На пазар във Варна - тема 69

  • 38 347
  • 752
# 390
Крайно време е 409 да спре да ходи до Аксаково и да отпадне задължението ГТ Варна да дели линиите с Ченсфилд .. Не може да се излагаме като кифладжии на летището, Отивайки в чужда държава хората се интересуват как да се придвижват, четат за дневни билети, карти и тн.. и накрая се качват в автобуса и някаква тьотка нечленоразделно им обяснява, че то карти и билети нея не я интересуват ..
Понеже редовно посрещаме контрагенти ми се налага аз да обяснявам защо посред нощите ходим да ги взимаме с кола и посред бял ден ги изпращаме с кола. Питат ама таксита нали има, ами ГТ имате ли..
Дори сме ги предупредили ако идват на почивка  и не са с организиран транспорт да се обадят
Виж целия пост
# 391
Напротив !
Трябва да има дълги линии, защото да висиш по спирките си е мъчение. А ако вали си е меко казано безплатен студен душ ( спирките приличат на душ кабини , не на автобусни спирки ! ). В зимни условия няма какво да коментирам.
Всеки има право на избор как да пътува, и да се отрича даден вид транспорт е меко казано некоректно.
Аз съм за кондукторката в автобуса. На мен не ми пречи. Освен това тогава всички си плащат и линиите не търпят такива загуби.
 В момента освен учениците наблюдавам хора на всякакви възрасти, които са си купили карти от машините и масово не ги чекират. Когато се качи контрола бързат да се чекнат или се правят на неразбрали кое как е.
Но всичко това е до възпитание, което е силно дефицитно, да не казвам тотално липсващо ! Ганьовщината много трудно ще се изкорени.
Виж целия пост
# 392
Lan7,  айде бе цял свят е с дневни карти, електронни билети и тн.. и могат да контролират, само на великото 409 на Ченсфилд не могат.
ГТ е социална услуга,  тя се субсидира от данъците ни.. В Германия в някои  градове месечната карта за работещи е 9 ЕВРО за всички линии, да се чудиш как им се връзва сметката . Глобата при липса на превозен документ е 300 евро и никой не си разваля рахата за 9 евро

409 след летището вече не е проблем на Варна, Аксаково като искат връзка да си направят собствени линии, да видим за 1,60 на билет кой ще им се качи
Виж целия пост
# 393
Lan7,  айде бе цял свят е с дневни карти, електронни билети и тн.. и могат да контролират, само на великото 409 на Ченсфилд не могат.
ГТ е социална услуга,  тя се субсидира от данъците ни.. В Германия в някои  градове месечната карта за работещи е 9 ЕВРО за всички линии, да се чудиш как им се връзва сметката . Глобата при липса на превозен документ е 300 евро и никой не си разваля рахата за 9 евро

409 след летището вече не е проблем на Варна, Аксаково като искат връзка да си направят собствени линии, да видим за 1,60 на билет кой ще им се качи
Да, съгласен съм,че  ГТ е субсидирана от данъците ни и частично от общината.
В някой европейски градове се купува годишна карта за всички линии в града на цена 365 €.
Това обаче не пречи да има контрольори. Освен това билета купен във влака/автобуса е на по-висока цена от тази на закупен от машина на спирка. Да не говорим, че и глобите са много сериозни и веднага идва полиция ако някой отказва да си плати глоба или е хванат без билет. Да не говорим, че има места в които глобите директно ти ги включват към данъка и само получаваш уведомление.
Начина на работа на транспортните фирми се регламентира от общината. Щом общината е позволила, значи може. Фирмата не е виновна за това, ползва разрешена форма за таксуване.
Съвсем друг е въпроса как действа общинската структура във Варна, Виена, Женева, Бристол или Копенхаген !
При нас няма манталитет и възпитание. Това е изключително изразено в ежедневието и може да се наблюдава на публични места като ГТ. Да не говорим за  хората опитващи се и пушещи електронни цигари в ГТ. В автобус на частна линия с кондуктор няма как да стане, но в 22, 41 и някой други ела та гледай какво правят келешите.
Ние не сме като останалия свят, не сме си преживели интелектуалния и духовен катарзис. И докато не ни се промени виждането ,възприятието и ценностите няма оправия, каквото и да говорим.
Виж целия пост
# 394
Тоест може само на място в автобуса да си купиш билет, така ли? 1.60лв?
Така излиза. И понеже отказах, ме приканиха да сляза.
Виж целия пост
# 395
На спирката днес видях това.
Изглежда интересно, мисля да посетя.


https://www.facebook.com/Festival.India.in.Bulgaria

Имат и ФБ страница.
Виж целия пост
# 396
Lan, контрольори има и сега, и си проверяват наред. До момента не съм присъствала на скандал някой да не е платил. Масово се возят пенсионери и ученици, а те са с карти. Минават проверяват и така
Пак казвам проблемът е, че 409 е на територията на две общини, като спре да ходи до Аксаково всички линии ще са на ГТ и картите ще важат.. А как жителите на Аксаково ще ходят до центъра на Варна и до курортите е проблем на община Аксаково, ако искат да си пуснат околовръстен през селата та до Златните
Виж целия пост
# 397
Lan, контрольори има и сега, и си проверяват наред. До момента не съм присъствала на скандал някой да не е платил. Масово се возят пенсионери и ученици, а те са с карти. Минават проверяват и така
Пак казвам проблемът е, че 409 е на територията на две общини, като спре да ходи до Аксаково всички линии ще са на ГТ и картите ще важат.. А как жителите на Аксаково ще ходят до центъра на Варна и до курортите е проблем на община Аксаково, ако искат да си пуснат околовръстен през селата та до Златните
В грешка си ! Проблема, който визираш е не, че 409 прави курсове между две общини ! За вас е проблем, че има две фирми които обслужват една и съща линия. За мен това не е проблем. И 10 фирми да обслужват една и съща линия - гледам на какъв автобус се качвам и си правя сметката дали ще ползвам предплатена карта или ще си купя билет от контрольорката.
Виж целия пост
# 398
A иди го обясни на турист на летището.. Simple Smile или на контрагент, който идва от ЗЕ.. Фирмите са две точно, защото линията обхваща две общини.. Такава глупост не знам да има на друго място дори в БГ
Виж целия пост
# 399
Няма как българина с кеф да си плати билетче то. Това може да стане ако автобусите са на 5 максимум 8 мин, а не да чакам 15-20-30мин.,да се кача в автобус без климатик и да се тъпчем, като сардини. Ако има удобства човек ще си плаща, но в случая липсват. ГТ ги мързи да си коригират и разписания та във Варна Трафик. Специално номер 12 е с необикновено разписание. След 22ч.няма автобус, а по разписание излиза, че има. Пълен абсурд сме ама айде.
Виж целия пост
# 400
Абе, манталитетът ни е проблем, него най-вече трябва да вземат да го модернизират. Ама устройствата за валидиране постоянно дават грешка, ама машината за билети гълта пари, ама автобусите това, ама автобусите онова... Не че не е вярно, ама Ганьо като е решил да мине метър и да не си плати, нито тьотки, нито карти, нито дори и най-модерният, бърз и точен ГТ ще го накарат.
Виж целия пост
# 401
A иди го обясни на турист на летището.. Simple Smile или на контрагент, който идва от ЗЕ.. Фирмите са две точно, защото линията обхваща две общини.. Такава глупост не знам да има на друго място дори в БГ
Честно, не знам с какви хора работиш, но от моя опит и наблюдение мога да кажа, че всички чужденци които познавам и с които ми се налага да работя служебно идват от аерогарата до офиса или хотела си с такси.
По същия начин си и тръгват. Никой не се замисля за градски транспорти и самите те казват, че за тях 10 Евро си евтино за този транспорт.
Виж целия пост
# 402
Ами след като единия го бяха докарали срещу 120 марки (смятай кои години е било) си ходим да ги посрещаме и изпращаме. Преди 3г на единия от Ривиера до Червения му бяха взели 50 евро, не знам защо разчитахме, че хотелът ще му повикат нормално такси, а няма да го качат на "тяхна" копърка
Виж целия пост
# 403
Направо да отворим отделна тема за ГТ, че тя е дълга и широка 😅
Виж целия пост
# 404
Не ми се налага да ползвам ГТ, но след като чета тук какъв филм е и ако инцидентно ми се наложи да ползвам, направо ще изпадна в паника. Съвсем се обърках.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия