Кол център

  • 5 974
  • 85
# 45
Високото ниво със сигурност улеснява нещата. Но далеч не е задължително. Според мен, от първоначалния ти план си струва само това, да посветиш известно време на интензивни курсове. Не съм сигурна, че цяла година е необходима. Според мен и 6 месеца са достатъчни. Но, както са ти казали и по-напред в темата, зависи от това как усвояваш нови езици.
После в добре да започнеш работа в желаната сфера и да продължиш да упражняваш езика.
Виж целия пост
# 46
Според мен за QA B1 за старт е напълно достатъчно.
НО не претенции за Б1, а истинско, покрито.
С B2 ще се чувстваш супер.

C1 - започва да трябва когато имаш много интензивна комуникация с чужденци, особено на високи позиции. Иначе Б1-Б2 е напълно достатъчно.
Виж целия пост
# 47
Пълни глупости са това, че не е нужен добър английски за ИТ. Дори и на позиции, където се пише код, се пише писмена кореспонденция, документация, инстуркции, тестове, епици, сторита и  няма как там нивото да е ниско - никой мениджър няма да си го причини, защото знае в такъв случай какво следва и за него и за екипа му....Не залъгвайте хората как езика не е толкова важен, дори в държави като Индия е официален и пишат и говорят добре.
Виж целия пост
# 48
Не залъгвайте хората как езика не е толкова важен, дори в държави като Индия е официален и пишат и говорят добре.
Сериозно? С индийци говорила ли си въобще? Поне с такива от щатите или западна Европа?
Явно не.
Виж целия пост
# 49
Не залъгвайте хората как езика не е толкова важен, дори в държави като Индия е официален и пишат и говорят добре.
Сериозно? С индийци говорила ли си въобще? Поне с такива от щатите или западна Европа?
Явно не.
Аз ежедневно общувам и с такива,но Вие явно не...
Виж целия пост
# 50
Аз ежедневно общувам и с такива,но Вие явно не...
Ежедневно си обменяте писма по пощенски гълъб с най-образованите индианци на света... Дааааа.

Аз работя и с индийци, и с китайци. Както имигрирали в САЩ така и останали си в Азия. Знам защо всички са пропищяли от работа с такива.

За започване в ИТ сектора на начинаеща позиция разговорен английски е достатъчен. За кол център с английски като единствен език е нужно по-високо ниво просто защото конкуренцията е голяма.
Виж целия пост
# 51
За кол център трябва високо ниво на английски, не защото конкуренцията е голяма, а защото говориш с носители на езика и няма как да използваш грешна граматика и неточни думи. Част от британците говорят доста бързо и с ужасни акценти, които никак не са лесни за разбиране.
Виж целия пост
# 52
Индийците говорили разбираем английски език. Да, бе, да. На тях нищо не мога да им разбера.

     Вярно е, че британците говорят много бързо, съкращават думи, букви, звуци, появяват се нови звуци при тях и т.н.

     Наблегнете да учите IT в този сектор, от който се интересувате. Там е трудността да се научи, а не да наблягате само да учите английски език една година. И аз съм чувала, че IT специалистите знаят на някакво средно ниво английски език.
Виж целия пост
# 53
Много от по-възрастните или от тия с по-селски манталитет и на средно ниво не го знаят. За съжаление съм попадал на доста меринджеи дето говорят някаква смесица от български и английски в стил превъзбуден петокласник и не могат да се изразяват културно на нито един от двата езици.

За кол център трябва високо ниво на английски, не защото конкуренцията е голяма, а защото говориш с носители на езика и няма как да използваш грешна граматика и неточни думи. Част от британците говорят доста бързо и с ужасни акценти, които никак не са лесни за разбиране.
На теория е така, на практика обаче в повечето кол центрове им се налага да наемат който се съгласи да им работи защоти работата не е толкова бляскава колкото си мислят някои. Та на практика е достатъчно да си с по-добро от средното ниво за да намериш работа.
А и част последните постове са пренесени от друга тема и се коментира работа като QA, а не като телефонист.
Виж целия пост
# 54
Привет,
ако позволите бих искала да попитам дали някой има пресни впечатления от Телус или Региоком? Всяка информация ще ми бъде от полза!
Предварително Ви благодаря!
Виж целия пост
# 55
Телъс имат различни проекти. За кой конкретно питате?
Виж целия пост
# 56
Все още не знам по какъв проект ще работя. Кандидатствах на няколко места с Немски език и най-надеждни ми се сториха именно Телус и Региоком.Ще мога да заема позицията след няколко месеца, защото тепърва ми предстои да се местя от Германия обратно в България, та за това не знам по какви проекти ще работя.
Четох различни коментари по форумите и леко се притесних, защото повечето са негативни.
Ще ми се да поговоря с някой с по-пресни впечатления, за да ми обясни повече.
Виж целия пост
# 57
Ами за Телъс хубави мнения няма да намерите. Имат различни проекти с много езици, предимно кол център, чат. Работата не е привлекателна за хора с опит, масово там са студенти, които съчетават лекции с работа. Предимно работа на смени.

Ако имате високо ниво на езика и икономическо или техническо образование, опитайте в някоя по-добра фирма.
Виж целия пост
# 58
Ясно...
Благодаря Ви много за информацията!
За съжаление нямам такова образование, нито пък опит в тази сфера. Езика иначе ми е на ниво Б2-Ц1, което мислех че ще ми помогне да намеря "читава" работа, но уви....
Виж целия пост
# 59
Със сигурност ще помогне, но трябва да потърсите хубаво. Дори да почнете в кофти фирма, с опит ще видите кои са добрите и ще намерите добра работа.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия