Пазаруване от Aliexpress.com 64

  • 36 106
  • 736
# 420
Момичета, пакет с този проследяващ номер  LS066647413NL къде да го очаквам? Напуснала е BG Customs преди 5 дни.
Виж целия пост
# 421
Момичета, пакет с този проследяващ номер  LS066647413NL къде да го очаквам? Напуснала е BG Customs преди 5 дни.
В България го очаквате. Дали в пощенския клон или на митница в момента не пише.
Справка https://www.bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_item_events.asp?item … amp;Submit=Submit
Виж целия пост
# 422
Здравейте, имам питане относно пратка от Алиекспрес  която чакам да дойде..та работата е че в сайта на Али ми показва това:


Имам и имейл, че пратката е в Пловдив и е готова за доставяне..обаче в пощите нямат такава..от 3 дена ходя да питам..
Също и забелязвам, че то оише че е е в Пловдив,  обаче  пред " at local delivery centre " пише HU, както и самият тракинг код завършва на HU което е Унгария предполагам..някаква идея какво се случва? Нещо пощите ли са виновни, още не са обработили пратката ли какво..или е изгубена някъде...
Виж целия пост
# 423
вчера пък защо си ходила - щом не е дошла днес значи утре,  на мен днес ми дойте това
Виж целия пост
# 424
От нямане какво да правя Grinning
Ще чакам да видя..просто ми беше странно че пише това HU , но и отдавна не съм поръчвала от Али  та съм забравила как стоят нешата с доставките..
Виж целия пост
# 425
Да не би и при вас се разнасят от друг доставчик, а не пощите?
Виж целия пост
# 426
Да не би и при вас се разнасят от друг доставчик, а не пощите?
За U*HU няма друг доставчик само БГ пощи. За пратките с номера много цифри ги слагат на различни места защото таква е практиката на МБМ/express one (доставчика за България).
Виж целия пост
# 427
Да не би и при вас се разнасят от друг доставчик, а не пощите?
Не, пощите са, даже ми звъняха и смс ми пратиха че е дошла.. преди н беше така, ходих сама на късмет да проверявам ама беше преди години
Виж целия пост
# 428
Здравейте. Имам следния казус.
Направила съм поръчка, след което продавача ми пише, че продуктите от този линк са ограничени за изпращане. Моли ме да канселирам поръчката и ми дава друг линк от който да поръчам. На този линк са същите продукти, но с по-висока цена.
Как да процедирам ?
Виж целия пост
# 429
Да не би и при вас се разнасят от друг доставчик, а не пощите?
Не, пощите са, даже ми звъняха и смс ми пратиха че е дошла.. преди н беше така, ходих сама на късмет да проверявам ама беше преди години

Щом има смс значи е в пощенския клон. Накарайте служителката да се напъне малко.
Виж целия пост
# 430
Прецени си устройва ли те цената и ще ги поръчаш ли... Мисля, че ако настояваш, просто няма да ти ги изпрати.
Виж целия пост
# 431
Ами сухи цветя поръчах, все ми е тая дали ще ми ги прати, ама едно 20 лв., че и отгоре ще ми излезе през новия линк. Супер наглост. Няма начин да му ги дам, при положение, че съм ги поръчала на тези условия.
Ако откажа и той не ми ги изпрати, след срока за изпращане - Алито ще ми възстановят сумата, нали?
Виж целия пост
# 432
След като сте направили поръчката и плащането топката е в продавача. Ако не направите нищо повече той има 2 опции: или да изпрати пратката, или да я откаже, но тогава канселирането е за негова сметка. Ако и той не реагира след определения срок поръчката ще бъде отменена по негова вина и ще ви върнат парите (тях ще си ги получите и в трите случая). Ако все пак направите друга поръчка, която не е във ваш интерес ви препоръчвам да потвърдите получаване на пратката чак след 3 месеца, когато изтича срока. Така той ще си получи неговите пари с огромно закъснение.
Виж целия пост
# 433
Много благодаря! Relaxed
Виж целия пост
# 434
може да е канселираш , но с мотив продавача промени цената - че да му е гадно Smiling Imp
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия