Alessa - снимки и мнения на дрехи от бранда - Тема 7

  • 26 387
  • 750
# 705
Според мен подаръците са само за техните "ВИП" клиенти. Преди няколко месеца видях в сторито на едно момиче в инстаграм картичка с Мими и Мая и послание за РЖ й ден. Очаквах и аз да получа такава, но уви нищо! Та много ме дразни това разделение между "специални" и "обикновени" клиенти. Ще ми се да не поръчвам повече от тях, но пък дрехите като са хубави..... 😏
Виж целия пост
# 706
Вярно ако наистина има подаръци ,вече да ги няма.
Това с времето да се мени самата политика на фирмата и традицията ,както на тях им е изгодно и без да го упоменават е много зле , наистина хора !
Виж целия пост
# 707
Кристал и аз не съм. Но ще питам, защото имам един топ за връщане, да видя какво ще ми отговорят.
До сега подарък не съм получавала, за това, че съм Морано .. здраве да е! Simple Smile
Поръчах тази блузка /  https://alessa.bg/waves-and-smiles-top-ekryu / с намалението за рожден ден /а преди време я върнах, защото беше XS и нямаше S/.
Ако някой реши да я поръчва, поръчвайте с един номер по-голяма. На корема малко ми се набръчква, не е по мен, но пък бюста си пак го подбутвам, за да вляза в нея, не че е кой знае колко голям, просто няма еластичност това в средата, където е синджира.
Виж целия пост
# 708
По-богати стават и по-стиснати. Чудят се от къде да си орежат разходите една стотинка да не дават излишна. 1 поръчка готова ми я бавят по 10-20 дни, за да я комбинират и изпратят с друга, която не е готова, сакън да не се набутат с 3-4лв за повторна доставка. Комбинират си ми поръчки без да ме питат, гласят си ги както си им е удобно... Ама мен ме е яд и се чувствам ощетена. Аз съм огромен фен, вече не искам да нося други дрехи, всичките са ми някак широки, висящи...абе не е същото. Даже имам цял гардероб с други дрехи на Манго, разни от About you и поодбни, които вече не искам да нося и не знам какво да правя, даже не ми се връзват с дрехите на Алеса. Искам да имах чаша или тениска, чувствам се пренебрегната!  😅
Виж целия пост
# 709
Подаръци правят в определен период и ако някой тогава не е бил Морано или не е правил поръчка,то е нормално да не получи.Аз лично не съм пропускала и съм получавала всички подаръци. Една година имаше и  букети  за 8 март.Дойде един страхотен младеж в костюм и ми го поднесе мега яко.За жалост вече чак такива жестове сигурно  не могат да си позвалят,защото вече  сигурно 90% от клиентите им са Морано.Както се казва работата им е пораснала.Така става с всички. 
На мен не са обединявали поръчки  ,ако са направени в различно време.Явно в личния ми профил при тях пише"Не я ядосвайте,че е дзвер". В последното  съм почти убедена,че имат някакво инфо,което записват за всеки клиент.
Виж целия пост
# 710
Явно си пишат нещо, не знам. Аз никога не съм питала кога ще ми идват поръчките, винаги си мълча и си чакам, нито съм отказвала поръчки заради забавяне, дразня се ама си чакам... И явно за това си го позволяват.
Виж целия пост
# 711
Е , то реално не е необходимо да има подаръци , почти никъде няма , иначе на Юнона пращаха колани по едно време .Даже и безплатна доставка нямат много от брандовете .
Виж целия пост
# 712
Ето това сме жените, давате буквално хиляди левове на година очаквате ластичка за 5 лв 😳
Никой мъж не би мислил в тази насока. Аз първите бонбони М&М ги изхвърлих, заедно с картичка с името. Тогава си помислих Защо бонбони, нали всички снимки в сайта са им като на модели от 90те г…
Явно чакате жест, ката че ли лично Мими си мисли как 32235 клиентка точно днес има РД уау
Виж целия пост
# 713
Никой за нищо не мисли. Аз установих, че преди месец съм направила оборот за втората карта, но отстъпката си ми седи 7% още като за ВИП. Никой не ги следи нещата и аз трябва да им казвам за следващия път, който не мисля да е скоро.
Виж целия пост
# 714
Аз като гледам с всяка колекция ми допадат все по-малко неща , та дано другата да не ми хареса нищо .Grinning
Виж целия пост
# 715
Кога излиза есенната колекция, май ще изчакам с връщането на нещата за да взема нещо от нея.
Виж целия пост
# 716
Ясно е, че нито Мими, нито Мая персонално мислят за 32235 си клиентка и рождения ѝ ден. Подаръкът за първа покупка или за лоялен клиент е прекрасна бизнес стратегия, която цели да задържи вниманието клиента. Самият клиент се чувства поласкан, въпреки че е наясно с тази бизнес стратегия. Клиентът получава внимание, отстъпка и/или подарък, а бизнесът - своят нов и/или лоялен клиент. И двете страни печелят. Тази стратегия се използва в цял свят.

Цвети, есенно-зимната колекция излиза през средата на октомври.
Виж целия пост
# 717
Май преди 4-5 години получих някакъв смачкан кекс с тяхното лого по куриера. Оттогава не е имало такива неща, те си ги пращат само на инстаграмърките, дето ги рекламират. Иначе на мен и на вас за какво, ние така или иначе поръчваме.
Като получих картата с отстъпка даже не знаех, че имат такива схеми за отстъпки, ама май бях сред първите получили, та още не бяха и разгласили картите по това време. Май беше 2017… 🧐

То аз спрях де и така си и оставам с поръчките. От намалението нищо не взех.
Виж целия пост
# 718





Това са двете поли. Ами удобни са и ми харесват. Идеални са, за да ходя на работа . Работя в офис.
Нооо.... и двете поли са М размер , но и двете поли са с различни мерки ! Черната ми е точно по тялото и ми заспа. Синята ми е леко свободна. Няма да я сменям за С, че сигурно пък ще ми е малка. Grinning

Мързеше ме да се преобличам само затова съм с топове един върху друг, за да видя кой топ с коя пола върви и да си представя няколко визии в ума ми Grinning
Виж целия пост
# 719
Супер са полите и аз чакам синята .
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия