91 НЕГ "Професор Константин Гълъбов" - тема 9

  • 65 114
  • 741
# 180
Аз съм виждала ДСД паралелки да ползват кабинета.
Втория срок 11 клас в немския отдел имах по 5 часа в седмицата химия.

Да , децата ми са ползвали кабинетите на отдела.
И ето, само 1 паралелка е имала седмично 5 часа химия в 11 клас..
Виж целия пост
# 181
Въпросът е не защо Госпожата не нареди всички да ползват кабинета на 'немците', а защо и другият кабинет не е приведен в подобен вид.
Лесен е отговорът: Защото няма желание, нито необходимост да се подобрява базата. Нали всяка година кандидатите да учат в това училище са предостатъчно мотивирани, без значение от базата и организационните им проблеми...
Виж целия пост
# 182
Г-жата не може да нарежда на Немския отдел. Следва да е ясен този факт! Немският отдел не и е подчинен.
Виж целия пост
# 183
🤣🤣🤣 Заги, Загиии, голямо си Зиги!
Ами не го е привела във вид, защото гледа от други училища, от там пример взима. 😆😆😆
Виж целия пост
# 184
Миле, Миле, как пък не взе някой хубав пример тя, а все лоши...
Нали е в топ 3 на училищата, няма да се сравнява с Ломоносов, въпреки че сигурно там има доста по-добре оборудвани кабинети.

И как пък за (почти) всяка критика към НЕЯ във форума, се намира оправдателна причина от върлата фенска маса...
Виж целия пост
# 185
ЗаСлон каза точно това - защо не е нареждала К.  да се ползва кабинетът и от ДСД..Колко грозно било това поведение...Просто и ясно - защото няма право. Тонове действия  в ущърб на децата/ бездействия на К. иначе са изписани в тази тема, но точно това положение с  конкретните кабинети не е нейна "заслуга". На добра воля отделът при свободни часове ги предоставя на  ДСД и толкова. Който се чувства ощетен, да е бутал детето си да се справи и на всяка цена да влезе в лайстунг. Не всички са били в край на краищата при къси клечки в  8 клас Wink А който не е влязъл, да адресира оплакването си за липсата на достъп до тези кабинети точно към немците, за които ЗаСлон твърди, че нямат връзка с проблема. Ама не тези немци, дето са на ротационен принцип в НЕГ,  тоест днес са тук, утре вече ги няма, а онези по към върха на пирамидата на немска територия, които определят правилата на играта и то не само в  БГ. Такива  паралелки има в много страни по света.

Има анонимен Kummerkasten  в НЕГ, пусна ли детето ти оплакване в него, ЗаСлон Wink

Иначе за  другото съвсем ясно написах  по-горе - дано следващият директор не е като нея и да се задейства в разни посоки. Та какво оправдаване  на  нейната особа ви се привижда на вас, критикуващата маса,  не знам..Човек ще  е луд да  я оправдава, но ще е определено и неинформиран, нападайки я по набрана инерция и за несвършването на неща, за които няма правомощия.

Между другото, точно родители от двете "страни" са най-голямата причина да има разделение между децата от двата вида паралелки, поне в пространството. Между самите деца в повечето случаи такова няма.
Виж целия пост
# 186
Тази година кабинетът по химия е ползван и от ДСД паралелки, преди това не зная.
Виж целия пост
# 187
Важно беше обаче пак да се противопостави дсд на лайстунг. Мен лично много ме дразни това! Sad
Виж целия пост
# 188
Здравейте,

Един малко страничен въпрос. В НЕГ през зимата организират ли се ски училища? И цялостно, разрешени ли са такива занимания в учебно време?
Виж целия пост
# 189
Не, ски училища не се организират. Няма и официални регулярни екскурзии.
Виж целия пост
# 190
А има ли някакво училищно настоятелство или Обществен съвет, в който да членуват родители и да представляват интересите на  класа?
Аз мисля, че ще е добре да оформим някакъв документ с предложения, забележки и т.н., който да бъде внесен още с встъпването в длъжност на новия директор. Можем да го разпространим сред родителите на първата родителска среща, за да се запознаят с него и да го подпишат и без да губим излишно време да го придвижим към ръководството на училището.
Виж целия пост
# 191
В немския отдел имаме такава организация, състои се от учениците, представляващи класа за годината (Klassenvertreter - избират се всяка година), и от избрани за годината представляващи родители. През 2020 г.  преди ковид беше за съжаление последната ни конструктивна среща, на която се обсъдиха много добри идеи, но ситуацията блокира развитието.
Виж целия пост
# 192
Трябва да действаме в посока да се подобрят нещата за всички ученици в училището, а не “лайстунгите” да са някаква спасителна сламка от неуредиците и безхаберието на БГ-варианта на гимназията или да си го кажем направо “училище в училището”.
Важно е от тук нататък да можем да разчитаме на конструктивен диалог с учителите и ръководството, да се приемат критики, предложения и т.н.
Скрит текст:
Другото ми дете е в 1АЕГ. Всяко училище си има някакви трески за дялане, но нищо лошо не мога да кажа по отношение на организацията и управленските им решения. Впечатлена съм от ремонта на сградата и модернизацията на кабинетите по биология, химия, география,  от социалния живот на децата в гимназията, активните клубове, “кръжоци”, курсове за екскурзоводи, духовия оркестър, който обикаля цяла Европа. Всяка година има поне две екскурзии в България и една в чужбина. Есента предстои да пътуват до Рим.
Предполагам, че и учителите в НЕГ са свикнали да бъдат пасивни покрай г-жа К., но е добре да виждат, че имат подкрепата на родителите да разчупят статуквото и да променят.
По-назад прочетох, че през годините са писани молби, оплаквания, предложения и т.н. до РУО…Може би ще е добре новият директор да се запознае и с тях, за да може да “тръгне от някъде”.
Говоря малко от името на новоприетите деца😊, но със сигурност всички ще се радваме на помощта, активното съдействие и подкрепа на “старите пушки”🙂.
Виж целия пост
# 193
Ето моето предложение за точка 1 в списъка с предложения.
Запазва се досегашната схема за разпределяне на децата в 8 клас. Разлепват списъците по класове на вратата, както досега, на 14.09.
Новото: на 15.09 класовете се строяват в предварително разчертаните места, но без учители. Тегли се жребий пред всички ученици и родители. Разпределят се и класните ръководители.
Просто, изпълнимо, прозрачно.
Има ли аргументи против?
Виж целия пост
# 194
Точка едно трябва да бъде, според мен, отстраняване на учителите-протежета на бившата (дано!) директорка, заради които се случва всичко това, без да се притесняваме да ги назовем поименно.
Миналата година с подписи на родителите разкарахме така от 1АЕГ един некадърен учител по английски на десетокласниците, който не ставаше и за начален учител в посредствено квартално училище. Директорката изобщо не се поколеба да го махне. Помогна в случая и ДО, защото много от родителите го бяха чули с ушите си как не може едно смислено изречение да подреди, произношението не го коментирам.
Въпросът е “късите клечки” да се изкоренят и децата да имат равно начало в осми клас, а не да играем на руска рулетка.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия