AVON само за представители - IV

  • 12 083
  • 297
# 225
Каталозите си ги раздавам веднага. С поръчката на клиента му давам и новият каталог Peace.
Виж целия пост
# 226
Сега, обаче се замислих, как ще доплатя като не знам колко точно? Кога излиза фактурата, защото утре трябва да се плаща.

И всъщност защо да не платя цялата сума?  newsm78
Виж целия пост
# 227
Каталозите си ги раздавам веднага. С поръчката на клиента му давам и новият каталог Peace.

и аз така, нали и клиентите като нас искат да видят предварително новата книжка, да сравнят къде е по-изгодно  Simple Smile
Виж целия пост
# 228
Сега, обаче се замислих, как ще доплатя като не знам колко точно? Кога излиза фактурата, защото утре трябва да се плаща.

И всъщност защо да не платя цялата сума?  newsm78
Лесно ще доплатиш Laughing. Имаш кредитен лимит 210 лв., това е по каталожни цени, без отстъпката. Ако пуснеш поръчка от 300 лв., трябва да доплатиш 90 лв. Мисля че е така, ако бъркам, моля някой да ме поправи.
Виж целия пост
# 229
най-добре звънни в центъра и ги попитай /или координаторката ти/ `щот във вносната бележка на основание за плащане просто не ми идва и идея какво да впишеш освен номера на придставител + ????? депозит надхвърлен лимит по поръчка 1 от К01/2006???? предполагам нещо такова, но ....... там ще ти отговорят най-точно Peace
Виж целия пост
# 230
най-добре звънни в центъра и ги попитай /или координаторката ти/ `щот във вносната бележка на основание за плащане просто не ми идва и идея какво да впишеш освен номера на придставител + ????? депозит надхвърлен лимит по поръчка 1 от К01/2006???? предполагам нещо такова, но ....... там ще ти отговорят най-точно Peace

Аз по принцип на вносните бележки си пиша само номера на представител, понеже плащам през e-pay, друго не пиша и така ми ги приемат, върнати пари нямам  Laughing
Така че ако това те притеснява - не е проблем, те гледат сумата, датата на превода и сравняват с баланса ти.
Може и да не е точна сума, само да я надхвърля, после ще доплатиш остатъка.
Виж целия пост
# 231
СПЕШНО ми трябва телефона на централата на Ейвън на Плиска СПЕШНООООО
Виж целия пост
# 232
976 58 00
Виж целия пост
# 233
благодаря  bouquet
Виж целия пост
# 234
Баси за 80 кинта недостиг,тез ме заклаха направо-Черната рокля,сенките "бронз",вече 2 кампания са ми недостиг,2 бр.пяна за бръснен от комплектите,ми за кво ми дават шибания лосион с чантичка,може ли така да го подари човек #Cussing out
Виж целия пост
# 235
Лелее това за недостиците доста ме притесни.Чакам си поръчката ей сега в неделя.Поръчката ми е за 300лв. а в и-нет страницата пише,че имам да плащам 190лв....направо ще ме закопаят тези ако не ми дойдат половината неща,че всичко ми е за подаръци и тем подобни...............
ужааааааааааааас  ooooh! Cry
Виж целия пост
# 236
Днес си взех поръчката. Имаме си коте с чантичка и мишка, много са хубави. Само дето 1/2 час мислех, че котето не работи, смених 100 батерии, а се оказа, че явно някой не е превел правилно - не "ратръскай" лапичката на котето, ами я "стисни"! Мяука много сладко. Мишката повече подскача и вибрира на място, отколкото се придвижва, но и тя изби рибата в офиса ни.
Виж целия пост
# 237
Валентина, а недостиг?
Виж целия пост
# 238
Днес си взех мойта поръчка всичко е ок` няма липси Simple Smile
Имам въпрос за новата опция през СПИИДИ задължително или по желание е работата ooooh!
Виж целия пост
# 239
Не е задължително естествено, можеш да продължиш да си получаваш поръчките както и досега, само трябва да отбележиш пункт за получаване.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия