СЕДМИ КЛАС Първа изпитна тема (13.06-19.06) : Всичко правилно напиши и вярно реши, 2х100 постигни!

  • 95 955
  • 1 386
# 1 305
И на мен ми се видяха по-трудни задачите тази година, вкл. и на първи модул. А за втория - спор няма - миналата година и трите задачки бяха по-лесни и приятни.
Виж целия пост
# 1 306
Трудността е относително понятие, за всеки нещо е по-трудно от друго. Почти съм убедена, че догодина тазгодишното НВО ще се коментира като "лесно" - защото вкъщи, в школите, на индивидуални уроци вече ще е оттренирано това, което е затруднило голяма част. Както казват и по-опитните, статистиката ще покаже нагледно картинката и съм сигурна, че ще се успокоите и отдъхнете, всички вие го заслужавате Kissing Heart
Не знам , ама в нашият клас всички ходят на уроци по математика, обаче нивото като средна величина е ниско. Такива са ми впечатленията. И ако и учителя и вкъщи не са на ниво, няма помощ, резултатите ще го покажат. Интересно ще е .
Виж целия пост
# 1 307
Аз не съм гледала задачите - по написаното в темата оставам с впечатлението, че голяма част от децата са се затруднили. Което за мен автоматично прави НВО-то по-трудно. Идеята на написаното от мен беше, че предполагам че статистиката наистина ще е такава, че ще може всички да дишате една идея по-спокойно до първото официално класиране /включително и аз, детето, за което се вълнувам, има доста грешки/ Kissing Heart
Виж целия пост
# 1 308
Хайде пак започваме да сравняваме - по-лесно, по-трудно....полза няма.
Още 1 седмица и всичко ще е ясно.
Виж целия пост
# 1 309
Pure Love, това че някой ходи на уроци/школи,  за жалост не значи, че същият автоматично повдига съществено нивото си. И това далеч не важи само за мат. Нужна си е работа у дома, мотивация, упоритост, особено ако човек има пропуски от предходните години... Винаги е имало деца от една и съща група в дадена школа, които имат осезаема  разлика в точките на НВО, нищо че преподавателят, темпото на работа, домашните, изискванията са били еднакви. Но това някак остава скрито, защото школите избирателно се хвалят на финала  с приема на  свои ученици само в  най-желаните училища. Така е и при частните учители - един и същи  може да има ученик със 100 точки и друг с  два пъти по-малко..не е панацея ходенето на  доп.занимания. Познавам дете, което тази година е ходило на две места по мат и на две места по БЕЛ. И сега родителите недоволстват, че  нямало да му стигне балът за добро училище, като е малко неясно  кое училище е добро според тях..
Виж целия пост
# 1 310
Да , така е Русалка, естествено. Но в училищата нивото на преподаване е паднало доста. Не навсякъде , разбира се. Но късмет е да попаднеш на всеотдаен и изискващ учител. По мое време ,което беше отдавна Simple Smile не беше чак така. И на уроци единици ходеха.
Това е една дълга тема за образованието и ми е болно,че ставаме все  по- неграмотни. Но тя и темата доста се разводни, а как спокойно си течеше до преди НВО. Simple Smile
Виж целия пост
# 1 311
Пенсионирана русалка, естествено, че ходенето на едни и същи уроци води до различни резултати - просто хората са различни и имат различни способности. При всички случаи, обаче, допълнителната подготовка при учители, които са специалисти и подготвят за формата на изпита, в голяма част от случаите ще доведе до по-добър резултат. Но няма как при всички да е еднакъв. И работата вкъщи също не гарантира 2х100. При едни ще се получи, при други - не.
Виж целия пост
# 1 312
Пюрче, споделям личния си провал специално за теб🥰🥰🥰
Наборката е антиматематик🤕
В четвърти клас започна да получава 5ци в училище и си дадох сметка, че нещата са много на зле😱
Започнах да работя с нея и през втория срок запълнихме всички дупки... Така ги зяпълнихме, че беше от първенците на НВО и на вътрешното състезание за математическа паралелка в училището 😇 Вярно, че прецакахме НВО по БЕЛ, защото не работихме достатъчно... Т.е. Въобще и не успя за НГДЕК 😵
В 5 клас като започна дистанционното се оплака и започнах да преподавам всеки урок, така беше и в 6клас и тя се справяше отлично за антиматематик😉
В 7клас реших, че е време да предам щафетата на "професионалисти"🤕🤕🤕
Ударихме греда с един учител, после с школата, после още един учител и то не остана време...
Започнах пак здраво да работя с нея, устойвахме решаване на задачи с нейна приятелка и майка й, намерихме учител за няколко урока... Абе голямо напъване защото АЗ пропилях много време с грешни решения🥴 Равносметката е, че можеше да се справи много по-добре ако просто решаваше с мен задачи у дома през цялата година... Минало-неосъществено🥴
Връщам се на стария си пост... Моля се да е здрава, щастлива и да стане Човек...🙏🙏🙏 Всичко друго е вятър и мъгла🍻
Сега и да се ядосвам, и да се обвинявам... Нищо няма да се промени✌️
Виж целия пост
# 1 313
Да споделя и аз моето мнение за изпита по математика. Синът ми учи в МГ, влезе след много тежък изпит след 4 клас. Задачите тази година  бяха много лесни и според мен  всяко дете със средни познания по математика  би трябвало да ги реши без никакъв проблем. Проблема е, че в 5-6 клас в училищата, които не са МГ не се преподава качествено математика. Учениците  в 7 клас вече имат много пропуски, които за една година не могат да бъдат наваксани. С това НВО не могат да се отсеят добрите математици. Според мен трябва да има допълнителен изпит с тежестта на този в 4 клас. Не може за математическа гимназия определящ да е БЕЛ.

Малко такт е нужен, когато пише човек (още повече нов потребител, непознаващ виртуално родителската аудитория тук  и усилията на децата в годините) в тема, в която страници наред потребителите споделят, че децата им не са решили 21 задача..Wink И по-малко квалификации къде как се преподава и кой колко пропуски е  натрупал.  Случаи разни...Понеже в СМГ примерно се преподава  на ниво, а както прочетохме по-горе, има нерешили я  деца и оттам. И обикновени училища има, може да не са много, но ги има, в които  математика се преподава повече от прилично - от заинтересовани учители, даващи и ПРОВЕРЯВАЩИ домашни, с работа с допълнителни помагала, с провеждане на  пробни изпити за подготовка. Но изпитът си е изпит, някои деца не издържат на напрежението/притеснението и не успяват да покажат знанията си, които определено не са "средни".  Познато дете от квартално столично основно училище е  без нито една грешка в 1 модул, с решени изцяло 21-ва и 23-та и с много, ама с много глупава грешка на 22-ра... То какво  е по определение при положение, че в 22-ра няма кой знае какво сложно?

Не съм давала определения за децата. Споделям само, че нивото на обучение по математика е много ниско. Децата за една година не могат да наваксат пропуснатото. Сигурно има училища и с добро ниво на преподаване, но масово   се налага децата да ходят на допълнителни частни уроци и в
 главите им става каша..Според мен НВО трябва да е само от един модул за ЕГ и  едно ниво по- труден от този, който дадоха. Отделно да има изпит за децата кандидатстващи в МГ. С този изпит единственото, което тестват е нивото на концентрация. Една грешка от невнимание може да коства влизане в МГ. НВО по БЕЛ да влиза в бала, но да не е определящ.
Виж целия пост
# 1 314
При 3 пъти мат и един път БЕЛ българският не е определящ. Но да, иначе в пъти по-добре би било  да има отделен изпит за МГ.
Виж целия пост
# 1 315
Здравейте,
Дъщеря ми беше 6 клас тази година и следя темата ( подготвяме се за 7 клас Simple Smile ).
Та искам да попитам, ако може да ми препоръчате частен учител за индивидуално обучение по Математика?!
Ще съм Ви много благодарна, нямаме  възможност за школа, а и сме от по-притеснителните и търсим някой учител, който може да работи само с нея.
Успех в класиранията на седмокласниците!!!
Виж целия пост
# 1 316
Ако можех да върна времето назад, само аз щях да решавам задачи с детето. Когато това се случваше,  изкарваше шестици. Но смятах, че трябва да се доверя на професионалисти. Школи, частни индивидуални учители от шести клас още... Изядоха времето и парите не само на ученика, но и на цялото семейство.
П.п. Частните учители се превърнаха в хитри търговци, за което ние, родителите и мон  носим основно вина.
Виж целия пост
# 1 317
anra, във всяко стадо има мърша. Това ,че не сте случили на учител не значи ,че всички са такива. Има прекрасни професионалисти.
 След основно изчитане на сайта на Дидева/стана като настолно четиво/ все повече оставам с убеждението, че образованието ни е сбъркано. Или пък, има вариант, аз да влизам във филм. Независимо в коя гимназия влиза едно дете може да се окаже ,че не му стигат часовете като хорариум за прием в университет. Вече има такива примери с медицината, и за чуждестранни университети. Хубаво гледам учебни планове на училищата, ама мога ли да прегледам и изисквания на университети у нас ,в Европа или Англия и откъде да знам накъде ще се насочи. Чуденката ми става още по-голяма за професионалните училища, които последните две години учат само специални предмети и държат държавен изпит. Не може да е чак толкоз объркано, тъй че кажете ми, че не е баш така.
Виж целия пост
# 1 318
Ако можех да върна времето назад, само аз щях да решавам задачи с детето. Когато това се случваше,  изкарваше шестици. Но смятах, че трябва да се доверя на професионалисти. Школи, частни индивидуални учители от шести клас още... Изядоха времето и парите не само на ученика, но и на цялото семейство.
П.п. Частните учители се превърнаха в хитри търговци, за което ние, родителите и мон  носим основно вина.
Ами за съжаление и при нас така се получи Sad!!!
Виж целия пост
# 1 319
Независимо,че е 3 пъти МАТ ,ако имат масово по 100 точки по математика,точно БЕЛ става определящ.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия