Alessa - снимки и мнения на дрехи от бранда - 3 тема

  • 28 106
  • 748
# 720
И аз нося късото черно с равни кожени боти. Но като се има предвид, че на снимките му в сайта Мими е с летните валентино сандали, за какво изобщо говорим 😄
И аз не знам защо така се снимат, както им падне 😅 сега чакам едни ниски боти, по-скоро кубинки, да дойдат, че чистих и моите ги хвърлих, ще видя как седи. Иначе много ми се ще да взема Noemi ботите, ама съм раздвоена заради катарамата. 😃 Иначе ги открих нови за 125лв и много се изкушавам.
Виж целия пост
# 721
Казали са, че палтенцето е демоде, тъй като в последно време са актуални дългите oversize  палта, а това е точно обратното - късичко и вталено. На мен това обаче изобщо не ми пречи да си го нося с голям кеф и самочувствие. Имам черното и също го нося с кубинки, а и с маратонки. Различен модел е от всички останало.
Виж целия пост
# 722
Аз пък мразя, като цяло оувърсайз дрехи. За палта пък да не говорим, ще са ми като чувал, така че не се водя по модата, а какво отива на моето тяло и най-вече какво ми харесва!
Виж целия пост
# 723
Аз чакам да качат още нови модели в сайта. Още нищо не съм си харесала от новата колекция.
Виж целия пост
# 724
Не знам как очакват да има само положителни мнения за дрехите им, много са си повярвали!
Ето защо Алесите са админки по групите, но поне тук сме анонимни и не могат да ни направят нищо! Sweat Smile А това за кодовете и на мен ми се случи случайно без да знам, но не го разпространявах, като тези в групите сега! Супер зле са! За който няма карта не е добре спирането на кодовете!
Скрит текст:
"Здравейте на всички. За почти 9 години никога не сме виждали подобни коментари и има основателни причини за това. Анализирайки коментарите, стигаме до следния извод.

1) Понякога допускаме грешки! Въпреки, че имаме над 70 000 клиенти само в България и над 14,000 положителни отзива само последните 6-7 месеца.... никой, никога не е твърдял, че сме безгрешни.

Да, понякога допускаме грешки, както е и с въпросната жилетка от плетиво. На всеки клиент сме се обадили и реванширали и 99% от тях са повече от доволни и признателни.

Та, причина за дадени коментари е, че някои от коментиращите също са били жертва на наша грешка. Напълно разбираемо е те да са разочаровани.

Но дължа да отбележа и следното: ние сме им заменили проблемните продукти, плюс сме се реванширали с немалък реванш.

Но явно това не е било достатъчно, за да поправим лошото впечатление, за което наистина съжалявам. Но коментари от същия човек, че "не сме били коректни" - мен лично ме обиждат и не са истина.

Като цяло, в историята на Алеса, трудно би се намерил клиент, който да е имал негативен отзив и ние да НЕ СМЕ се отзовали. Винаги го правим - стига клиентът да не злоупотребява прекалено явно - дори и тогава, ние често правим реванш.

2) Хора, които никога не са поръчвали дреха от нас или хора, които имат "бутик", който е фалирал, не са обективни, но наблюдаваме, че са доста активни в коментарите.

3) Хора, които не знаят как да третират дрехите си, коментират много пламенно качеството и липсата му. Някои дрехи изискват специални грижи, както и по-деликатно третиране! Например, блейзър не се пере - камо ли да го пуснеш в сушилня. Затова и последващи коментари, че блейзърът е "боклук" са ..... неоправдани.

(Като цяло, сушилнята е машина, която буквално унищожава тъканите. Не препоръчваме.)

4) "Качеството е по-ниско от преди години"

Срещнахме и подобен аргумент. Това е наистина абсурдно. Фабриките, платовете, професионалистите, изпълнителите, технологиите, до които имаме достъп сега, нямат нищо общо с тези, които са били в началото.

И това е напълно логично. Един прохождащ бранд няма нито познанията, нито позициите, които бранд лидер може да предостави след 9 години на пазара.

Истината е, че просто стилът Alessa еволюира през годините. Това отблъсна някои стари наши клиенти, на които ние все още държим много!!! но осъзнаваме, че не можем да предложим дизайна, който те са харесвали преди.

Напълно разбираемо е тези Алеси да са недоволни от това, но не мога да се съглася, когато те изтикват аргумента, че "качеството преди е било по-високо от сега". Нищо не може да бъде по-далеч от истината.

5) Alessa не е за всички.

Последно, защото стана прекалено дълго. Виждам, че в групата има дори и деца, които коментират. Разбира се, следното не важи само за тях:

Ако 90 лв. пуловер е прекалено непосилно за бюджета на някого - и тук в никакъв случай не казвам, че 90 лв. са малко пари ...  но, ако тази цена не е по бюджета ти и очакваш да получиш дрехи със златна нишка за тази цена - истината е, че ние никога няма да можем да покрием очакванията ти и препоръчваме да си избереш друг моден бранд.

Тук не влагаме никакви лоши чувства.

Ние сме перфекционисти и винаги се стараем да предоставяме повече - много повече - от всички модни брандове в нашия ценови сегмент (и дори двойно по-високи), но дрехите имат допустими нива на пилинг, например.

Някои правеха сравнения с дрехи от "битака", аз ви казвам, че виждам пуловери на Gucci за 2000 лв с тройно повече пилинг, заради вълна или кашмир в състава им.

На мен също не ми харесва и полагаме големи усилия да няма и косъмче пилинг, но понякога не се получава, а и не е напълно реалистично някой да го очаква. Simple Smile

(Между другото, е добре всеки да знае, че съществуват и машинки за премахване на пилинг, които вършат невероятна работа и струват само 15 лв.)

За финал искам да споделя, че аз лично се свързах с около 15 клиентки, които имаха негативни отзиви в групата и всеки от тези разговори беше много приятен за мен - надявам се и за тях. Heart Научихме някои грешки, които допускаме и 60% от тях са отстранени, другите са в процес на отстраняване. Тези Алеси са реванширани и се надявам да ни дадат шанс да ги радваме и да се грижим за техния безупречен външен вид още дълго време.

Марката Alessa e патентована и подобни групи нямат право да изполват нашето име.

Пожелавам ви приятни сънища и положителни емоции,
Мими ❤"

Съжалявам, но 90 лева за изкуствен пуловер, който става на топченца след 2 носения, са много. На Масимо Дути имам пуловери от вълна и коприна за 110 лева не в промоция и ги нося вече 4та година без да има нито едно топче. Естествено, пера на ръка защото вълната не се пуска в сушилня и не смея в пералня, но фактите са на лице - 110 лева, 4та година, пуловера изглежда безупречно, все едно съм го купила онзи ден. Алеса пуловер докато го носиш виждаш как се образува топченце. Не е от вълната в състава (който липсва при тях!). И да вземат да обърнат внимание на чакането за получаване на артикул. Един бизнес не може да се крепи на метода “поръчка/изработка” освен ако не са мебели или други подобни. За да нямат загуби изработват само това, което се поръчва. Абсурд! Също е грозно да правят коментар как за 90 лева някой очаква да има златна нишка. Всъщност този коментар показва, че изобщо не разбират какво се опитват да кажат клиентките. Че има хора, дето за 90 лева очакват чудеса - има. Но в случая на пазара има пуловери по 100 лева, които бият по качество на Алесите, така че коментарът им е невалиден според мен.

Някой може ли да ми каже на лично коя е групата, която не се контролира от сестрите?
Виж целия пост
# 725
lidiya92, няма такава група. (Поне аз не знам за такава) Мими е админ и на двете групи Alessa.
Виж целия пост
# 726
Много ми е интересно само - като им е патентована марката, защо не допускат още толкова момичета, които искат да влезнат в прословутата им група? Това е супер дразнещо, поне за мен..
Виж целия пост
# 727
Lidiya92, бихте ли направила снимка на вашия пуловер от Алеса, който е станал на топчета?
Аз имам три техни от есенната колекция, различни модели са, все още ги нося, че в София зимата още не си е отишла 😃 и нито един от тях все още не е станал на топчета. Именно защото не съдържат вълна.
Ако едно плетиво има в съдържанието си чиста вълна, неизбежно ще се образуват топчета, дори Масимо Дути да е. 🙂
Виж целия пост
# 728
Коментарът за 90-те лв е меко казано селски .. като започнем от начина на изказ, липса на учтива форма, препоръката за насочване към друг моден бранд .. значи те вместо да си вземат поука за дадено нещо ще те насочат към друга марка. И между другото в един пост преди време, в който масово се оплакваха момичета от обслужване и дефекти, споменаха същото това "насочване", че е споменавано и от техните служителки и че са се държали арогантно и нагло, а Мими тогава отговори, че това е невъзможно, но ще проучи въпроса, как ще стане това обаче не знам.
За групите .. в едната група са админи и двете, а в другата само Мими. Защо не приемат членове нямам на идея, не е коментирано в групата.
А за образуването на топчета .. образуват се, да, при финото плетиво масово ми се образуват, но какво да се прави .. както казва Мими "Между другото, е добре всеки да знае, че съществуват и машинки за премахване на пилинг, които вършат невероятна работа и струват само 15 лв".
Много дразни изказа й! Все едно е Донатела Версаче! Scream Sweat Smile
Виж целия пост
# 729
Някой път се чудя що им пълня гушите на тия неблагодарни момиченца...от септември до сега съм навъртяла над 1500лв само аз, отделно зарибих приятелки и кой ли не и стигнахме Морано отстъпка в профила ми...а понякога ги гледам как пишат с хората, които ги издигнаха и ме хваща яд!
Виж целия пост
# 730
За изказа на Мими и за начина, по който е написала този текст съм абсолютно съгласна! Звучи ми като непрофесионално написано прес съобщение и опит за оправдаване пред някого..пред егото си може би.
Но липсата им на добър PR си личи още от триенето на всички неудобни коментари и опита за контрол на целия интернет. 🙂
Виж целия пост
# 731
Аз пък нищо обидно не виждвам в съобщението, което е пуснала Мими. Имам чувството, че вече се прекалява с търсенето на кусури. Аз имам и пуловери по 300-400 лева от вълна, които ми стават на топчетa. Ама ако тръгна да пиша мейл на фирмата производител, надали ще ме отразят изобщо, камо ли да ми го взимат да ми го почистят от топчетата. Grinning От "Алеса" винаги са били коректни и любезни.
Виж целия пост
# 732
Обидно не, по-скоро на места самонадеяно и арогантно.
Но е факт, че ако им се обадиш с проблем, съдействат винаги.
Виж целия пост
# 733
Аз не съм съгласна с тона й също. Не ми допада изобщо.

Да, съгласна съм, че не винаги е тяхна вина и че като е станало на топчета - окей, да кажем нормално е. Но това изречение с машинка за 15 лева... Дразни. Simple Smile Аз имам машинката, явно е, че която и дама да пазарува от тях не са й проблем тези 15 лева, ама...

Не знам Simple Smile Малко непрофесионално изглежда. Триене на коментари - също. Като не искаш да се публикуват негативни коментари - ами просто не "подканвай" след  всяка покупка хората да си пишат мнението, защото ти е "на живот и смърт".
Виж целия пост
# 734
Съгласна съм, че тона на Мими е ужасен.
И може би не приемат нови членове с цел да се "предпазят " от още негативни коментари.
Честно казано като се замисля колко много хора се оплакват, изобщо не знам как още се задържат при положение ,че нищо не правят за промяна ,за да опровергаят мнението най- малкото !
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия