Уреди Миле - измама

  • 4 400
  • 91
# 30
Да, окей, да ви върнат парите тогава, къде е проблема?
Казват, че са в Миле България дадени.

А вие им вярвате, защото...?
Виж целия пост
# 31
Да, окей, да ви върнат парите тогава, къде е проблема?
Казват, че са в Миле България дадени.

А вие им вярвате, защото...?
Лично аз не вярвам на никоя от двете фирми, просто споделям факти с цел да се предпази някой от тази ситуация.
А какво да кажат? Разбира се, че това ще кажат, защото ако не го кажат, нямат абсолютно никакво право да задържат парите на хората. Нарича се кражба.
Те може още 10 години да си се сочат с пръст. Вашите права като клиенти, само вие можете да си защитите чрез предоставените от държавата опции за това.
Дъжавата е сезирана, чрез КЗП
Съгласна, по-горе съм обяснила, че лично аз съм калкулирала, че щетата от водене на дело и адвокат ми е по голяма от щетата от двете Милета (не знам кой е виновен, може би и двете). Моята единствена е цел е да информирам хората за случая. Не питам в случая как да си защитя правата, съветвам се с адвокатката си ако имам такъв въпрос.
Виж целия пост
# 32
Защото жената е останала без пари и без уреди и е бясна, рикушира съвсем не на място, просто иска всичко да се разреши.

Няма как, обаче.
Не е най- доброто, но търпение трябва. И време.
Виж целия пост
# 33
Защото жената е останала без пари и без уреди и е бясна, рикушира съвсем не на място, просто иска всичко да се разреши.

Няма как, обаче.
Не е най- доброто, но търпение трябва. И време.
Лично аз не съм бясна, и уреди си имам вече отдавна - не Миле разбира се. Просто искам следващите хора, които купуват Миле да имат едно наум.
Виж целия пост
# 34
Да, окей, да ви върнат парите тогава, къде е проблема?
Казват, че са в Миле България дадени.

А вие им вярвате, защото...?

И аз това не разбрах, потребителката е сигурна, че Миле България са измамници и парите са в тях(въпреки че това е удар по тяхното име), но дори и за миг не обвинява Макс центъра, който реално му е през оня работа (с извинение) за Миле и тяхната репутация.
А той вече е прехвърлил и фирмата си! Невинните не бягат драга потребителко.
Разбираемо е, афектирана е, не са малко нерви и тревоги това. А краят му не се вижда.
Виж целия пост
# 35
Да, окей, да ви върнат парите тогава, къде е проблема?
Казват, че са в Миле България дадени.

А вие им вярвате, защото...?

И аз това не разбрах, потребителката е сигурна, че Миле България са измамници и парите са в тях(въпреки че това е удар по тяхното име), но дори и за миг не обвинява Макс центъра, който реално му е през оня работа (с извинение) за Миле и тяхната репутация.
А той вече е прехвърлил и фирмата си! Невинните не бягат драга потребителко.
Разбираемо е, афектирана е, не са малко нерви и тревоги това. А краят му не се вижда.

Както обясних не вярвам на нито една от двете фирми - сухи тука няма. Макс Центъра е ясен той няма и какво да го коментирам. Интересно пък Вие от къде сте на 100% сигурни, че не преразпределят пазара на дистрибуторската мрежа - аргументи нещо в тази посока - бих ги приела ако има.
Виж целия пост
# 36
Е, те вече ви обясниха по-назад. А и миле работят с толкова много фирми, че незнам какво има да преразпределят.


Аз друго си мисля, но не съм наясно как работи системата. Тия служители толкова ли никой не се е усетил и не му е направило впечатление, че някакви хора плащат уреди, а те не се поръчват. Нали някакви заявки си правят на база продажби. Може и лаишки да мисля, не ми се смейте Grinning
Виж целия пост
# 37
Е, те вече ви обясниха по-назад. А и миле работят с толкова много фирми, че незнам какво има да преразпределят.
Ами да, но единствените им брандирани магазини, които носят Миле марката са Миле Макс Центъра - и те са във всички молове. По-голям апетит от това едва ли...
Виж целия пост
# 38
В случая кое е по-вероятно да се случи? Някакъв дистрибутор (който вече е закрил фирмата и не можете да го намерите) да направи схема, с която да забогатее, или фирма производител да се застреля сама в крака, докато се опитва да направи... какво точно?
Обикновено най-простото и очевидно обяснение на ситуацията, се оказва и истината.
Виж целия пост
# 39
В случая кое е по-вероятно да се случи? Някакъв дистрибутор (който вече е закрил фирмата и не можете да го намерите) да направи схема, с която да забогатее, или фирма производител да се застреля сама в крака, докато се опитва да направи... какво точно?
Обикновено най-простото и очевидно обяснение на ситуацията, се оказва и истината.
А какъв е смисълът фирма на пазара от 20 години - все пак е оцеляла 20 години много преди Миле България да съществува да се застреля в крака като обере сумите от 3 месечни поръчки?
Виж целия пост
# 40
Защо са се е покрили тогава? Честни хора, дори поставени в ситуация на невъзможност да решат проблема, няма да се крият. Няма да прехвърлят фирмата на някой си в Горно Нанадолнище. Просто има прекалено много неща, които дават индикация къде е по-вероятно да е проблема.
Виж целия пост
# 41
Защо са се е покрили тогава? Честни хора, дори поставени в ситуация на невъзможност да решат проблема, няма да се крият. Няма да прехвърлят фирмата на някой си в Горно Нанадолнище. Просто има прекалено много неща, които дават индикация къде е по-вероятно да е проблема.
На мен ми е ясно, че и Макс Центъра е далеч от читав търговец, най-малкото в тази ситуация. Но някак и в комуникацията си с Миле не се убедих, че те наистина ги е грижа за клиентите на марката. На мен цялата ситуация ми е по-скоро - 2 фирми не се разбрали - крайния клиент плаща за тези неуредици. Аз излагам само факти пък, който чете да си преценява. А и за мен е важно да се разясни ситуацията, защото няма само черни и само бели - тук имаме верига вносител->дистрибутор->краен клиент. В крайна сметка ако дистрибутора е скапан, вносителя, който го е оторизирал носи отговорност, защото ти пазаруваш от брандиран магазин, защото имаш доверие на марката, не от магазин техно нещо, дето продават вътре И Миле.
Виж целия пост
# 42
Аз не съм много убедена, че вносителят е отговорен за масрафите на дистрибутора. Това са отделни фирми и няма логика дистрибутора да прави мизерии, а вносителят да ги поема.
Виж целия пост
# 43
Аз не съм много убедена, че вносителят е отговорен за масрафите на дистрибутора. Това са отделни фирми и няма логика дистрибутора да прави мизерии, а вносителят да ги поема.
Така е, но много от потърпевшите са нямали идея за тази разлика, както и аз. Мислели са си, че купуват от Миле България, т.к. магазините продават само Миле и са брандирани. Ако ти позволяваш на твоя дистрибутор да се брандира така, мисля, че все пак имаш някаква отговорност т.к. те се доверяват на марката.
Виж целия пост
# 44
Кучето е заровено в дистрибуторския договор. Големите брандове имат стандарти за продажба на крайните клиенти и изисквания за контрол, могат да се правят одити на дистрибутора и т.н. Защо Бг не е осъществило контрол за спазване на стандарта за облужване на бранда от Центъра - комуникация с клиента, срокове за плащания и доставка и т.н.? Клиентите не са длъжни да проверяват кой какъв е, те избират бранда, а брандът трябва да осигури качественото обслужване.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия