AVON кампания 13 И 01

  • 15 103
  • 328
# 120

А някой може ли да ми каже чантите дали се включваха в общия процент,че аз не си спомням? Rolling Eyes

Да формират процент, но са на 15%.. Бижутата не формират!
Виж целия пост
# 121
здравейте:)днес си получих поръчката-sss с чантичката,един крем-дезодорант,почистващия лосион с бял чай,сенките pinky peach (или както там се пишеше),новата спирала,един молив за очи и сивата чантичка.изключително доволна съм от всички продукти.
Виж целия пост
# 122
Аз да питам за червилата Avon Gold от 5.90 отговарят ли цветовете на снимката?
В един от предните каталози 2/2006 са с други имена, а цветовете почти същите, само малко като, че ли по-тъмни. И се чудя други ли са нюансите или същите със сменени имена. newsm78
Виж целия пост
# 123
Искам да споделя разочарованието си от парфюма Perceive, който е в кръглото шишенце.

С голяма радост си го взех,защото досега бях ползвала рол-он и дезодорант Pеrceive и много ми харесваха. Обаче парфюмът се оказа различен.
Най-хубавите и нежни нотки изчезват веднага и остава един доста тривиален аромат, който бих оприличила на средностатистически одеколон за след бръснене ...

Интересувам се дали и вие сте забелязали тази разлика и дали парфюмът в оригинална опаковка е по-истински?

За съжаление, изводът ми е: парфюм от Avon ... НИКОГА!
Виж целия пост
# 124
Pеrceive не е моят парфюм, но приятелка, която го харесва и ползва каза, че в малкото шише е като в оригиналното и също й харесва.
Много силно казано - парфюм от Avon ... НИКОГА!, защо? Всички ли изпробва и не ги хареса? Или само от един си правиш извод за всичките около 30 /мисля/ парфюма и тоалетни води?
Аз си имам няколко любими, има и такива, които не ми харесват естествено, същото е и с парфюмите в който е да е магазин, въпрос на вкус е  Peace
Виж целия пост
# 125
Rainbow надявам се да не се разсърдиш за коментара,но е доста недоусмислена покупка.При наличието на парфюма с оригинална цена и оригинална опаковка,ти да си купиш топчето е просто глупаво.Отдавна ли си представител на АВОН?! Убедена съм че те е поблазнила цената,но...нали знаеш цената определя качеството.Смело се престраши си вземи оригинала от 20 и няколко лева и тогава пиши пак да видим дали пак няма да си доволна  Wink

Аз ползвам този парфюм от около 5-6 месеца и все още съм с него,така че съм сигурна че няма да съжаляваш   bouquet
Виж целия пост
# 126
Така....
само цитати:
Цитат
При наличието на парфюма с оригинална цена и оригинална опаковка,ти да си купиш топчето е просто глупаво.

Цитат
Много силно казано - парфюм от Avon ... НИКОГА!

Когато ви излъжат в покупката на някой продукт (например сирене или олио и разни други ежедневни неща) вие купувате ли си отново от същия?
Аз дори сменям магазина, когато се опитат да ме излъжат и въобще мисля, че не е пресилено...
Виж целия пост
# 127
Аз не разбрах кой и за какво те е излъгал, пък и като не си доволна винаги има опция връщане  Peace
Виж целия пост
# 128
Oт вашите коментари излиза, че Avon чистосърдечно си лъжат, пък който се хване-хване. Не съм представител, а просто загубиха един клиент.
От подобни компании аз не купувам. Сърдете се, ако искате. Не съм ви виновна аз.
Виж целия пост
# 129
Няма кой за какво да се сърди.Никой за нищо не се е опитал да те излъже,явно обаче наблюдателноста ти куца.Защото всичко е написано адски точно и ясно.Другия път отваряй очите на 4 , вместо да обвиняваш представители или фирми за личното си невежество.

По принцип имам доста остър език,но все пак се надявам да бъда разбрана правилно,а не някой да се почуства засегнат.

П.С. за такава голяма компания един клиент повече или по малко не  е голяма загуба...
Виж целия пост
# 130
Цитат
П.С. за такава голяма компания един клиент повече или по малко не  е голяма загуба...

Ех, радвам се, нямаше да мога да спя, ако не беше ми го казала.
Виж целия пост
# 131
П.С. за такава голяма компания един клиент повече или по малко не  е голяма загуба...

не е точно така  Mr. Green
Виж целия пост
# 132


Цитат
П.С. за такава голяма компания един клиент повече или по малко не  е голяма загуба...
доволния клиент споделя с трима, недеволния с десет. Няма компания, която това я устройва Naughty. Никой никого не е излъгал, не ми се ще да нападате rainbow, не хареса продукт и сподели. Нищо лошо в това, просто е огорчена и сега Ейвън и е "черен пред очите". Казаха се доста силни думи и моля ви нека спрем до тук за да не превръщаме темата в ЗА/ПРОТИВ Ейвън.

rainbow, върни продукта без огризения щом не ти допада. Надявам се да продължиш да си поръчваш любимите ти и изпитани продукти  Hug
Виж целия пост
# 133
Все пак не съжалявам за казаното,защото когато човек мисли с главата си никога не съжалява (или поне при мен е така). Другото което въпреки цялото неудобство съществува и нещо наречено връщане на продукт-да!

А относно доволния и недоволния клиент,донякъде съм за,но не напълно.Защото хората без свое лично мнение,биха казали "УУ сега и аз няма да си поръчам" , но със сигурност това няма да го каже някой с лично изградено мнение.

Едно момиче по нагоре сподели пък че нейна позната е доволна,следователно....мисля че всеки (или поне повечето) могат да си направят изводите!
Виж целия пост
# 134
Ех,rainbow,всички имаме своите добри и не толкова добри попадения...Не се ядосвай излишно,можеш просто да го подариш на някой,който ще му се зарадва... Hug
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия