Пазаруване от aboutyou.bg TEMA 13

  • 38 112
  • 753
# 600
Здравейте код за 15 %. Има ли някакъв?
 Имало от Жени от Сървайвър  (инфлуенсър) ,но изтекъл вчера .
Благодаря
Виж целия пост
# 601
Да ви пиша ли, да не ви ли пиша...не знам, да не подведа някого.
Говорих пак с тях, аз си държа на думата Grinning
Този път чух нещо ново - имали информация, че утре ще наредят сумите.
Дано се случи!
Виж целия пост
# 602
Ами аз писах до онзи сайт със статията. Сложих де що видях адреси, но нямам никакъв отговор. Явно не сме им интересни на хората. И моята сума остана 49лв., но въпросът е принципен. Не гледам сайта вече, пропуснала съм и постовете тук, но четатемата редовно. Определено спирам с покупките засега. Дори и само като форма на протест. Нека да са по- спокойни, да не са натоварени и да върнат парите на всички клиенти.
Виж целия пост
# 603
Моля, някой ако има код за панталони да ми унлеж и на ЛС.

И аз чакам пратки, но с летни артикули и май няма да си ги взема. Ако бяха излезли със становище всичко щеше да е наред, но уви. А още по-гадно е че държат служителите си на тъмно (или дваж по-гадно, ако ги карат да лъжат).

Днес си имах вземане даване със sinsay - ами момичето и двата пъти ми разреши проблемите за 1 минута. Може да продават боклучави неща, ама обслужването им е супер.
Виж целия пост
# 604
Здравейте код за 15 %. Има ли някакъв?
 Имало от Жени от Сървайвър  (инфлуенсър) ,но изтекъл вчера .
Благодаря
VICA15,  мисля че и утре е валиден
Виж целия пост
# 605
Днес звъннах пак, за сверка дали ще кажат нещо различно. Емии, да. Момичето, което ми отговори беше наистина любезно. Тук обаче идва неприятната част. Пределно ясно ми е, че служителите в кол-центъра им нямат никаква вина за случващото се, а изяждат цялата гняс. Становищата им обаче се разминават, а това допълнително ни изнервя. Трябваше парите да постъпят в сметката ми до края на тази седмица по думите на един от служителите им. Сега момичето каза „…..до края на следващата седмица за ваше щастие”. За мое кое?! Какво щастие, 1 месец и отгоре си чакам парите. Спомена, че проблемът бил за 23ти и 25ти.
Ще чакам, друго не мога да направя. Парите ще се върнат, това не ме притеснява много засега.
Виж целия пост
# 606
Аз днес звъннах за първи път от любопитство. Мацката ми каза, че вероятно другата седмица ще са по сметката парите. Моите са от една пратка и са малко - 70лв.Не са ми и спешни. Имам да връщам панталон на Orsay, че доста съм се надценила. Последните 4 поръчки ми бяха обединени в една и всичко е точно.
Виж целия пост
# 607
Мина повече от седмица от последния ми разговор със служител на AboutYou, а 14-дневния срок изтече.
В историята на 3 от поръчките ми в сайта от доста време стои надпис, че сумите са изплатени, но не и според банката; за 4тата поръчка нищо не пише, а е върната към тях преди другите 3.
Въпросните пратки са върнати към тях на 17.11 и 19.11, съответно доставени в София на 18.11 и 21.11.
В системата им 23 и 25.11 били датите, на които артикулите били приети и прегледани в склада, където и да се намира той.

Рядко пиша, но след разговор тази вечер с Анита от Call центъра им бързам да ви споделя добрата вест /ако е вярна/: утре 09.12 щяло да се случи дългоочакваното изцеление на системата им и да решат т.нар."технически проблем". Това щяло да доведе до масово връщане на пари за пратките получени в склада им на злополучните дати 23-26.11, като до 2-3 работни дни трябвало да си видим сумите по сметките. Държа да отбележа, че служителката с която разговарях днес беше отзивчива и учтива, което е похвално при обема на обаждания от "доволни" клиенти в последните дни.
Надявам се сагата да приключи благополучно и всички да си получат парите по-скоро!
Виж целия пост
# 608
Хм, за наше щастие да видим парите по сметката? Това ме изуми Joy

Аз ще споделя все пак впечатлението от обувките, че вчера бях много афектирана и не ми беше до това, но пък на някой може да му е полезно.

Ботуши

Знаех, какво да очаквам, защото имам много сходен модел, който поръчах с код от Уотс ъп (писах за тях)

Този път взех правилния размер Joy Стъпалото е някак си издължено, но става и за широк крак. Да допълня, че те са си тъмно-кафяви, но телефона и светлината в стаята променят цвета им към по-светло.



Удобни са, както винаги. Абсолютно ок са за широк прасец, а аз бях на тръни, че няма да паснат (конячените ботуши имат голям цип отзад, по-различни са).
Ботушки са преходни, не са баш за зима, с такава изолация вътре


И обувки, които взех на ЧП

Дойдоха нови, непокътнати, в фабрично запечатана опаковка. Много са леки, меки и удобни.




Ще са ок за по-широко стъпало от мое дори Simple Smile
Много исках този тип обувка, заглеждах се на аналогичен модел на Д-р Мартен и Ню Рок, но цените там ...
Виж целия пост
# 609
https://drehi.bg/orsay-orsay-bluza-volo-sino__1bbWiQCCA3
В АЮ не се зарежда по незнайни причини, но съм много доволна от нея- хубав цвят, подплата отпред, феерични ръкави.
Улучила съм размера, няма да се занимавам с връщане, за мое щастие.😂
Виж целия пост
# 610
Благодаря, Asmeign, много полезен пост. Номерата отговарят ли си? Ще следя отблизо марката, щом са комфортни за широки крачета.
Виж целия пост
# 611
Melusine, радвам се, че ти е полезно Simple Smile
За номерата не мога да кажа еднозначно, защото имат модели, които са умалени. Това е една от най-любимите марки обувки, и нямам идея колко чифта имам от нея. Повечето си отговарят - най-вече маратонки и кецове. Сандали също си отговарят, но имам само 2 чифта, така че не мога да съм много обективна. Чехли имам два чифта също, купени още 2008 (представете си, и са живи още и в прилично състояние), също си отговарят. Боти имам всякакви, там вече е по-различно положението, половината модели си отговарят, половината бяха умалени, и се налагаше да вземам по-голям номер. Ботушите някои отговарят, някои са умалени, също не мога да кажа еднозначно. Но абсолютно ок всичко за по-широко стъпало, плюс са много комфортни обувките.
Виж целия пост
# 612
Благодаря Asmegin, питане от мен- дали си тествала пране на Navahoo яке. Аз при кодовете поръчах, но ми отказаха тогава бройката, та ще заглеждам при следващи намалeния пак.
За да не е spam Ragwear яке Natalka..пране в пералня /и по етикет е ок/ е без проблем Simple Smile
Виж целия пост
# 613
BrightT, още не съм. Тези, които купих, са много дебели, и все още не съм ги обличала, само розовата парка, но за няколко обличане не смятам да пера, все още не. Но, като цяло, всичките връхни дрехи пера на програма за ръчно пране, с течен препарат на 30 градуса (не харесвам течни препарати, но, в случая ползвам такъв, защото прахът не се разтваря, но, може би само в моята пералня става това, не знам). Суша на същата програма с пластмасови топки за сушилня. До сега не съм имала проблеми с които и да е връхни дрехи.
Имам и програма за пране/сушене, специална за връхни дрехи, там пера и суша дрехи тип софтшел, якета и панталони, също няма проблем.
Виж целия пост
# 614
Аз съм скептик относно получаването на парите другата седмица.

Докато не беше изтекъл 14 дневния срок, версията беше технически проблем. Работи се по отстраняването му.

Изтече срокът. Версията стана, че е решен проблема и разбира се, другата седмица ще имаме превод.

Ще мине другата седмица без пари и пак ще минем на версия 1, има технически проблем, отново.

Заслужават мощна и мащабна наказателна акция, хем наказателна, хем по правилата им.

Започваме масово да правим поръчки за големи суми, големи, с наложен платеж, които не вземаме от куриера.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия