Почна вече първи срок и не на принцип на урок задачки хора тук решават, написаното обясняват.

  • 26 103
  • 749
# 105
Точно и аз обмислям варианта след седми клас да е в ПГ при мен. Поне едната колежка определя на учениците какво трябва да усвоят за годината за Среден (3) - например квадратни уравнения + още едно нещо и това дава на поправителен изпит. Т.е като знам какъв й е минимумът за Среден, ще може с детето да работим над определен вид задачи за годината, но това в гимназиален етап и зависи при кого ще се падне. Зависи и балът докъде ще стигне, защото на количествени оценки няма право на насочване от РУО и ще се бори на общо основание за прием, а тази година средният бал при нас беше около и над 300. Имаме и още 1-2 резервни варианта в други ПГ, но наистина вариантите са силно стеснени, предвид възможностите на детето.
Виж целия пост
# 106
Здравейте! Може ли помощ със задача за 11 клас?

Виж целия пост
# 107
Виж целия пост
# 108
Пенсионирана русалка, благодаря за бързото и точно решение!
Виж целия пост
# 109
Здравейте!
Може ли да помоля за помощ за тази задача - преговор върху материала от 5.клас.

Виж целия пост
# 110

След като квадратът е с обиколка 4 см, страната му е 1 см. Лицето му е 1 кв. см.

Червеното защриховано е е 1/4 от лицето на квадрата или 0,25 кв. см.
Зеленото е с равна площ и двете заедно са с 0,5 кв. см и са 1/4 от втория (средния) квадрат. => Средния квадрат е с площ 2 кв. см.

Синьото защриховано е половината от средния квадрат = 1 кв. см и се явява 1/4 от големия. Т.е. той е 4 кв. см.

Общата площ е трите квадрата - червеното защриховано - синьото защриховано (вадим ги, защото се застъпват и ако не го направим ще ги сметнем два пъти)

1+2+4 -0,25-1=5,75 кв. см. Отг. А)
Виж целия пост
# 111
solnichka, благодаря от сърце Flowers Hibiscus
Виж целия пост
# 112
Още един начин.

Виж целия пост
# 113
Ant12,  благодаря ти Flowers Hibiscus Малкият е решил задачата по някакъв негов си начин, получил е отговора, но аз се спънах на нея Hug
Виж целия пост
# 114
Галина Влахова - Новак# 7475 окт. 2022, 19:22 ч.
Здравейте! Нуждая се от помощ за решението на следната задача по математика:
 
Човек отива да пазарува.  Той харчи 3/7 от парите си в супермаркет;  след това 1/2 от остатъка в магазин за подаръци и накрая 1/2 от остатъка в книжарница.  Ако сте похарчили 4 евро в книжарницата, колко сте имали, когато сте излезли от вкъщи?  Колко похарчихте във всяко заведение?

Благодаря на отзовалите се.


След пазаруването в супермаркета са му останали 4/7 от първоначалнта сума, след подаръците 1/2 от тези 4/7 и накрая 1/2 от този остатък...
4/7*1/2*1/2*х=4Е
1/7*х=4
х=28 Е
Виж целия пост
# 115


Математици, моля ви за помощ за тези две задачи за 8 клас. Благодаря ви предварително!
Виж целия пост
# 116
Ще пусна една задача когато се прибера, защото ме влудява степенуването на отрицателно число - със сина ми намираме правилните отговори, но с грешен знак Simple Smile
Виж целия пост
# 117


Математици, моля ви за помощ за тези две задачи за 8 клас. Благодаря ви предварително!
Всяко число, което завършва на 0 или 5 се дели на 5. Най-малкото е 100 и така през 5 - 100, 105, 110 - на всеки 100 числа 20 се делят на 5. От 100 до 995 има 9 стотици или 180 трицифрени числа, които се делят на 5. Общо трицифрените числа са 900 - 180= 720 трицифрени числа, които не се делят на 5
Виж целия пост
# 118
Здравейте. Ще помоля за помощ. Как да изчисля двете височини в този правоъгълен трапец?
Виж целия пост
# 119

Здравейте!
Може ли помощ за тази задача!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия