Споделям мнение относно фирмата 60K

  • 8 153
  • 36
# 15
Здравейте, работя в 60к от 5 седмици и стресът и отношението от мениджмънта стават непоносими. Знаете ли някаква вратичка за напускане без да плащам 2 брутни заплати и преди 2та месеца предизвестие?

Доста неприятно, такива компанни държат със зъби и нокти всеки един човек, защото "имат недостиг на персонал"

Минаха няколко седмици от последната Ви публикация, успяхте ли да напуснете?
Виж целия пост
# 16
Дъщеря ми работи от 5 месеца и пуска предизвестие в понеделник. Започна след завършване на училище, т.е нямаше особено опции. Фирмата е потресаваща - лидерите са некадърни, свестен английски не говорят, работи се на 3 различни смени, някои от които до 23ч вечер, неделя е работен ден, парите са смешни, бонус е граничещо с невъзможното да хванеш, клиентите са ужасно груби, заплашват със съд, някои директно псуват на майка. Обемът на работата е феноменално голям, изискванията - още по-големи, мрънкането - също. Никакви социални придобивки, кофти техника дават, нон-стоп гафове от тяхна страна. Единият оперативен мениджър на София е изключително нагъл и арогантен.
Един от най-кофти кол центровете в София. Не препоръчвам.
Виж целия пост
# 17
Ако съм на 17, мога ли да започна работа във фирмата?
Виж целия пост
# 18
Здравейте! Може ли някой да сподели дали е изпращал CV на английски или на български, кандидатсвайки за работата? Благодаря.
Виж целия пост
# 19
Ако съм на 17, мога ли да започна работа във фирмата?


Не. Диплома за средно ти трябва и навършени 18.
Виж целия пост
# 20
Вижте сега, във въпросната фирма поне преди няколко години имаше доста и различни проекти. Работих в проект “маталан” две години и противно на вашето мнение, мога да изкажа позитивно такова. Аз не се доверявам на такива мнения. Човек докато не отиде и не пробва,няма как да знае…
Виж целия пост
# 21
Проектите пак са множество. Интензивна работа с английски език, задължение за таргети, работа през уикенда, без почивка на национални празници, нулеви социални придобивки, работа с клиенти 9 часа плътно с една почивка от 30 и една от 15мин. Преди години кол център услугите не бяха навлезли толкова в България, за годините най-вероятно е било добре. Но в момента, при наличие на безумно много сейлс и къстъмър съпорт центрове, с феноменални за родината ни условия, за мен не е удачно да се забиеш в 60к. Разбира се, всеки си знае за себе си - споделям мнението и ядовете, през които ние преминахме заради тях.
Виж целия пост
# 22
Нямах време по-рано да напиша малко по-задълбочено мнение, затова го правя сега. Фирмата е подходяща за хора, които са току-що завършили 12-ти клас и искат да натрупат някакъв стаж в тази сфера, за да се преместят на по-късен етап в някоя друга фирма за повече пари.

Като условия аз бях доволна - всеки етаж си има кухня, напълно оборудвана, достатъчно почивки (сега не си спомням дали бяха две по 15 и една 30мин или една по 15 и една 30мин), в сградата има фитнес зала, която може да използвате, има фризьор и маникюрист, при които имате 1 безплатна процедура на месец, има външен паркинг и закрит (за старши служители и шефове), отпуската ви с всяка една година се увеличава с един ден и поне нашите таргети в нашия проект бяха достижими и неведнъж съм взимала бонуси. Работих в много голям екип, винаги съм имала достъп до телефона си и никой не ми е броял минутите, които прекарвам в тоалетната (защото има и такива фирми, че и телефоните се заключват по шкафове). Да, заплащането не е кой знае какво, но пак казвам, ако сте семейни и имате повече разходи - сложна работа.

Аз започнах работа там с една единствена цел и тя беше стаж. Да, работих като вол, което също даде своите плюсове.

За един голям минус се сещам и то е предизвестието, което е цели два месеца. Няма кой да ви чака толкова време, та мен се наложи да ме ''купуват''.
Виж целия пост
# 23
Ще кажа само едно - тази фирма гради характер, но до там.
Слизаш да си поплачеш в паркинга до кафемашината и мястото за рев вече е заето от 2ма други... Satisfied
Виж целия пост
# 24
В тези фирми мениджърите не са хора, кото помагат в трудни ситуации и разрешават конфликти, а са сведени до обикновени пъдари. Работата с тях изкривява представата за ролята на мениджъра и взаимоотношенията мениджър - подчинен.

Познавам доста хора, които са много кадърни, но след като поработиха няколко месеца в колцентрове, се мъчат да пробият в какви ли не поприща и се примиряват с мизерни заплати, понеже само като чуят "корпоративна среда", си представят, че навсякъде е като в колцентъра. Не си го причинявайте.
Виж целия пост
# 25
Работех в фирмата ремоут, бях в екипа на EBay, като цяло беше окей, бях там 6 месеца като не ме взеха защото QA ми било ниско,  на мен ми даваха 800 лв чисти и ваучер за храна, които се събираха на 3 месеца и ти ги пращат. Не знам дали проекта е още активен работата не беше да се обаждаш, не беше трудно като цяло. Мисля че за 6 месеца 2-3 пъти съм говорил с тиим лидера като един от тези беше да ми каже че ще ме гонят. Абе като цяло както другите хора написаха става колкото за стаж или ако си студент.
Виж целия пост
# 26
Работех в фирмата ремоут, бях в екипа на EBay, като цяло беше окей, бях там 6 месеца като не ме взеха защото QA ми било ниско,  на мен ми даваха 800 лв чисти и ваучер за храна, които се събираха на 3 месеца и ти ги пращат. Не знам дали проекта е още активен работата не беше да се обаждаш, не беше трудно като цяло. Мисля че за 6 месеца 2-3 пъти съм говорил с тиим лидера като един от тези беше да ми каже че ще ме гонят. Абе като цяло както другите хора написаха става колкото за стаж или ако си студент.
Ужас! Как се навивате за 800 лв?! Това е Абсурдно!
На моя колежка сина работи от месец и нещо при тези и вече иска да напусна! За 1300 лв. Този некадърен кол център трябва са спре да лъже хората.
Виж целия пост
# 27
Да малко бяха но за 2020 беше окей, иначе в момента на такава заплата бих приел ако не трябва да правя нищо по цял ден 😂
Виж целия пост
# 28
Не знам, защо плюете фирмата. Аз получавам 2700 нето за 2 езика, работа като Customer Service Agent на входящи тел. обаждания и мейли от време на време. При това-от вкъщи. Поръчват си разни баби дрехи, текстил за дома, тапети и др. подобни. Раб.време е в диапазона 9-20 ч. За мен е супер. Просто не знам, колко време ще издържа, защото е еднотипна работа, но ако се преместя в София, имат много проекти. Стига, английският език да е поне ниво B1.
Но само с 1 език ми предлагаха заплата 1800 лв. и аз отказах.
Защото в други фирми, за 1 език-напр. фирма Yource ме одобриха само с немски на 2300 лв. Но аз приех на 60k, защото е с 2 езика.
Виж целия пост
# 29
Не знам, защо плюете фирмата. Аз получавам 2700 нето за 2 езика, работа като Customer Service Agent на входящи тел. обаждания и мейли от време на време. При това-от вкъщи. Поръчват си разни баби дрехи, текстил за дома, тапети и др. подобни. Раб.време е в диапазона 9-20 ч. За мен е супер. Просто не знам, колко време ще издържа, защото е еднотипна работа, но ако се преместя в София, имат много проекти. Стига, английският език да е поне ниво B1.
Но само с 1 език ми предлагаха заплата 1800 лв. и аз отказах.
Защото в други фирми, за 1 език-напр. фирма Yource ме одобриха само с немски на 2300 лв. Но аз приех на 60k, защото е с 2 езика.
Стига глупости. Познат човек взима точно 1300, почна преди месец и половина с английски.
За чистач дават толкова, нагло е и то с английски.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия