукти на редовна цена.
Виж целия пост
# 55
Дами,исках да питам относно “каталозите”,който връщаме срещу -15% отстъпка от сметката,дали важат за намалени артикули. 🤔
Момичета, като върнете каталог, само онлайн отстъпка ли получавате? Може ли да се ползва за пазаруване в магазина? И до кога връщаме каталози. Моят е някъде вкъщи и не го намирам.
Виж целия пост
# 56
Разгледах новата брошура и сайта набързо. Направи ми впечатление, че в сайта има намаления, които в брошурата липсват.

Има продукти, за които намаленията важат само за он лайн поръчки.
Виж целия пост
# 57
Дами,исках да питам относно “каталозите”,който връщаме срещу -15% отстъпка от сметката,дали важат за намалени артикули. 🤔
Момичета, като върнете каталог, само онлайн отстъпка ли получавате? Може ли да се ползва за пазаруване в магазина? И до кога връщаме каталози. Моят е някъде вкъщи и не го намирам.
Отстъпката е за реалните магазини. Важи само за ненамалени артикули. Мисля, че приключи. На каталога пише от 15 до 28.01.
Виж целия пост
# 58
Каталог може да се върне до 15.02., а офертата е до края на февруари.
Виж целия пост
# 59
И в магазина има повече намалени продукти от брошурата, аз си купих такъв миналия месец. Сега си харесах разни намалени неща в сайта и днес ще ходя на място да видя дали ще са намалени. Нямам намерение да пазарувам онлайн, освен ако няма намаление като миналогодишното.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия