FASHION DAYS, ТЕМА 4

  • 85 389
  • 791
# 30
Моля, който е правил рекламация на обувки/маратонки да каже за колко време ФД отговориха и уважиха ли рекламацията.
Написах имейл със снимки на кожени кецове, кожата е започнала да се цепи от страни на ходилото, носе ни са 5-6 пъти от юни до преди 10 дни, когато пратих имела. Преди 4 дни ми отговориха стандартно, че приели и обработвали запитването. Снощи пак пратих имейл, да питам какво толкова обработват и кога ще получа отговор- днес отговор, в 30 дневен срок както било по закон.
Виж целия пост
# 31
Аз съм връщала маратонки и направо си видях превода в сметката. Никой по никакъв начин не ме е уведомил през това време. Мисля че около 30тия ден получих сумата.
Виж целия пост
# 32
Аз съм връщала маратонки и направо си видях превода в сметката. Никой по никакъв начин не ме е уведомил през това време. Мисля че около 30тия ден получих сумата.

Връщането, като рекламация ли беше, в смисъл че е имало проблем с маратонките,.?
Виж целия пост
# 33
Когато ви одобрят рекламацията ще се свържат с вас  и ще ви приготвят товарителница да ги върнете .
Чак след това очаквайте превод по сметката.
Аз върнах раница на Тrussardi  ,на която и се беше нацепила кожата и деформирала ,а беше поръчвана края на  ноември.
Може би около две седмици комуникирахме и след като я получиха до 7 дни ми преведоха сумата.
Виж целия пост
# 34
Да аналогичен случай. Маратонките на 5 носения започна кожата да се цепи и лющи. Звъннах на телефона, пуснах им мейл със снимки на дефекта, изпратиха ми куриер на следващия ден и след това чаках около месец парите. През това време никой не се е свързал с мен.
Аз съм връщала маратонки и направо си видях превода в сметката. Никой по никакъв начин не ме е уведомил през това време. Мисля че около 30тия ден получих сумата.

Връщането, като рекламация ли беше, в смисъл че е имало проблем с маратонките,.?
Виж целия пост
# 35
Благодаря, за отговорите. Значи ще чакам. Стана ми странно, тъй като миналата година, рекламация правих на часовник и нещата се случиха доста бързо, за 2-3 дни се разбрахме и си получих и парите.
Виж целия пост
# 36
Много съм зле... Grinning Върнах им едни обувки, но днес видях, че съм им върнала само кутията. Звънях им, казаха, че не виждат да е дошла пратката още при тях и да чакам. Не знам какво чакам, всъщност. Някой да има опит?
Виж целия пост
# 37
Привет, колебая се за размер на бански, но информацията в сайта ме обърква и не мога да разбера дали и за тях има опция връщане.

Знаете ли как стои въпросът със сигурност?
Виж целия пост
# 38
Аз съм връщала бански няколко пъти, но детски.
Виж целия пост
# 39
Връщала съм бански.
Виж целия пост
# 40
Благодаря ви, момичета!

А скоро ли сте го правили?

Аз успях да звънна на номера, посочен в сайта, и оттам ми казаха, че не приемат връщания, дори и на горнища.

А после пък - че да, но само ако продуктите са неразопаковани...

Предвид, че не откривам такава информация в общите им условия, обаче ми е доста съмнително доколко изобщо те самите са наясно каква им е политиката...
Виж целия пост
# 41
Ами миналия месец май беше. Естествено, че го разопаковах и пробвах.
Виж целия пост
# 42
Smile

Ама че хубостници.

И аз предполагах, че така ще излезе...

Но не ми се рискуваше и вече поръчах отдругаде.

Може би ще ги пробвам друг път.

Благодаря, Нина!
Виж целия пост
# 43
Много се бях притеснила за едни сутиени. Поръчах точен номер, но пишеше, че са с тънки подплънки, а дойдоха от тези, които запълват почти цялата чашка и не остава място за истинското съдържание. Simple Smile Бях прочела, че не може да се връща бельо. Писах им с хиляда обяснения, как описанието не отговаря на действителността и си представях какво ходене по мъките ще е докато ги върна, а те ми отговориха, че няма проблем да се връща бельо. Simple Smile Смятам, че и за банските важи същото.
Виж целия пост
# 44
В секция "връщане" пише, че бельо и бански не подлежат на връщане. Добре ще е да си актуализират информацията.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия