Помощ в училище - тема за въпроси по всички предмети, които Ви затрудняват

  • 27 012
  • 452
# 105
Дънкито. Simple Smile
Може би и „натокана“, но не съм сигурна.
Виж целия пост
# 106
Натокана го има на доста места
Виж целия пост
# 107
Знам натокана, а съм от София.
Аз повече бях изненадана от значението на думи, които вече знам:
-лека - за мен да кажеш на жена, че е лека е обидно. Там означава нещо като луда или така и не разбрах
-плик - означава само и единствено плик за писма

Ако се сетя за още, ще добавя.
Виж целия пост
# 108
Здравейте, имаме нужда от помощ със следната задача:

Кои от формите на  релефа:
Срутище, свлачище, дюни, пролом, алувиална низина, пещера, циркус, коритовидна долина, прибойна ниша, пясъчна коса, ждрело, делта, са резултат от:
 дефлация, коразия, еоличен процес.

Идеята е да се свържат със стрелки.
Виж целия пост
# 109
Не съм специалист но от учебника на сина ми -, от изветрянето се образуват срутища и свлачища, от разрушителна та дейност на водата-(ерозия) алувиални низини, дюни-от релефобразувсща дейност на вятъра (еоличниформи), пролом - от ерозия на водата, химическо разтваряне на водата- пещери. Това намирам
Виж целия пост
# 110
Здравейте,

Може ли малко помощ във връзка с решаването на тези задачи.


Задача 7: Решаване на практически задачи , свързани с механично движение на населението.
7.1. Изчисляване на коефициент за механичен прираст на населението по формулата     К I -e = I – e
където  i  е равна на имигрантите или заселените в ‰, е = емигрантите или изселени в ‰
Когато коефициентът за механичен прираст бъде съотнесен към 1 000 души от населението, тогава се получава „ коефициент за интензивност на миграционния прираст“ :
                                             K = I – E/ S x 1000
където I е броят на заселените в определена територия за определен период от време; Е= на броя на изселените от определена територия за определен период от време, а  S = на средногодишния брой на населението;
7.2. Общ коефициент на интензивност на заселванията  : i = I/ S x 1000,   I  e броят на заселените в определена територия за определен период от време , а S е средногодишният брой на населението;
7.3. Общ коефициент на интензивност на изселванията  : е = Е/ S x 1000,   Е  e броят на изселените в определена територия за определен период от време , а S е средногодишният брой на населението;
7.4. Действителен прираст на населението :  D = Ke + K I – e,  където  Ke  - коефициент за естествен прираст в ‰, а K i-e  - коефициент за механичен прираст в ‰
ИЗПОЛЗВАЙКИ ДАННИТЕ ОТ СТАТИСТИЧЕСКИ СПРАВОЧНИК 2020 НА НСИ СЪСТАВЕТЕ ПО ДВА ПРИМЕРА ЗА ВСЯКО ПОДУСЛОВИЕ!
Виж целия пост
# 111
Виж целия пост
# 112
С какво ще ти помогне да ти напишем домашното? Мечешка услуга е това.

Седни си на трибуквието, прочети си уроците, има хиляди помагала по граматика с упражнения, обяснения и отговорите.

Като решиш две упражнения с по 20 изречения сама ще схванеш принципа и ще го запомниш.
И най-вече-ще де горедееш със себе си, че сама си се справила.
Език не се учи за контролното, госпожата или оценка, а за да го ползваш утре, след година или 20.
Виж целия пост
# 113
Не съм филолог, а и отдавна не съм имала съприкосновение с граматиката, така че написаното може и да не е вярно.
Според мен:
5. You needn't study this unit.
7. You should not have bought (not bRought) the new car.
9. She might have not meant what she said about you.
Учила съм английски преди много години, но си спомням, че тези конструкции бяха добре обяснени в English Grammar in Use на Мърфи. Има и упражнения, така че да се усети кое и как се употребява. Мисля, че все още се продава, полезни книжки са.
Виж целия пост
# 114
С какво ще ти помогне да ти напишем домашното? Мечешка услуга е това.

Седни си на трибуквието, прочети си уроците, има хиляди помагала по граматика с упражнения, обяснения и отговорите.

Като решиш две упражнения с по 20 изречения сама ще схванеш принципа и ще го запомниш.
И най-вече-ще де горедееш със себе си, че сама си се справила.
Език не се учи за контролното, госпожата или оценка, а за да го ползваш утре, след година или 20.

Това е от работен лист онлайн. Упражнявам се, но не ми е ясно и питам. Другите задачи са ми верни.

Малинка, благодаря.
Виж целия пост
# 115
В последното е грешна конструкцията, not се слага непосредствено след модалния глагол: may not have meant.
В другите изречения вероятно имаш излишен интервал, затова са отбелязани като грешни.
Виж целия пост
# 116
Може ли някой да провери как съм се справила с тези задачи?





Виж целия пост
# 117
Височината в равнобедрен триъгълник не е ли медиана, съответно се търси хипотенузата на правоъгълен триъгълник с катети 5 и 12 см.
Нищичко не разбирам от математика. Не съм учила такава от 21 години, когато завърших средно.
Отговора е 13 см. + 13 см. + 10 см. периметър.
За другото нямам време.
Виж целия пост
# 118
Die Lampe ist auch schön. Ist sie teuer?

На упражнението от снимката какво е условието?
Виж целия пост
# 119
От доста време не съм имала досег с математика, ама трябва да е нещо такова, втората височина нещо ми излезе криво число, виж все пак може да ти е от някаква помощ.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия