PANDORA - Тема 8

  • 36 586
  • 762
# 720
Благодаря, повече ме интересуваше документите за митницата кой ги оформя, но щом е превозвача всичко е ОК.
P.S. Имам неприятното чувство, че гривната, която поръчах миналата седмица се загуби. Трябваше вчера да дойде, а до днес ни вопъл ни стон, тя пътува от Белгия, явно в Германия я няма, но и други поръчки са ми идвали от там и никога не е имало проблем ☹️
Виж целия пост
# 721
Съмнявам се, че на някой му се е случвало но при загубена пратка от немската Пандора как се процедира за да върнат поне парите?
Виж целия пост
# 722
Загубена? До къде е пращана? България или Германия? Когато поръчвам с GGBG винаги има проследяване, даже и докато пратката е още в Германия.
Виж целия пост
# 723
Аз живея в Германия DPD я загубиха някъде между Кьолн и техния център в моя район ☹️ Имам много онлайн поръчки и дори не ми е минавало през ума подобно нещо, ама факт ☹️
Виж целия пост
# 724
Пишете и до сайта и до ДПД те ще си проследят и ще се разберат
Виж целия пост
# 725
Точно това къде да пиша в сайта на Пандора не ми е ясно ☹️
Виж целия пост
# 726
Тук?
https://help.pandora.net/de/s/contactsupport
Виж целия пост
# 727
Съмнявам се, че на някой му се е случвало но при загубена пратка от немската Пандора как се процедира за да върнат поне парите?

На мен!

1. Няма смисъл да пишеш на dpd, защото ти не си Auftraggeber и те могат да поискат и наредят да се търси пакета.

2. Обади се на номера от сайта. На мен се случи миналата година. Бях в БГ и поръчах, пакета беше отбелязан като взет от съсед. Нямах бележка, питах съседите и нищо. Обадих им се и им казах че нямам бележка, не знам у кой съсед трябва да е. За плащане бях избрала klarna.
Обясниха ми, че се случва доста често, питаха ме дали да ми пуснат пак същите артикули, но ги нямаше. Пуснаха щорно на klarna и всичко приключи благополучно за мен.

 Талисманите си ги намерих преди два месеца в един аутлет.
Виж целия пост
# 728
Много благодаря, Катя ❤️🌹
Виж целия пост
# 729
Абсолютно 1 към 1 преди 2 месеца. Всичко завърши добре . Слагам скрийншот за онлайн комуникация /аз предпочитам така, защото писаното остава/


И да питам- сваляте ли си пандорските бижута в басейн с минерална вода?
Виж целия пост
# 730
Големи благодарности 💐 Аз сега се зачетох в мненията на потребители за най-различни артикули и навсякъде има оплаквания от DPD, не мога да разбера защо продължават да работят с тях 🥴
Виж целия пост
# 731
Не влизам в басейн с гривна, защото знам, че потъмнява. Също и в морето не смея от страх, че ще се разкопчае и ще я изгубя, без да усетя. Но си се къпя под душа с нея и няма никакъв проблем.
Виж целия пост
# 732
Здравейте!
Имам пръстен Pandora, който е ремонтиран веднъж по време на гаранцията му, беше парнало камъче!
Сега камъчето падна пак, вече не е гаранционен, въпросът ми е дали ремонтират извън гаранцията? Камъчето е паднало и не съм разбрала, така че ще трябва поставяне на ново!
Виж целия пост
# 733
Не влизам в басейн с гривна, защото знам, че потъмнява. Също и в морето не смея от страх, че ще се разкопчае и ще я изгубя, без да усетя. Но си се къпя под душа с нея и няма никакъв проблем.

В морето нямам проблеми,имам си и осигурителна верижка,тъй че не се тревожа
Само в минерален не влизам с нея-но там си е упоменато,че не се препоръчва мокренето на бижута -поне в Баня и Хисаря където ходя,иначе за градски басейн с обикновена вода не съм имала също проблеми с Пандорките
Виж целия пост
# 734
В морето си влизам без проблем. Нищо им няма.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия