Пазаруване от aboutyou.bg TEMA 17

  • 36 297
  • 758
# 735
Това с наложения платеж е много неприятно. Защо трябва да го ограничават, нали така или иначе си плащаме било то с карта, или с наложен платеж.
И аз имам много връщания на най-различни продукти. Не помня дали съм връщала едни и същи групи артикули (якета, тениски, ...) едно след друго, но връщам веднага всичко, което не ми стане. Ще гледам да ги редувам тогава Simple Smile
Виж целия пост
# 736
А връщането какво е било, преди да се ограничи? Платени и след това върнати или изобщо не са плащани, директно са върнати?
Виж целия пост
# 737
Здравейте, връщали ли сте пратка в различен офис на Еконт от посочения на ваучера за връщане? 😃
Виж целия пост
# 738
Здравейте, връщали ли сте пратка в различен офис на Еконт от посочения на ваучера за връщане? 😃

Има посочен на ваучера? Аз взимам от еконтомат, после ги мятам в най-удобния ми офис на Еконт, изобщо не съм гледала какво пише, нито пък мисля, че има значение.
Виж целия пост
# 739





Ако на някой са полезни
Виж целия пост
# 740
Доставят ми до адрес, но връщам в удобен за мен офис- 2 имам във квартала.
Ако се наложи да правите втори акаунт заради ограничения, същия адрес за доставка ли вписвате?
Виж целия пост
# 741
Здравейте, връщали ли сте пратка в различен офис на Еконт от посочения на ваучера за връщане? 😃
Oбикновено мятам пакетите в колата и когато и където ми е удобно ги пускам. Дори се е случвало да е от друго населено място.

В петък върнах 5 пакета наведнъж. Три от тях бяха с единично поръчани неща от по 10-15 лв. Другите бяха обувки от по 50-60 лв. Сега ме уплашихте, че могат да ми спрат наложения платеж. В началото плащах с карта, но в последствие си направих равносметка, че заради таксата, която ми удържа банката при връщане на пари в кредитната карта, за доста кратък период съм едно 30-40 лв. назад. Дано не се налага да правя нов профил! Simple Smile

Доставят ми до адрес, но връщам в удобен за мен офис- 2 имам във квартала.
Ако се наложи да правите втори акаунт заради ограничения, същия адрес за доставка ли вписвате?
Дали става и със същия телефонен номер?
Виж целия пост
# 742
Ако се наложи да правите втори акаунт заради ограничения, същия адрес за доставка ли вписвате?
Всичко ми е същото, имена, адреси, телефони. И имейла също 😎
Виж целия пост
# 743
Ако се наложи да правите втори акаунт заради ограничения, същия адрес за доставка ли вписвате?
Всичко ми е същото, имена, адреси, телефони. И имейла също 😎
Това вече наистина ми е чудно как става? Нали трябва да има някаква идентификация? Как различават профилите, щом всичко е еднакво? Мислех, че поне имейлите са различни. Simple Smile
Виж целия пост
# 744
Здравейте, връщали ли сте пратка в различен офис на Еконт от посочения на ваучера за връщане? 😃
Да. Няма никакъв проблем.
Лепиш си товарителницата и пускаш от където искаш.
Виж целия пост
# 745
Виж целия пост
# 746
Тaня67, ако тръгнеш да си правиш, ще ти пиша как.
Виж целия пост
# 747
Каква е причината да изчезва тази опция? Какво казват от съпорта?



Намекна ми се, че е заради съотношение връщане. При мен стана когато върнах 4 якета, едно след друго, защото нито едно не ми стана..от около 6-7 месеца си е така. Плащам с карта вече.

Не мисля, че е от съотношението между задържаните и върнатите. Имам задържани за 500 лв, а върнатите ми са около 640, и все още имам наложен платеж.

Не че не може да изчезне, но ще поживеем и ще видим...
Виж целия пост
# 748
Според мен това са някакви бъгове в приложението им.
Каквото и да сложа в моята кошница, при плащане му се вдига цената, все едно съм въвела код.
От профила на детето поръчах без проблем от раз.
Мисля, че с тия толкова линкове, надничане, дебнене, поръчки, връщания, му разказахме играта.😂
Виж целия пост
# 749
.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия