Ягодка - обсъждане на продукти

  • 20 448
  • 452
# 60
От там исках да си поръчам козметика на BIOTHERM, обаче ... не можах да поръчам нищо, не ми харесаха картата. Написаха ми mail, да им пратя по Fаx-a ксерокопие на картата Shocked А ПИН-а не им ли трябва?! Laughing
Съпруга ми също пробва с неговата карта и при него не става, явно нещо пропускаме или трябва чрез fema. Ако някой е поръчвал, нека сподели какво и също как става доставката?

На мен също са ми искали ксерокопие от картата, дори помолиха за копие от някакви битови сметки, на които да фигурира моето име и адрес. Правят го при първа поръчка, за да се уверят, че ти си реалният притежател на картата. Аз им писах, че сметките ми са на кирилица и едва ли ще им послужат Wink, и сама им предложих да пратя копие от картата. Те, обаче, не го поискаха и малко след това ми изпратиха поръчката. Сайтът, според мен, е едно от сигурните места за пазаруване в Нет-а, и няма повод за притеснение. Аз лично съм много доволна от тях, страшно бързо потвърждават поръчката и те осведомяват за статуса й. Получих си нещата след една седмица, което ми се видя направо невероятно, при положение, че ги пращат от Хонг Конг.

Има една такава подробност, че  когато въвеждаш в сайта адреса на собственика на картата, трябва да е точно така изписан, както се води в банката, където е регистрирана картата. Ако има разминаване, също може да поискат допълнително да те проверят.
Виж целия пост
# 61
Я  кажете как да си проследя пратката? Получих някакъв код, но не знам къде да влезя, за да видя какво става. Embarassed

На заглавната страница на Ягодката. В ляво има едно поле, където въвеждаш кода и там ти дава инфо до къде е стигнала пратката. На моето пише само, че е изпратенна от Хонг-Конг на 8-ми и нищо повече...



А аз така и не разбрах  КЪДЕ ще ми дойде пратката. Щото на едни отива в пощата, на други до дома им  Thinking
Виж целия пост
# 62


На заглавната страница на Ягодката. В ляво има едно поле, където въвеждаш кода и там ти дава инфо до къде е стигнала пратката. На моето пише само, че е изпратенна от Хонг-Конг на 8-ми и нищо повече...




БУБА ти какво си си поръ4ала?  Laughing  Laughing  Laughing
Виж целия пост
# 63
Всичко ми беше доставено на вратата.Не съм ходила до поща.


Е как така някои ходят до пощата, други не? И аз предпочитам да ми го доставят до нас колета, каква е хватката да стане точно така?  Shocked Thinking

Ако поръчваш чрез Фема може и с куриер с наложено плащане.Аз сега така поръчах , но пратката ще се забави с два дни.

Относно проследяването на пратката и на мен ми излиза само кога е изпратена от Хонг Конг.
Виж целия пост
# 64
Я  кажете как да си проследя пратката? Получих някакъв код, но не знам къде да влезя, за да видя какво става. Embarassed

На заглавната страница на Ягодката. В ляво има едно поле, където въвеждаш кода и там ти дава инфо до къде е стигнала пратката. На моето пише само, че е изпратенна от Хонг-Конг на 8-ми и нищо повече...


А аз така и не разбрах  КЪДЕ ще ми дойде пратката. Щото на едни отива в пощата, на други до дома им  Thinking

Ами примерно в нашия офис доставят на място разни малки пакети от пощата, а не трябва да ходиш на място - кореспонденцията ни е огромна, доставя ни я пощальонка по два-три пъти на ден и сигурно това си е един вид услуга от тяхна страна. На домашни адреси малки пакети не се носят, доколкото ми е известно, а само известие да отидеш да си го вземеш от пощата. Сега на ягодка съм дала служебня адрес, да видим дали ще пристигне директно...

Виж целия пост
# 65

Има една такава подробност, че  когато въвеждаш в сайта адреса на собственика на картата, трябва да е точно така изписан, както се води в банката, където е регистрирана картата. Ако има разминаване, също може да поискат допълнително да те проверят.

Странното е, че когато в понеделник поръчвах за пръв път, без да знам като billing address посочих моя служебен, който няма нищо общо с адреса на картата, даден в банката, но си получих потвърждението от ягодка почти веднага и са ship-нали червилцето...
Виж целия пост
# 66

А аз така и не разбрах  КЪДЕ ще ми дойде пратката. Щото на едни отива в пощата, на други до дома им  Thinking


Моите ги получавам от пощата, но съм чувала /чела, че на някои им ги ностя до дома.
Сигурно зависи от настроението на пощаджийката  Mr. Green
Виж целия пост
# 67
моите винаги съм ги взимала от пощата Simple Smile
и само веднъж съм получавала бележка от пощата, всеки път сама ходя да си го търся - имам към 6-7 поръчки вече
Виж целия пост
# 68

А аз така и не разбрах  КЪДЕ ще ми дойде пратката. Щото на едни отива в пощата, на други до дома им  Thinking


Моите ги получавам от пощата, но съм чувала /чела, че на някои им ги ностя до дома.
Сигурно зависи от настроението на пощаджийката  Mr. Green

Да, наистина е така. Понякога на мен ми ги носи пощальонът вкъщи, но го прави по желание. По принцип не е длъжен. Ако е лека пратката май е по-склонен.  Simple Smile

Но тези случаи май са изключения.
Виж целия пост
# 69
Момичета, носят ви ги вкъщи защото се водят препоръчани пакети и те по принцип са длъжни да ви ги носят, но ако са по-големи пощалжона преценява да не ги вземе и ходите да си търсите вие!
Виж целия пост
# 70
ehooooo, някой получи ли со червилото?  Laughing
Виж целия пост
# 71
Има ли нещо друго на сметка освен прословутото червило?
Виж целия пост
# 72
Има ли нещо друго на сметка освен прословутото червило?
Утре трябва да излязат новите намаления .От тези нямаше нещо кой знай колко интересно.
Виж целия пост
# 73
ние вечерта ли ще видим новите намаления в сайта? Някой знае ли колко е часовата разлика?
Виж целия пост
# 74
побууууууууууууууутт. ей ама не ги получихте още тез червила значии, еййййййййй  Crazy  Mr. Green  Laughing Между другото, новите намаления са запо4нали и нищо пак няма интересно, поне за мен де, единствено тези фон дьо тени на Нина Ричи, ама по 12мл, то по добре да си взема от големите
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия