Пъзели 49

  • 21 590
  • 741
# 315
Бухтичка, благодаря, че ни държиш в течение на всички новости! Все пускаш по нещо интересно. Новите пъзели на Трефл са страхотни. И на мен ми харесва този с пейзажите от 13 000 части, гледам, че са събрали много картинки от свои пъзели на едно място, според мен ще се редят интересно и приятно.
За ходенето на световното, ако бях аз на твое място, веднага щях да се запиша. Но не смея да те съветвам. Аз нямам амбиции и желание за победа, бих отишла само заради изживяването. А ти имаш силен състезателен дух Simple Smile
Виж целия пост
# 316
И на мен днес ми звъннаха, че единият пъзел, който поръчах, вече не е наличен.
Виж целия пост
# 317
Аууу, ама иначе много рядко се случвало, твърдеше милата женица... Смотаняци!
Мен Ghibli ще ме спаси - предложи да ми го даде назаем, та поне ще го наредя. Много го искам, картината е просто "моята" Simple Smile
Виж целия пост
# 318
Виж целия пост
# 319
Тони, изключително неприятна работа с пъзела.

Бухти, този пъзел на Фалкон го имаше в Озон и даже беше много намален, сигурно 11 лева беше.
Виж целия пост
# 320
Понеже има време до 14 ч, когато ще ме направят луда калинка на работа, да ви покажа какво си пиша с Озон по мейл. С уточнението, че все пак имам някаква работа, отделно организирам познатият форумен куриер (тоест ММ) да ходи до eleyn и до Ghibli следобед; но и освен всичко, просто не мисля, че си заслужава с Озон човек да се държи твърде професионално (те не разбират тази дума, та няма много смисъл). Не се учудвайте на речника ми в края Simple Smile  
Скрит текст:
From: AM
To: OzoneBG support@ozone.bg
Subject: Order 6539547

Здравейте,
Преди няколко минути говорих с една любезна дама, която ми съобщи, че пъзелът от посочената поръчка „не могат да го открият в склада“. Понеже историята на поръчката не беше пред мен в този момент, пропуснах да попитам защо тогава на 21 ноември статусът на поръчката е бил „Всички продукти са налични“. Как така пъзелът изчезва между 21 и 28 ноември? Поръчах последна бройка и заради дългия срок за събиране на останалите артикули, той някак си се дематериализира?! И единствената компенсация, която предлагате на активен клиент, е възстановяване на сумата. Ами ако пъзелът е предвиден за подарък и сега трябва да мисля и организирам покупката на друг подарък? Работите с хора и ако в 21-ви век смятате да развивате онлайн търговия в глобализиран свят, би било добре да помислите за някакви по-читави компенсации спрямо потребителите си. На мен не ми трябва, но ако така постъпвате с всичките си клиенти при някакъв проблем, бързо ще ни преориентирате към друг търговец (сещам се поне за два варианта).
Ето Screen shot от поръчката преди пъзелът да бъде премахнат (за да не се чудите за кой пъзел става дума):
[не го слагам тук, няма смисъл]

Поздрави,
АМ
==========================================================
From: OzoneBG <support@ozone.bg>
Sent: Monday, November 28, 2022 12:26 PM
To: AM
Subject: Re: Order 6539547

 Здравейте,

Съжаляваме за получилото се неудобство! Не е било възможно да се предвиди, че последната бройка на склад ще се окаже лиспваща. Техническа грешка е. Ще Ви добавим 5 лв в профила за следващи поръчки като компенсация.
Поздрави,
Галин Трифонов
Специалист обслужване на клиенти
Сайт: https://www.ozone.bg/
Социални мрежи:
https://www.facebook.com/Ozone.bg
https://www.instagram.com/ozone.bg/
==========================================================
From: AM
To: OzoneBG support@ozone.bg
Subject: Re: Order 6539547

Моля ви, изобщо не ви искам 5-те лева! Просто е добре да съобразявате, че зад номерата на поръчки стоят живи хора!
И кое всъщност е техническа грешка – преминаването на поръчката в статус „Всички продукти са налични“? Всяка моя поръчка (а не са малко) преминава през този статус и досега не е имало проблем. Отделно от това, току-що съфорумка в БгМама ми каза, че днес е получила същото обаждане като моето за вече неналичен пъзел. В този ваш склад се случват някакви пълни мистерии. Не бих се впрегнала, но изглеждате наистина нелепо и като търговец, който не успява да се справи със собствения си склад – то не бяха липсвщаи подаръци (не че сме закъсали за кафетата и книгоразделителите, но ако ще ни изненадвате с подарък, поне го пратете наистина), не бяха повредени кутии, сега и липсвщаи пъзели. В този склад явно наистина е тотален хаос. И петте лева... наистина ли мислите, че за някакви 5 лева си губя времето да ви пиша имейли?! Ако е така, имате проблем не само с манталитета на служителите в склада.

Поздрави,
AM
Виж целия пост
# 321
Бухтичка, трамваите сме ги редили вкъщи. (споменах го в темата)
Хубави са и се редят лесно.
А световното в коя държава е всъщност? Испания ли?

ToniShu, подкрепям. Случаят на Ghibli особено лошо впечатление ми направи, особено за търговец продаващ специални кутийки за карти. Уж кутията била опаковка, ама продават "опаковки" на баснословни цени.
Виж целия пост
# 322
Тони, ти даже си много мила.
Аз им бях набрала изключително много след като ми пратиха смачкана книга и исках само да им кажа да внимават как тъпчат като животни продуктите по кашоните, нито им исках пари, нито нищо.
Такива цигански разправии станаха, искаха ми снимка на книгата, а аз вече я бях подарила на баща ми (дефектът беше сгънат ъгъл, не е болка за умиране, ама някак неприятно). 100 пъти писах, че не им искам парите, а им пиша, защото това тъпкане по кашоните е недопустимо и 100 пъти ми връщаха отговор, че без снимка мога да си таковам таковтото. Joy  И най-дразнещото е, че явно бяха отворили някакъв тикет за моите драми и всеки път като ми отговореха в стил, вие сте ценен клиент, но си гледайте работата, след това получавах автоматично съобщение, че тикета е затворен, тоест няма значение какво смятам да кажа оттук нататък, сещай се снахо.
Накрая понеже ми преливаше през ушите тази история със снимките, снимах една драскотина на едната от кутиите в същата поръчка и ги питах, айде ето ви снимка, какво става сега и ... още чакам.
Виж целия пост
# 323
Мдаа.., неприятно е това с изчерпаните (уж) пъзели. Аз също поръчах един малък New York, последна бройка, но поръчката ми изчаква продукт и след вашите перипетии не знам ще го получа ли или не. Ще докладвам.
Имам друга поръчка от 18.11, и тя някъде се затри, била в куриер.
Виж целия пост
# 324
Тони, много неприятно се е получило с този пъзел Confused И аз така съм изтръпвала някой път като е било последна бройка дали ще го получа или може да стане някой фал. Но досега все съм получавал, включително прилепът от последния път.
Истината обаче, е че се случват такива неща. Казвам го от позицията на човек, който също е имал онлайн магазин. И складът ми не беше голям, напротив, беше много малък. А аз съм супер стриктна и много се притеснявам от такива неща, съответно си следя всичко, но въпреки това гафове се случват и нещо, което си мислиш, че го имаш, може да се окаже, че го нямаш.


white duckling, мерси, явно съм го виждала тук и затова ми е направил впечатление фалконът Blush
В Испания е световното, да.
Виж целия пост
# 325
Мен просто ме попитаха искам ли да ми изпратят поръчката в такъв случай и това беше. Дори не са ми обяснявали, че рядко се случвало.
Един Коледен пъзел поръчах и той точно липсва.😂
Но повече треперя за една друга поръчка с книги. Тях да ги има поне, че едната беше с ограничена наличност.
Виж целия пост
# 326
Бухтич, понеже съм скорпион скептичен, между 17 и 21-ви и аз не се надявах твърде. Обаче на 21-ви мина в статус ""Всички продукти са налични". Ако това го нямаше, щях да си премълча. Но работя в ИТ сферата и то нещо, свързано с обслужване на клиенти. Потресена съм каква е тази система, която дава статус "всичко е налично", пък после хъка-мъка... не е всичко налично. Не е ли логично да мине в такъв статус, след като е проверено в склада, че пъзелът е там?  Нали не съм луда? И каква е тази политика, според която при тяхна грешка е достатъчно просто да ти върнат парите, точно в предколедния период на годината? Не ми трябват 5 или 10 лева, аз за отношение се боря - да се почувствам клиент, не "номер на поръчка", ба*и. Вместо "айде, добре, ще ти дадем 5 лева", можеше да предложат безплатна доставка за следваща поръчка или % отстъпка от сумата за следващата ми поръчка, или... варианти много. Всичко може, само това стандартно copy-paste отношение не. Особено ако го видите да се продава пъзела след няколко дни, наистина искам да знам, за да започна да пазарувам от Тablegames - какво пък, за отношение в България сме свикнали да си плащаме.

Kingfan, мен ме питаха дали искам да ми върнат парите по банков път и дори не ми дадоха опция да ми ги заредят в портфейла в сайта (аз си го поисках това); не помня предложиха ли ми да откажа поръчката, по-скоро не.
Виж целия пост
# 327
ToniShu, кофти ситуация, но пък дано го намериш от друго място.
Същият ми седеше в любими. Като го поръча и при мен излезе, че е изчерпан. Просто ще го чакам да се появи втора ръка, защото е много, много моя картинката.
Виж целия пост
# 328
Факт е, малко им куца отношението. Преди година си имах вземане даване с английски съпорт и бях удивена с колко любезности ме засипваха при всяко включване, направо ми беше трудно да го възприема. А ми беше загубена пратката с коледния подарък на детето, хич не ми беше спокойно. Та не знам защо не им направят и едно обучение по любезности и тук и изобщо като цяло да бъде заложено малко по-силно в общуването с клиенти. Със сигурностэняма да реши всички проблеми, но поне част от хората да остават с малко по-приятно впечатление от интеракцията.


Та за големите пъзели на Трефл да кажа, най-вероятно ще са в 9 плика по 1500 части, което ги прави доста лесни. Може би ще използват същата матрица за 1500 части, която ползват и в момента.
Вие видяхте ли, че ги рекламират, че може да ги свързваш и да ги направиш като колаж пъзелите от Прайм серията?
Има видео на този линк като скролнете малко, най-горното видео - https://www.amazon.de/-/en/stores/Trefl/page/09039753-F290-4FBE- … CEE4?ref_=ast_bln
Виж целия пост
# 329
Toni, този пъзел го има в ограничена наличност в онлайн магазина на Ориндж:
https://www.orangecenter.bg/parkside-view-1000-pc-puzzle-in-a-square-box.html#
Цената ми се вижда малко соленичка, но ако много държиш да го имаш... За да не плащаш доставка, можеш да го вземеш безплатно от магазин на Ориндж. А иначе през декември би трябвало Ориндж да има някакви намаления на видове артикули, но не знам миналата година дали е имало отстъпки за категорията пъзели.

Между другото, Ориндж има Giving Tuesday утре - на 29.11 - даряват 10% от оборота на УНИЦЕФ.

Проверих: имали са отстъпки за пъзели през дек. 2021. А пък през януари 2022 са имали 20% отстъпка на всичко в сайта.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия