Уреди Миле - измама

  • 4 178
  • 91
# 60
Напротив! Ако стане такъв скандал с български представител на Рено, производителят би трябвало да вземе отношение. Съвсем наскоро един представител на автомобилна марка в България беше заменен с друг заради недоволни клиенти. Марката си взима лиценза и си намира нов представител на този пазар, а ние клиентите се местим за обслужване при новите. Не оставаме  при старите.
Виж целия пост
# 61
Ако съм решила да платя 10-15000лв, да, ще направя сериозна проверка...

И реално проверката какво щеше да разкрие? Разкрива фирма, с име Миле център макс, която оперира на българския пазар от 20г. И това с какво щеше да помогне? По това време фирмата все още не беше препродадена и си работеше уж нормално

Мненията на хората биха били достатъчна причина за мен. Индикации явно е имало доста преди това - за забавени доставки, дълги срокове, половинчато изпълнени поръчки с липсващи уреди. Един от бонусите на соц. мрежи - хората пишат коментари, оплакват се и недоволстват.
Виж целия пост
# 62
Миле Център Макс си работиха нормално с Миле години наред до започването на пандемията. След това поради намаляне на работата (моловете бяха затваряни а техните магазини са основно там) те се забатачиха с парите и поръчките. Стигна се до там когато човек поръча нещо с неговите пари да поръчват тепърва уреда на предни клиенти. Функционират малко като финансова пирамида - взимат парите на последните, за да изпълнят поръчките на предните. Така обаче не може да продължава дълго. Покрай пандемията 100% е имало и нарушени срокове за доставка т.к. някои транспортни коридори изпитваха временни затруднения. Започна и инфлация и явно поръчките са намалели още и закъсненията към хората които вече са си платили уредите станаха големи. Схемата лъсна. Тогава Миле разбраха че има проблем и спряха да работят с център макс.
А че поръчки са пращани от център макс към Миле сигурно е така - но поръчки направени преди месеци....и макс център си измиват ръцете....поръчката ви е пратена Миле се бавят вече 3ти месец.... А поръчката към Миле е дадена с голямо закъснение. Миле отказва да работи по този  начин обаче. Център макс са работили с минимално оборотни средства...явно основните са в джоба на собственика който сега се е покрил и Миле се заема т.к. е замесено името на фирмата. Обаче става въпрос за стотици хиляди които се губят и такова решение се взима бавно....
Трябва постоянно да се сигнализират всички компетентни органи и дори да се  възбуди групово дело срещу този прибрал парите...нека после той доказва че ги бил дал на Миле. Защото така всичко е във въздуха...едните взели парите на хората и ги дали на Миле, а Миле казват пари при нас няма....

Виждам доста вътрешна информация имате, дори ми се струва, че същите изрази и думи съм чувала от служител на Миле България. Ще се радвам като сте толкова запознат да споделите дали Миле България планува да достави уредите на ощетените клинети. Лично мен това ме интересува, а междуфирмените игрички на власт, преразпределяне на пазари и т.н. бих оставила на фирмите.
Подозренията ви за този стар потребител на форума са меко казано нелепи!
Отбелязах факт, че е доста запознат - от къде не знам. Дори аз тези неща не ги знаех, а пък съм в постоянна комуникация с Миле България и във фейсбук група на измамените, където се дискутира всичко. Изводите - всеки сам.
Това не означава, че знаете повече! За тези проблеми се знае отдавна в този форум, а и не само.
Казвате, че не влизате в Техномикс, за да си купите Миле, а може би точно там трябваше да влезете.
Толкова пари не се харизват срешу нищо. Купува се налична стока или се плаща при доставка. В този център винаги са били мошеници. Това го казвам от личен опит с мазните им и некомпетентни служители. Така и не се престраших да купя нещо от тях, слушайки глупостите им.
Виж целия пост
# 63
Скрит текст:
Миле Център Макс си работиха нормално с Миле години наред до започването на пандемията. След това поради намаляне на работата (моловете бяха затваряни а техните магазини са основно там) те се забатачиха с парите и поръчките. Стигна се до там когато човек поръча нещо с неговите пари да поръчват тепърва уреда на предни клиенти. Функционират малко като финансова пирамида - взимат парите на последните, за да изпълнят поръчките на предните. Така обаче не може да продължава дълго. Покрай пандемията 100% е имало и нарушени срокове за доставка т.к. някои транспортни коридори изпитваха временни затруднения. Започна и инфлация и явно поръчките са намалели още и закъсненията към хората които вече са си платили уредите станаха големи. Схемата лъсна. Тогава Миле разбраха че има проблем и спряха да работят с център макс.
А че поръчки са пращани от център макс към Миле сигурно е така - но поръчки направени преди месеци....и макс център си измиват ръцете....поръчката ви е пратена Миле се бавят вече 3ти месец.... А поръчката към Миле е дадена с голямо закъснение. Миле отказва да работи по този  начин обаче. Център макс са работили с минимално оборотни средства...явно основните са в джоба на собственика който сега се е покрил и Миле се заема т.к. е замесено името на фирмата. Обаче става въпрос за стотици хиляди които се губят и такова решение се взима бавно....
Трябва постоянно да се сигнализират всички компетентни органи и дори да се  възбуди групово дело срещу този прибрал парите...нека после той доказва че ги бил дал на Миле. Защото така всичко е във въздуха...едните взели парите на хората и ги дали на Миле, а Миле казват пари при нас няма....

Виждам доста вътрешна информация имате, дори ми се струва, че същите изрази и думи съм чувала от служител на Миле България. Ще се радвам като сте толкова запознат да споделите дали Миле България планува да достави уредите на ощетените клинети. Лично мен това ме интересува, а междуфирмените игрички на власт, преразпределяне на пазари и т.н. бих оставила на фирмите.
Подозренията ви за този стар потребител на форума са меко казано нелепи!
Отбелязах факт, че е доста запознат - от къде не знам. Дори аз тези неща не ги знаех, а пък съм в постоянна комуникация с Миле България и във фейсбук група на измамените, където се дискутира всичко. Изводите - всеки сам.
Това не означава, че знаете повече! За тези проблеми се знае отдавна в този форум, а и не само.
Казвате, че не влизате в Техномикс, за да си купите Миле, а може би точно там трябваше да влезете.
Толкова пари не се харизват срешу нищо. Купува се налична стока или се плаща при доставка. В този център винаги са били мошеници. Това го казвам от личен опит с мазните им и некомпетентни служители. Така и не се престраших да купя нещо от тях, слушайки глупостите им.
Да виждам, че знам по-малко и го отбелязвам. Явно някой е чел много форума и е запознат с всички тези детайли както казвате Вие, а не е вътрешна информация.
Виж целия пост
# 64
Напротив! Ако стане такъв скандал с български представител на Рено, производителят би трябвало да вземе отношение. Съвсем наскоро един представител на автомобилна марка в България беше заменен с друг заради недоволни клиенти. Марката си взима лиценза и си намира нов представител на този пазар, а ние клиентите се местим за обслужване при новите. Не оставаме  при старите.
Лиценз не значи свободен пазар и дилърство, пак казвам, че нещата ви бягат.

Просто казано: Бай Митю, производител на зарзават в Хасково продава от години сливи за ракия. Бере и продава на 3- ма постоянни клиенти от години.
Единият си продал сливите по заявка, ама изпил парите. Хората си искат парите от останалите двама и Бай Митю.

Едно търговско дружество не може да прави пряк мониторинг, одити и ревизии на друго. Има компетентни органи, просто време трябва.
Виж целия пост
# 65
Но пък е в компетенциите на марката да си подбира дистрибуторите, така че да не бъде уронен престижа й. И някъде да съм споменала, че аз си търся парите от Миле България?
Виж целия пост
# 66
Подбирала е, избирала, брандирала лъкшъри магазините, ама не е разбрала, че е на Балканите.
Виж целия пост
# 67
Тази липса на реализъм ми идва малко в повече. По какъв стандарт трябва да можеш да прецениш, че някой ще те прецака след 2 години, 5-10-20, ако до този момент всичко е изглеждало нормално, бизнесът си е вървял добре?
Те затова работят измамите, защото не ги виждаш да се задават отдалеч.
Виж целия пост
# 68
Тази липса на реализъм ми идва малко в повече. По какъв стандарт трябва да можеш да прецениш, че някой ще те прецака след 2 години, 5-10-20, ако до този момент всичко е изглеждало нормално, бизнесът си е вървял добре?
Те затова работят измамите, защото не ги виждаш да се задават отдалеч.
Ами някак не се оглеждам на всеки ъгъл дали някой ще ме излъже, особено ако си пазарувал преди това от там. Ако Вие го правите за всяка Ваша покупка - поздравления.
Виж целия пост
# 69
Аз говоря за Миле БГ в случая, не за клиентите.
Най-вероятно в момента, в който са се усетили, са се задействали и по прекратяване на отношенията. Не виждам логика да са решили да стоят с години в несигурни отношения с друга фирма, от която само могат да загубят.

Но и няма да споря, аз съм си мнителна, когато трябва да плащам големи суми, защото знам къде живея.
Виж целия пост
# 70
Аз говоря за Миле БГ в случая, не за клиентите.
Най-вероятно в момента, в който са се усетили, са се задействали и по прекратяване на отношенията. Не виждам логика да са решили да стоят с години в несигурни отношения с друга фирма, от която само могат да загубят.

Но и няма да споря, аз съм си мнителна, когато трябва да плащам големи суми, защото знам къде живея.
Еми аз си мислех, че сме надраснали ерата на 90-те години ама явно не.
Виж целия пост
# 71
Примерът с бай Митьо е неуместен тук. Премиум марките не работят като производител на сливи. Всяка заявка би следвало да се отразява в определена система и вносителят може в реално време да следи изпълнението, рекламациите и т.н. Прекратяването на дистрибуторския договор също не става от днес за утре - често върви и кампания за уведомяване на клиентите, пренасочване и т.н. Иначе кой вече ще купи от марката?
Ще проучвам фирмата, пък да си даде дистрибуторския договор, пък ако може и наемния за мола, че може след 3 седмици да се окаже, че помещението е заето от друга верига, да дебна параноично за една съдомиялна и пералня, не е нормално да се очаква подобно поведение от потребител.
Виж целия пост
# 72
Аз лично, няма как да чакам 5 седмици за миялна, пералня, кафеавтомат.
Като няма при вас, има на друго място.
С гаранция от производител и све.

Все ми е тая, какво пише над вратата.
Виж целия пост
# 73
Аз не се виждам да дам десетки хиляди на едно голо доверие и хвърчащ лист хартия, все тая какво лого има на него, а после да чакам месеци за да ги получа тия неща. Все пак живеем в България. Да не говорим, че като ги няма налични в тоя магазин, има ги в друг и ще си ги взема бързо.
Виж целия пост
# 74
То тогава кой ли луд купува имоти на зелено или мебели по поръчка? Същото важи и за още куп други неща, за които те карат да платиш капаро или цялата сума. Е онзи ден ми казаха цялата сума за термопомпа и чакаш 2 месеца да пристигне. Ако искам. Няма никъде в България такава в наличност. С мебелите по поръчка беше същото.  Плащаш 60% предварително ако искаш да стартираме поръчката. Ако не искаш, Ей къде са Икея или Айко, но тогава няма дизайн, няма нищо. И така се изсипват над 100 бона накуп срещу един гол лист.

И да потретя, че аз моите уреди ги купих с доставка след няколко дни и уж бяха налични, а пак не ги получих 😃 Както и да е, те нашите вече са прежалени. Купени са други уреди, а с тези надали някога ще се срещнем или с парите ни. Мисля, че авторката ясно написа, че целта на темата е да предупреди бъдещи потребители. То нашето лесно може да се повтори Simple Smile рядко някой магазин държи всичко на склад до шоурума си Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия