Пазаруване от obuvki.bg - тема 3

  • 55 563
  • 607
# 360
Пробвала съм да анулирам веднага след поръчка - писаха, че било късно вече.
Виж целия пост
# 361
Пробвала съм да анулирам веднага след поръчка - писаха, че било късно вече.
Че кога е навреме тогава, преди да я направиш? Simple Smile
Ще звънна и по телефона утре, да видим. Аз явно бях много уморена, за да видя, че има и текст "допълнителни начини за контакт", ама не на видно място. И понеже основно работех и никакво време нямах, пък междувременно направих поръчката, не им обследвах страницата, като не се виждаха другите контакти, а писах на формата.
Виж целия пост
# 362
Ако си платила с карта, ще си затвориш парите до връщането...
Виж целия пост
# 363
Ако си платила с карта, ще си затвориш парите до връщането...
А, това не би било чак проблем, но ми се вижда разумно да мога да променя или анулирам поръчката преди да е започнало изпълнението й от продавача. Те замяна наистина не правят и го знам, но по-скоро го възприемам като хипотеза, когато вече си взел стоката и искаш да я замениш в рамките на една поръчка, а не да я върнеш и да направиш нова поръчка. Докато не е предприето действие по изпълнение, не виждам причина да не може да се смени един номер с друг.
Виж целия пост
# 364
Аз имам друг проблем,имам върната пратка,която не е отразена,като такава.Писах на съпорта,но получих автоматичен отговор от сорта поради голямата натовареност и времето за връщане и т.н и т.н.евъзможно забавяне-Имам и други пратки преди и след нея за който парите вече са възстановени.Товарителницата от Спиди едва ли я пазя,а и тя нищо не доказва тъй като не изписвали номера на върнатат поръчка,а сумата не е малка (264 лв)и не ми се ще да я преглътна.Някакви съвети ,идеи по въпроса?
Виж целия пост
# 365
Аз напоследък доста обувки върнах. По 2 седмици минимум чаках, за да се отрази връщането в профила. И по още толкова за връщане на парите. Но нямаше проблем.
Виж целия пост
# 366
В Спиди има архив, пази се номер на Т по име на подател. Като имам нужда от помощ исксм чат със служител или звъня по телефона Simple Smile
Виж целия пост
# 367
Аз напоследък доста обувки върнах. По 2 седмици минимум чаках, за да се отрази връщането в профила. И по още толкова за връщане на парите. Но нямаше проблем.
Поръчката ми е от 15 ноември върната след ден до два,отдавна са изтекли.
Blue`Sky ще пробвам да се свържа с тях по телефона,но имам повече от една върнати пратки в този период-бяха намаленията им,явно ще трябвада изискам всичките!
Виж целия пост
# 368
В профила имаш номет на поръчка по която си връщала, по нея търсиш. Скоро с Модиво се разправях, те нали са едни и същи. Дадоха ми инфо по чата, по номер на поръчката, по която връщах Simple Smile
Виж целия пост
# 369
Здравейте! Някой случайно да има излишен код за намалени за obuvki.bg или modivo.bg? Ще съм благодарна да ми го изпратите на лично съобщение.
Виж целия пост
# 370
За редовна цена или вече намалени?
Ако е редовна "вечните" кодове си работят...
20BG, 40BG...
Виж целия пост
# 371
Търся код за намалени продукти от обувки.бг.
Виж целия пост
# 372
Момичета, за пръв път пазарувах от Modivo. Как става връщане? Формуляр вътре не намерих.
Виж целия пост
# 373
Момичета, за пръв път пазарувах от Modivo. Как става връщане? Формуляр вътре не намерих.
В моята поръчка имаше формуляр, но ако все пак не се намери, може да свалиш от сайта им. Длъжни са да имат такава бланка на сайта.
Виж целия пост
# 374
Връщала съм и без попълнена бланка. Даже си спомням, че бях помолила някой друг да върне пакета вместо мен. Те си имат начин да се ориентират.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия