Време е за ИКЕА! - Тема 38

  • 31 853
  • 761
# 180
Опитах, но не ми казаха нещо много различно, от това, което виждам на сайта - "да, поръчката ви е приета. Точка" Laughing
Виж целия пост
# 181
Здравейте! Гледам отдавна не ви чета, а аз съм изпуснала новата тема... някой скоро ходил ли е до Икеа София? Имаше много неща, на които не бяха обявили, че не са налични, а после при вземане отдолу ги няма. Забелязахте ли? Доста е опоскано пак..
Виж целия пост
# 182
В събота бях. Празно е по стелажите за взимане... Мебелите имам предвид. Но опашките бяха безкрайни. Все още има какво да купуват хората. Ние лично купихме посуда и няколко неща за спалня, и оставихме 500 лв. Ако не бях споменала за отстъпката, много любезната и бърборива лелка на касата, щеше да я пропусне.
Виж целия пост
# 183
Добре, в крайна сметка варненската Икеа откъде се зарежда така и не мога да схвана?
И само така да вметна, че си взехме спалня и нощни шкафчета от Moemax и понеже много икейски мебели ни минаха през ръцете последните месеци, доста очевидна разлика в качеството имат двете. Мебелите от Икеа са видимо с по-високо качество. И естествено и сглобяването е като детска игра. Вчера с мъжа ми два икейски гардероба сглобихме за същото време, за което после сглобихме 2 малки нощни шкафчета на Moemax и накрая даже едното шкафче нещо не му вървят релсите за затваряене добре. Самите инструкции са буквално никакви и нещата не пасват така перфектно както икейските. Та да - голям зор е докато събереш частите, все едно чакам от гризки да ми се паднат - я се паднат, я не, но пък са според мен по-качествени, по- евтини и по-лесно се сглобяват.
Виж целия пост
# 184
Наши приятели си взеха мебели от мебели.бг, няма такава мъка сглобяването, указанията ужас, няма опис какво има.... 5часа сглобявахме едно малко гареробче с библиотека (то повече разглобявахме, защото не ставаше според указанията). Бяхме 5 човека!!!
С икейските мебели щяхме да се справим и да забравим, но нямат наличности Sad
Виж целия пост
# 185
Проблемът със софийската ИКЕА идва от повечето пазаруващи.
В последно време има неприятно много македонци и сърби. Купуват като не видели, питат, настояват, заменят артикули (като няма бяло ще го сменим с дъб). Отделно нашенци от близо и далеч (нормално) пътьом или нарочно.
Затова е "опоскана" и докато отидеш наличните количества са променени. Сайта се актуализира на определен интервал от време, не след всяка покупка. От там е разликата в наличностите
Виж целия пост
# 186
Здравейте, поръчах миналия месец обзавеждане за една стая- рамки за гардероби, врати и други. Вчера започнахме сглобяване и като разопаковахме едната рамка се оказа че двете страни са спукани по средата. Настивах и им пратих имейл, но се чудя какво да очаквам сега. За чия сметка е връщането , ще ми го подменят ли или пак трябва да го поръчвам. Моля за някакъв съвет, ако някой се е сблъсквал с такива дефектни артикули:)
Виж целия пост
# 187
Здравейте, поръчах миналия месец обзавеждане за една стая- рамки за гардероби, врати и други. Вчера започнахме сглобяване и като разопаковахме едната рамка се оказа че двете страни са спукани по средата. Настивах и им пратих имейл, но се чудя какво да очаквам сега. За чия сметка е връщането , ще ми го подменят ли или пак трябва да го поръчвам. Моля за някакъв съвет, ако някой се е сблъсквал с такива дефектни артикули:)

Да, сучвали са ми се такива неща. Миналата седмица дори ми се случи, пукнато стъкло на плъзгаща се врата на Pax, липсващи части за етажерка и части от легло, които ние си загубихме. Отидохме на място, всичко ни дадоха и смениха.

Ако е поръчано онлайн, обаче, нямам идея кой би покрил връщането и колко време би отнело...
Виж целия пост
# 188
Ако е поръчано онлайн мисля,че е за тяхната сметка. Поне досега беше така. Но, ако е купено от магазин и искате по куриер да стане замяната, ще трябва да си поемете куриера. Така ми обясниха на мен вчера, за една моя рекламация. Иначе до няколко дни от изпращането на имейла ще се свържат с вас, за уточняване на подмяната.
На кой мейл им писахте? Този, който почва с cs. ли?
Виж целия пост
# 189
Да, на този имейл направо. По друг проблем им писах през контактната форма и никакъв отговор вече две седмици. А през имейла обикновено ми отговарят Simple Smile
Онлайн е поръчано всичко. Надявам се да реагират, защото сме по средата на сглобяването заради тази рамка:)
Виж целия пост
# 190
А имате ли идея защо доста артикули са свалени от сайта? Например за РАХ системата гардероби - чекмеджетата със стъклени чела с дълбочина х35 см, както и стъклените им рафтове х35см въобще не излизат като възможност за поръчване. Това означава ли, че са ги спрели въобще или просто не знаят кога ще има зареждане. Вече се обърках много какво има на място, във Варна и онлайн. Голяма каша с тази Икеа. Мерси предварително на отзовалите се
Виж целия пост
# 191
А имате ли идея защо доста артикули са свалени от сайта? Например за РАХ системата гардероби - чекмеджетата със стъклени чела с дълбочина х35 см, както и стъклените им рафтове х35см въобще не излизат като възможност за поръчване. Това означава ли, че са ги спрели въобще или просто не знаят кога ще има зареждане. Вече се обърках много какво има на място, във Варна и онлайн. Голяма каша с тази Икеа. Мерси предварително на отзовалите се

Пак звънях аз да питам за артикули, които не са налични ( както ви излизат на вас тези), ако питате за конкретен артикул, или няколко, могат да Ви кажат кога очакват доставки, както и къде, защото явно в онлайн магазина не зареждат толкова. Това, което мен ме интересуваше например, ще го заредят само в София.
Другото, което ние обмисляме, е да поръчаме каквото го няма тук от Гърция или Румъния, с доставка от спийди. В Гърция има много неща налични по това, което гледах аз.
Виж целия пост
# 192
А имате ли идея защо доста артикули са свалени от сайта? Например за РАХ системата гардероби - чекмеджетата със стъклени чела с дълбочина х35 см, както и стъклените им рафтове х35см въобще не излизат като възможност за поръчване. Това означава ли, че са ги спрели въобще или просто не знаят кога ще има зареждане. Вече се обърках много какво има на място, във Варна и онлайн. Голяма каша с тази Икеа. Мерси предварително на отзовалите се

Пак звънях аз да питам за артикули, които не са налични ( както ви излизат на вас тези), ако питате за конкретен артикул, или няколко, могат да Ви кажат кога очакват доставки, както и къде, защото явно в онлайн магазина не зареждат толкова. Това, което мен ме интересуваше например, ще го заредят само в София.
Другото, което ние обмисляме, е да поръчаме каквото го няма тук от Гърция или Румъния, с доставка от спийди. В Гърция има много неща налични по това, което гледах аз.

Да, и аз гледах Гърция, много благодаря за отговора. Ще отида на място днес да видя и да питам какво ще кажат. Ще пиша пак като видя и там какво ще ми отговорят. Но е успокоително донякъде, че все пак ще заредят някои неща, а не че просто ще спрат да ги предлагат. Хубав ден! Simple Smile
Виж целия пост
# 193
Аз чакам мебели от немската икея. За първи път поръчвам не от БГ, днес по  план трябва да ги доставят до куриера. Като приключим с тази авантюра ще споделя за доставката дали всичко е било ок.

В Гърция не бях се сетила да проверя за наличност и да организирам транспорт.
p.p. сега погледнах, цените са по-високи от тези в немския, и то доста, 329Е срещу 429Е за единия продукт, другия не го предлагат.
Виж целия пост
# 194
FearfulAngryAngryAngryAngry
А имате ли идея защо доста артикули са свалени от сайта? Например за РАХ системата гардероби - чекмеджетата със стъклени чела с дълбочина х35 см, както и стъклените им рафтове х35см въобще не излизат като възможност за поръчване. Това означава ли, че са ги спрели въобще или просто не знаят кога ще има зареждане. Вече се обърках много какво има на място, във Варна и онлайн. Голяма каша с тази Икеа. Мерси предварително на отзовалите се

Аз също сглабям PAX на 35 см и след като изкупих последните рафтове, звънях десетки пъти, информацията, която имам е следната:

1. Рафтове ще има след 18 август в Икеа София.
2. Чекмеджета ще има около 15 семтември, отново в Икеа София.

На мен ми обясниха, че това, че нещо не ми излиза по артикулен номер (не да излиза като изчерпано, а изобщо да не намира такъв продукт), не означава, че е спрян, а означава, че го няма никъде наличен. Angry

Вече не знам дали да им вярвам, защото специално за PAX наличностите им изобщо не отговарят на това, което пише в сайта и това, което виждат на място. Рамки, например, даваха, че има 4 бройки в Икеа София, като отидох, се оказа, че изобщо няма. Служителят, който ми изписа рамки в кафяво, ми каза, че има 4 чекмеджета във външен склад, да си ги поръчам онлайн, но се оказа, че не мога - наистина светят в зелено като да ги има, но реално не могат да бъдат поръчани и не ги дава налични никъде.  Същият служител ми каза, че няма рафтове, случайно реших да ги потърся и си намерих 3 рафта в зоната за събиране на поръчки.

Имам и ситуация с един диван. Нов продукт им е, много исках да си го взема сама от Икеа София, но "бил на едни палети много на високо" и вече 10 дена няма кой да го свали. Онлайн го дават изчерпан, а по телефона ми казват, че имат 6 бройки във външен склад. Fearful

Започвам и аз да обмислям да си поръчам липсващите неща от чужбина Sad
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия