FASHION DAYS, ТЕМА 4

  • 87 194
  • 791
# 660
Лека-полека сайтовете ще ме откажат от поръчки... То не бяха 2 лв. за НП, сега и за връщането такса...
Виж целия пост
# 661
Някой връщал ли е тези дни и наистина ли се плаща връщането?
Виж целия пост
# 662
Аз връщах преди няколко дни, не съм видяла да има такса. Да не би да е при наложен платеж само? Аз плащам винаги с карта и никога няма транспортни разходи и в двете посоки
Виж целия пост
# 663
Някой с актуален код за допълнително намаление? Имаше raia10, но току-що го спряха преди да поръчам. Ще откача, че е голяма сумата ми.
Виж целия пост
# 664
Скрит текст:
Вчера прочетох това.
И да похваля чантата по горе.Много хубав тъмновиолетов цвят,мека естествена кожа,страхотна изработка.
Не откривам горния текст. При мен пише това:
Цитат
Скрит текст:
Информация за връщане на продукт

Fashion Days прилага Директива 83/2011/ЕС на Европейския парламент и на Съвета относно правата на потребителите.

Тук може да намерите основни положения относно правата при връщане на продукти. За повече информация, моля вижте Общите условия за ползване на уеб сайта.

Потребителски права при отказ от договора, сключен от разстояние

Имате право да се откажете от договора, сключен от разстояние за направена поръчка в рамките на 30 календарни дни, без изрично задължение да посочвате причината за Вашето решение.

Срокът за отказ от договора, сключен от разстояние изтича след 30 календарни дни, считано от деня на доставката за съответния продукт.

За да упражните правото си на отказ от договора, моля следвайте тези стъпки:

1. Отидете в Профила си и изберете секция Връщане на продукти. Там ще откриете направените от Вас поръчки, както и тези, които подлежат на връщане. Изберете поръчка, след това – продукт/и, количество и причина за връщане.

2. Въведете точен адрес, от който да вземем пратката. Може да изберете адрес, на който вече сме доставяли пратки или да добавите нов. Всяко връщане в секция Връщане на продукти в Моят профил, направени чрез попълване на Формуляра за връщане, е напълно безплатно и се осъществява чрез нашите партньорски куриерски фирми.

Може да върнете продукта по друг, избран от Вас начин, в рамките на 14 дни от упражняването на правото на отказ от договора, сключен от разстояние.

3. Изберете метод на плащане. Ако поръчката, която искате да върнете, е платена с кредитна или дебитна карта, сумата ще бъде върната по сметката, свързана с Вашата карта. Ако сте платили чрез друг метод, може да изберете сумата да бъде върната по същия метод, банков път в сметка по Ваш избор или като ваучер на стойност, равна на стойността на върнатата поръчка. Ваучерът може да бъде използван за плащане на бъдещи поръчки от Fashion Days.

4. Щом връщането бъде регистрирано, ще бъдете информирани чрез имейл и SMS за статуса на върнатата поръчка:

Ще бъдете информирани, когато връщането пристигне в нашия склад.

Щом проверим статуса на върнатите продукти, ще бъдете информирани дали всички условия за връщане са изпълнени.

Ако сте избрали да получите сумата за връщане като Fashion Days ваучер, ще получите и ваучер код.

Ако сте избрали да получите сумата по банков път, ще Ви информираме, когато плащането е извършено.

Последици от връщане на продукт

При връщане на поръчка Fashion Days ще възстанови всички суми, получени от ваша страна, включително, ако е приложимо, разходите за доставка, без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 календарни дни от датата , на която е постъпило доказателство от вас, че сте върнали съответния Продукт. Fashion Days не се задължава да възстанови допълнителните разходи за доставка, ако изрично сте избрали доставка, различна от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от Fashion Days.

Fashion Days запазва правото си да отложи изплащането на сумите, докато не получи продуктите обратно или докато потребителят не докаже, че е изпратил обратно продуктите, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано.

Потребителят отговаря само за намаляване стойността на продуктите, причинено от боравене с тях, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто функционирането на продуктите.

Обобщение

Какво да направите, ако искате да върнете продукт?

Отидете в Профила си и изберете секция Връщане на продукти и следвайте стъпките описани там.
Алтернативно може да върнете продукти на адрес Dante Interational S.A., Fashion Days, Strada Italia, Nr: 1-7, Europolis Logistics Park 077040, Chiajna, Romania, като междувременно уведомите Fashion Days за това на fashion@fashiondays.bg или на посочените в сайта телефони. За целта може да използвате формуляра за връщане, който ще намерите в Общите условия за ползване на уеб сайта. В този случай Вие поемате всички куриерски разходи за връщането на продукта/ите.
https://www.fashiondays.bg/page/terms/withdraw/

И интересно, че точките са само 4. Изобщо няма точка 9, нито подточки 9.7 и 9.8. Simple Smile И адресът за връщане е различен. Simple Smile

И в често задавани въпроси пише това:
Цитат
Колко струва връщането на продукт?
Всички връщания в секция Връщане на продукти в Моят профил, направени чрез попълване на Формуляра за връщане, е напълно безплатно за всеки генериран електронен формуляр, с който се заявява отказ от договора, сключен от разстояние. Един формуляр може да съдържа продукти само от една поръчка.
Виж целия пост
# 665
Точка 9.7 е оттук, но не виждам никакви 3лв при мен: https://www.fashiondays.bg/page/terms/
Виж целия пост
# 666
В профила ми-Общи условия-Условия за доставка-Поръчка -точка 9.7.
Виж целия пост
# 667
Сега проверих, и в моя профил ги има тези три лева.
Днес ще правя заявка за връщане, като ми възстановят сумата ще споделя дали са ми ги удържали.
Виж целия пост
# 668
Сега проверих, и в моя профил ги има тези три лева.
Днес ще правя заявка за връщане, като ми възстановят сумата ще споделя дали са ми ги удържали.
Интересното е,че в Условия за ползване-поръчка и точка 9.7 ги няма 3лв.А в Условия за доставка-поръчка точко 9.7 ги има.Кое е вярното...
Виж целия пост
# 669
И това го има ..
Виж целия пост
# 670
И на мен ми излиза този банер?
Виж целия пост
# 671
Връщането е безплатно.
Днес ми възстановиха сума точно толкова, колкото съм платила.
Виж целия пост
# 672
Да ви се оплача.Писах рекламация,че на детето на Найковете се е сцепила подметката и пратих снимка.Хубавото е ,че ми отговориха бързо  и казаха,че ще пратят куриер да вземе маратонките и ще ми върнат парите.Лошото е ,че не пазя кутията Disappointed RelievedDisappointed RelievedDisappointed Relieved  Та така....пазете си кутиите Wink
Виж целия пост
# 673
Да ви се оплача.Писах рекламация,че на детето на Найковете се е сцепила подметката и пратих снимка.Хубавото е ,че ми отговориха бързо  и казаха,че ще пратят куриер да вземе маратонките и ще ми върнат парите.Лошото е ,че не пазя кутията Disappointed RelievedDisappointed RelievedDisappointed Relieved  Та така....пазете си кутиите Wink
Имам няколко кутии Найк.Кажете какъв е модела и номера.Може пък да е късмет.
Виж целия пост
# 674
Да ви се оплача.Писах рекламация,че на детето на Найковете се е сцепила подметката и пратих снимка.Хубавото е ,че ми отговориха бързо  и казаха,че ще пратят куриер да вземе маратонките и ще ми върнат парите.Лошото е ,че не пазя кутията Disappointed RelievedDisappointed RelievedDisappointed Relieved  Та така....пазете си кутиите Wink
Според мен това няма да е проблем стига да си имат етикет. Получавала съм обувки от тях не в оригинална кутия, а такава, на която пише fashiondays. Плюс това е рекламация, ако връщат стоката към производителя или тези, от които зареждат не мисля, че ще им трябва оригинална кутия, не би трябвало да ги връщат за продажба?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия