Уреди Миле - измама

  • 4 416
  • 91
# 45
Аз като потърпевша с над 35000 от поръчка в Миле Център Макс и след консултация с адвокати и т.н. мога само да кажа, че законите в България са така устроени, че потребителят не е защитен по никакъв начин. КЗП са сезирани и вдигат рамене, старият собственик на МЦМ така си е наредил нещата, че и да осъдим МЦМ той е първи кредитор и хипотетично дори да има какво да се вземе от фирмата, той ще го вземе преди нас, а ние потърпевшите просто ще си имаме един гол изпълнителен лист. Миле от своя страна са си дали марката на този дистрибутор и вкараха в заблуждение клиентите на марката, че магазините в мола и на жълтите павета са на официалния представител.  Странно как така решават да прекратят договора, но нямат план как ще предпазят клиентите на марката? Например да бяха накарали МЦМ да си махнат табелката Миле от магазините, че да им намалеят малко клиентите на тяхната  марка преди да решат да спират кранчето? Де да знам.... Дано намерят решение все пак.
Като потребител мога само да кажа, че доверието ми е сринато на нула. Поръчката ми е дадена на Миле, но твърдят, че не им е платена. Мога само да гадая къде са отишли парите ми. Жалкото е, че в 21 век се случват такива неща в европейска държава. Случват се на клиенти на премиум марка. Утре същото може да се случи с всеки един друг магазин и както става ясно, няма кой да ни защити.
Моят извод е вече да пазарувам само неща, които ги има в наличност или да заплащам при доставка. Лошото е, че в повечето случаи искат предплащане или капаро, често нямат нещата в наличност и трябва да чакаме. Уж имаме договори, но те както се вижда са едно голямо нищо. Абсурдистан....все едно сме се върнали в 90-те години.
Виж целия пост
# 46
Аз не съм много убедена, че вносителят е отговорен за масрафите на дистрибутора. Това са отделни фирми и няма логика дистрибутора да прави мизерии, а вносителят да ги поема.
Така е, но много от потърпевшите са нямали идея за тази разлика, както и аз. Мислели са си, че купуват от Миле България, т.к. магазините продават само Миле и са брандирани. Ако ти позволяваш на твоя дистрибутор да се брандира така, мисля, че все пак имаш някаква отговорност т.к. те се доверяват на марката.
Да, но ако при производителя не са постъпили въпросните пари и поръчки, няма какво да направят - те имат право да прекратят договор с всеки, който прави нарушения спрямо тях. А ако дистрибутора смята, че обвиненията към тях са несъстоятелни, и смятат, че не е имало основание договора да се прекрати едностранно - имат право да съдят.
Обаче аз си мисля, че или изобщо няма заведено дело, или бързо-бързо ще приключи, защото нямат нищо срещу Миле БГ.
Виж целия пост
# 47
Кучето е заровено в дистрибуторския договор. Големите брандове имат стандарти за продажба на крайните клиенти и изисквания за контрол, могат да се правят одити на дистрибутора и т.н. Защо Бг не е осъществило контрол за спазване на стандарта за облужване на бранда от Центъра - комуникация с клиента, срокове за плащания и доставка и т.н.? Клиентите не са длъжни да проверяват кой какъв е, те избират бранда, а брандът трябва да осигури качественото обслужване.
Благодаря за мнението, съгласна напълно с Вас!

Аз не съм много убедена, че вносителят е отговорен за масрафите на дистрибутора. Това са отделни фирми и няма логика дистрибутора да прави мизерии, а вносителят да ги поема.
Така е, но много от потърпевшите са нямали идея за тази разлика, както и аз. Мислели са си, че купуват от Миле България, т.к. магазините продават само Миле и са брандирани. Ако ти позволяваш на твоя дистрибутор да се брандира така, мисля, че все пак имаш някаква отговорност т.к. те се доверяват на марката.
Да, но ако при производителя не са постъпили въпросните пари и поръчки, няма какво да направят - те имат право да прекратят договор с всеки, който прави нарушения спрямо тях. А ако дистрибутора смята, че обвиненията към тях са несъстоятелни, и смятат, че не е имало основание договора да се прекрати едностранно - имат право да съдят.
Обаче аз си мисля, че или изобщо няма заведено дело, или бързо-бързо ще приключи, защото нямат нищо срещу Миле БГ.

Има заведено дело срещу Миле България на основание на монопол и господстващо положение. Какво ще стане с него не знам.
Виж целия пост
# 48
Както при всяка пирамида всичко върви до един момент съвсем нормално. После в рамките на дни/месец нещата изгърмяват. Години наред всичко си работеше нормално но последните месеци явно забатачват нещата. От Миле пишат за проблеми с 290 клиента и 30 фирми. Това са явно клиентите за последните 1-2 месеца и те веднага развалят договора. Но т.к. с пари на нови клиенти са плащани поръчки на по-стари изгарят хора като авторката която е поръчала уреди ноември 2021 а чака доставка до април 2022. Съвсем няма се изненадам ако са потрили ръце и с тези пари са обслужили поръчката на някой друг дал поръчката си октомври и чакащ уредите ноември...пък за 6 месеца "я камилата - я камиларя"
Относно цялата ситуация с името на известна фирма...ами те всички такива измами се правят така - като се ползва името на някой известен и с репутация. Никой няма да тръгне да прави шашми като се представя за  дистрибутор на "Дипломат" например.
Относно заведеното дело срещу монопол и господстващо положение....не съм специалист но това е най-завеяната формулировка.....такива дела се точат с години и не се стига до никакво решение. Делото не би ли трябвало да е по-конкретно за неизпълнение на договор ако МЦМ са платили а Миле не доставя?
Виж целия пост
# 49
Както при всяка пирамида всичко върви до един момент съвсем нормално. После в рамките на дни/месец нещата изгърмяват. Години наред всичко си работеше нормално но последните месеци явно забатачват нещата. От Миле пишат за проблеми с 290 клиента и 30 фирми. Това са явно клиентите за последните 1-2 месеца и те веднага развалят договора. Но т.к. с пари на нови клиенти са плащани поръчки на по-стари изгарят хора като авторката която е поръчала уреди ноември 2021 а чака доставка до април 2022. Съвсем няма се изненадам ако са потрили ръце и с тези пари са обслужили поръчката на някой друг дал поръчката си октомври и чакащ уредите ноември...пък за 6 месеца "я камилата - я камиларя"
Относно цялата ситуация с името на известна фирма...ами те всички такива измами се правят така - като се ползва името на някой известен и с репутация. Никой няма да тръгне да прави шашми като се представя за  дистрибутор на "Дипломат" например.
Относно заведеното дело срещу монопол и господстващо положение....не съм специалист но това е най-завеяната формулировка.....такива дела се точат с години и не се стига до никакво решение. Делото не би ли трябвало да е по-конкретно за неизпълнение на договор ако МЦМ са платили а Миле не доставя?
Ами пирамида, пирамида ама 20 години на пазара. Възможно е нещо да се е случило покрай ковида, нямам идея, но все пак става въпрос, че официалният вносител съвсем доброволно си дава името и макрката да носят магазините на Миле центъра. Да носят техният бранд. Това вкарва в заблуждение клиентите на марката. Аз не влизам в Техномикс и да си купувам от там Миле все пак. Марката е отговорна да контролира дистрибуторите си дали спазват качеството, което те искат да заложат.
Виж целия пост
# 50
Нивото на отговорност се урежда с договори. Никой не може да бъде безкрайно и безгранично отговорен за действията на друг.

Също си мисля, че и клиента има някаква отговорност да се увери и провери настоящото състояние на фирма, в която решил да вложи сериозна сума пари. Особено когато не получаваш стоката веднага, а трябва да чакаш дълга доставка. Това положение "аз съм просто клиент, и вятър ме вее на бял кон" нещо не ми се нрави много.
Виж целия пост
# 51
Нивото на отговорност се урежда с договори. Никой не може да бъде безкрайно и безгранично отговорен за действията на друг.

Също си мисля, че и клиента има някаква отговорност да се увери и провери настоящото състояние на фирма, в която решил да вложи сериозна сума пари. Особено когато не получаваш стоката веднага, а трябва да чакаш дълга доставка. Това положение "аз съм просто клиент, и вятър ме вее на бял кон" нещо не ми се нрави много.
Така е вероятно - въпреки че марката да не е отговорна за лицето на марката, в случая Миле Център Макс ми се струва малко странно. Мойто лично проучване с адвокатката ми - тя е на мнение, че Миле България носят отговорност.
Виж целия пост
# 52
Е да де, но как Миле може да знае колко и какви капарирани и платени поръчки има МЦМ, ако сам той не му ги декларира. Финансов отчет и ревизия надали има право да им иска и прави, а дори и това може да се манипулира. Каквото им подадат от МЦМ това вижда Миле.
т.е Миле както и всички клиенти, до един момент са смятали, че всичко е наред.
Миле може и да си следи качеството, цени, обучения и тем подобни, но да се бърка в касата на партньор надали може.
Виж целия пост
# 53
Вие проверявате ли всеки магазин, от който пазарувате какво му е състоянието? Например Техномикс или Технополис? Аз моите уреди ги платих през март и трябваше да ми бъдат доставени до 1 седмица, но доставка така и не последва. След като минаха 7 дни бях в магазините им през ден и ме уверяваха, че ще ги получа съвсем скоро….
Всички по веригата са виновни. Хубава работа, ама българска.
Виж целия пост
# 54
Ако съм решила да платя 10-15000лв, да, ще направя сериозна проверка...
Виж целия пост
# 55
Миле Център Макс си работиха нормално с Миле години наред до започването на пандемията. След това поради намаляне на работата (моловете бяха затваряни а техните магазини са основно там) те се забатачиха с парите и поръчките. Стигна се до там когато човек поръча нещо с неговите пари да поръчват тепърва уреда на предни клиенти. Функционират малко като финансова пирамида - взимат парите на последните, за да изпълнят поръчките на предните. Така обаче не може да продължава дълго. Покрай пандемията 100% е имало и нарушени срокове за доставка т.к. някои транспортни коридори изпитваха временни затруднения. Започна и инфлация и явно поръчките са намалели още и закъсненията към хората които вече са си платили уредите станаха големи. Схемата лъсна. Тогава Миле разбраха че има проблем и спряха да работят с център макс.
А че поръчки са пращани от център макс към Миле сигурно е така - но поръчки направени преди месеци....и макс център си измиват ръцете....поръчката ви е пратена Миле се бавят вече 3ти месец.... А поръчката към Миле е дадена с голямо закъснение. Миле отказва да работи по този  начин обаче. Център макс са работили с минимално оборотни средства...явно основните са в джоба на собственика който сега се е покрил и Миле се заема т.к. е замесено името на фирмата. Обаче става въпрос за стотици хиляди които се губят и такова решение се взима бавно....
Трябва постоянно да се сигнализират всички компетентни органи и дори да се  възбуди групово дело срещу този прибрал парите...нека после той доказва че ги бил дал на Миле. Защото така всичко е във въздуха...едните взели парите на хората и ги дали на Миле, а Миле казват пари при нас няма....

Виждам доста вътрешна информация имате, дори ми се струва, че същите изрази и думи съм чувала от служител на Миле България. Ще се радвам като сте толкова запознат да споделите дали Миле България планува да достави уредите на ощетените клинети. Лично мен това ме интересува, а междуфирмените игрички на власт, преразпределяне на пазари и т.н. бих оставила на фирмите.
Подозренията ви за този стар потребител на форума са меко казано нелепи!
Виж целия пост
# 56
Скрит текст:
Миле Център Макс си работиха нормално с Миле години наред до започването на пандемията. След това поради намаляне на работата (моловете бяха затваряни а техните магазини са основно там) те се забатачиха с парите и поръчките. Стигна се до там когато човек поръча нещо с неговите пари да поръчват тепърва уреда на предни клиенти. Функционират малко като финансова пирамида - взимат парите на последните, за да изпълнят поръчките на предните. Така обаче не може да продължава дълго. Покрай пандемията 100% е имало и нарушени срокове за доставка т.к. някои транспортни коридори изпитваха временни затруднения. Започна и инфлация и явно поръчките са намалели още и закъсненията към хората които вече са си платили уредите станаха големи. Схемата лъсна. Тогава Миле разбраха че има проблем и спряха да работят с център макс.
А че поръчки са пращани от център макс към Миле сигурно е така - но поръчки направени преди месеци....и макс център си измиват ръцете....поръчката ви е пратена Миле се бавят вече 3ти месец.... А поръчката към Миле е дадена с голямо закъснение. Миле отказва да работи по този  начин обаче. Център макс са работили с минимално оборотни средства...явно основните са в джоба на собственика който сега се е покрил и Миле се заема т.к. е замесено името на фирмата. Обаче става въпрос за стотици хиляди които се губят и такова решение се взима бавно....
Трябва постоянно да се сигнализират всички компетентни органи и дори да се  възбуди групово дело срещу този прибрал парите...нека после той доказва че ги бил дал на Миле. Защото така всичко е във въздуха...едните взели парите на хората и ги дали на Миле, а Миле казват пари при нас няма....

Виждам доста вътрешна информация имате, дори ми се струва, че същите изрази и думи съм чувала от служител на Миле България. Ще се радвам като сте толкова запознат да споделите дали Миле България планува да достави уредите на ощетените клинети. Лично мен това ме интересува, а междуфирмените игрички на власт, преразпределяне на пазари и т.н. бих оставила на фирмите.
Подозренията ви за този стар потребител на форума са меко казано нелепи!
Отбелязах факт, че е доста запознат - от къде не знам. Дори аз тези неща не ги знаех, а пък съм в постоянна комуникация с Миле България и във фейсбук група на измамените, където се дискутира всичко. Изводите - всеки сам.
Виж целия пост
# 57
Доста объркани са ви представите на ексклузивен вносител, официален представител и франчайз.
Тук може да има 100 под един бранд и да работят на междуфирмени договорки под условията на фирмата майка.
Виж целия пост
# 58
Ако съм решила да платя 10-15000лв, да, ще направя сериозна проверка...

И реално проверката какво щеше да разкрие? Разкрива фирма, с име Миле център макс, която оперира на българския пазар от 20г. И това с какво щеше да помогне? По това време фирмата все още не беше препродадена и си работеше уж нормално

Доста объркани са ви представите на ексклузивен вносител, официален представител и франчайз.
Тук може да има 100 под един бранд и да работят на междуфирмени договорки под условията на фирмата майка.

Именно. И виждайки фирма, която оперира с бранда на премиум марката Миле и плащайки всичко по банков път и по договор, как може човек да си помисли, че ще бъде измамен? Та до известна степен, ние клиентите сме се доверили и на марката все пак.
Виж целия пост
# 59
Като видя табелка Рено и си купя от Франс ауто, няма да ида да рева на Еспас, че ми няма колата платена по договор на друг.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия