Пазаруване от answear.bg - Тема 2

  • 71 945
  • 871
# 45
Някой получи ли тази рокля https://m.bg-mamma.com/url.php?u=aHR0cHMlM0ElMkYlMkZhbnN3ZWFyLmJ … zbXNnNDUwMzE3MTM= 
Аз също я заглеждам и ѝ се чудя, дали е дълга, че съм 160 см висока и да не я настъпвам Grinning
Не съм я получила, но пише че моделът е 176 см. и със сигурност е дълга.
Виж целия пост
# 46
Здравейте,
Тъй като това е любимият ми сайт да споделя голямото си разочарование относно answear club точките.
Имам събрани 129 точки,  15 от тях изтичащи на 17 юли, 17 на 7 август, 15 на 15 август.
Останалите изтичат чак декември.
Направих преди седмица поръчка, за която използвах 45 точки и от фирмата използваха тези точки, които изтичат ноември и декември. Точките, които изтичат сега август и тези със срок 17 юли не са използвани.
Получих 10 отговора, че ИТ автоматично са ги настроили, че най-старите първо използват, че Общите им условия вече са променени, че срокът на точките от скоро бил съкратен.
Всеки път различно, за всеки отговор им изпращах снимка от профила ми, показваща точно обратното на отговорите им.
Не мога да разбера защо не дават възможност сами да определяме кои точки искаме да използваме, нали са наши. Си при промяна на ОУ, срокове би трябвало да ни уведомят, нали сме физически лица- потребители и са длъжни. Затова събират лична информация и контактни данни.
Ако някой се е сблъсквал с този проблем моля за споделяне на информация. Много ще съм благодарна, вече ми изтекоха повече от 50 точки, защото се оказва, че ползвам по-нови, ни нищо не мога да направя.
Виж целия пост
# 47
Аз получих имейл за промяната в условията за answear точките.
Виж целия пост
# 48
И аз получих мейл, но признавам не съм го чела Simple Smile
В крайна сметка колко е валидността на точките сега? При мен бързо се харчат, ама все пак да знам.
Виж целия пост
# 49
Понеже нямам мейл за промяната, мога да помогна като кажа, че за последната ми поръчка от 14 юли пише валидност на точките - 13.08.2022 - 21.11.2022
Нямах възможност три месеца да поръчвам и се бяха натрупали много. Но от сайта за последната поръчка, която направих", автоматично" ми дръпнаха точките, изтичащи декември, от Юли и Август си стоят.
Имам изпратени обаче кодове за отстъпки, ако някой желае веднага ще ги публикувам.
Виж целия пост
# 50
Поръчах си кецове Levi's - Ниски кецове Много са хубави, подходящи за широк крак, но е неправилно оразмеряването спрямо американската номерация.
Трябва да се поръчва номер нагоре. Жалко, че няма ]възможност за оставяне на отзиви в платформата.

Кодове за ненамалени -20%   
Кодът е валиден за ненамалени артикули и важи до: 31/07/2022,така че побързай!
B26422C73B4A
ACD34B99B

Код ACAD33DA все още работи. Дава 5 % за намалени и 15% за ненамалени стоки.
Виж целия пост
# 51
Ето и от мен кодове за 20 % отстъпка
B26422E066F7
26422F776B1
Виж целия пост
# 52
Много съм разочарована от клуб точките. Излиза, че ако искам са купя намалени вече неща на 50%, няма почти никакъв смисъл от точките и кода за -5% си е по-добре.
Виж целия пост
# 53
Да, това е принципът - или кода за отстъпка, или клубните точки.
Последните ги ползваш за ненамалени продукти или намалени, но до 50% от цената им.
Виж целия пост
# 54
Момичета, здравейте!
На 18 юли върнах две поръчки, на 21 юли още една. Все още нямам мейл, нито върнати пари. На посочения телефон девойчето каза, че било нормално. Не ви ли се струва много дълго забавянето?
Виж целия пост
# 55
Времето за ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМАТА може да варира от 5 до 14 дни от деня, в който потвърдим, че сме получили пратката обратно в нашия склад.

Потвърдиха ли Ви по телефона поне, че е в склада пратката им?
Виж целия пост
# 56
Нищо не са ми потвърдили. Много неприятно. Питаха ме дали пазя товарителниците. Е, пазя ги.
Виж целия пост
# 57
И аз така връщах преди няколко седмици, бая повече от седмица им отне да отразят изобщо връщането. По телефона казаха, че било някаква обърквация при тях и имало забавяне. За едната пратка вече ми възстановиха сумата, другата още я чакам (върнах ги в един ден и двете), но в профила ми е потвърдено връщането. Та не се притеснявай, но не очаквай да стане толкова бързо. Ако за 2 седмици няма развитие, пак ги прозвъни.
Виж целия пост
# 58
Щом пазиш товарителницата проследи къде е пратката и взета ли е от тях.
Виж целия пост
# 59
В понеделник стават точно 2 седмици от първото връщане. Ще звъня, разбира се.
Не обичам подобни разправии. От опит споделям, че about you са изключително бързи, отразяват почти веднага връщането в профила, парите се възстановяват също бързо. Тук нищо, абсолютно нищо. От 18 юли са минали 11 дни....
Проследих товарителниците. Първата пратка е получена от тях на 20 юли, а втората на 23 юли.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия