Сушилнята - всякакви въпроси и отговори - тема 24

  • 31 270
  • 776
# 15
Aeg и electrolux нямат филтър долу пред кондензатора, доста глупаво, иначе повече ги харесвам от други марки.
Виж целия пост
# 16
И аз така помня,но реших,че за 4 години може пък да са сложили..
Виж целия пост
# 17
Здравейте! Колежката ми иска да се сдобие със сушилня, но пералнята и е 10кг. Коя марка и модел бихте препоръчали за тези кг?
Виж целия пост
# 18
И аз така помня,но реших,че за 4 години може пък да са сложили..
Няма нужда.
Виж целия пост
# 19
С това ми е трудно да се съглася Simple Smile.Виждам на Бош и 2 Горенета какво се натрупва там за да кажем месец-два.Ако го няма този филтър би отивало в топлообменника и ше го задръства бързо.
Виж целия пост
# 20
С това ми е трудно да се съглася Simple Smile.Виждам на Бош и 2 Горенета какво се натрупва там за да кажем месец-два.Ако го няма този филтър би отивало в топлообменника и ше го задръства бързо.
Филтърът  на АЕГ е хубав, няма нужда от такъв долу. На вид може и други марки да предлагат двойни, но този е изчислен така, че да работи без нужда от втори.
Виж целия пост
# 21
С това ми е трудно да се съглася Simple Smile.Виждам на Бош и 2 Горенета какво се натрупва там за да кажем месец-два.Ако го няма този филтър би отивало в топлообменника и ше го задръства бързо.
Точно в това е идеята - така е при Бош, при АЕГ там няма нищо, което да се натрупва по топлообменика.
Виж целия пост
# 22
Здравейте, обещах да дам отчет за бъгналата електроника на Miele-то (в гаранция следващото десетилетие). Свързах се със сервиза в понеделник в края на деня, във вторник преди обяд ми върнаха обаждане, в четвъртък дойде човек и го поправи. За съжаление нямах възможност да съм у дома, ето защо не разполагам с детайлна информация: по телефона му обясних какъв е проблемът, той я е свързал с устройство и вероятно е рисетнал фабричните настройки след диагностиката. Не ми върна обаждане, съжалявам, че не успях да съм на място, за да го разпитам, както трябва.  Отнело е известно време, не е станало за 5-10 минути, това имам като обратна връзка и ме учуди.
Удоволствието ми костваше 50 лв. - приемат, че аз съм направила нещо, за да я вкарам в демонстрационен режим. Не съм съгласна, но важното е, че всичко е наред. Не са отбелязали обаче посещението в документите (сервизна книжка/гаранционна карта или друго), които, разбира се, ме предупредиха по телефона да приготвя.
В заключение: отлично отношение и бързина, единствено ме притеснява неотбелязаното посещение (дори и по моя вина да е). Също така напълно коректно бях предупредена за тази такса в разговора предварително. Да се надяваме, че аз съм я вкарала неволно в грешен режим,  а не е някакъв софтуерен проблем, който би се появил отново.
Очаквам да суши, както и предходната, качествено и без поражения в следващите 10 - 15 години 😀. А междувременно може и да я сменя, едва ли обаче, ако съм доволна.
Виж целия пост
# 23
А дали и Електролукса са така?
Виж целия пост
# 24
А дали и Електролукса са така?
Да.
Виж целия пост
# 25
delaihla, този тип промени по фабричните настройки и влизане в сервизните менюта си е много рисково (най-вече защото няма документация и инструкции).

Казвам го като човек, който е работил в немска фирма, произвеждащ масов продукт за домашна употреба и в тези менюта рядко има настройки, които да са полезни за който и да е в 99.9% от случаите, но за сметка на това може да направят тотални щети (като унищожаване на стартирането на firmware при включване на захранването, влизане в безкраен цикъл, с цел ъпдейт, смяна на адреси за свързване и още по-опасни, като промяна режима/тока на работа на двигател, нагревател и т.н.т). Най-често тези менюта се ползват: за изпитание на продукта (и диагностика при сервизиране), а не за "финни" настройки от потребителите.

Лошото е, че понякога от вресия на версия се сменят командите или това, което прави някаква комбинация (на предишен модел може да е било безопасно - същото нещо на нов модел да е тотална щета) и аз самия не смея да ползвам такива инструкции, които намеря в нета, за някакъв модел, точно защото съм наясно, че без документация е много вероятно да счупя нещо.
Виж целия пост
# 26
julian, разбирам и благодаря. В миналата тема остана спешното ми питане от неделя за reset, на който никой нямаше отговор. Променяйки програмируемите функции (точно този модел за съжаление установих, че няма възможност за настройки на електропроводимост), е възможно да съм влязла в друг режим. Нищо де, поне техникът ми е изключил сигнала за край на програмата, което и аз на всеки уред правя, но отново ми се иска да настроя на една степен по-влажна степен да приключват програмите. Притеснявам се за някои деликатни материи.
Ще го направя, но ще е в някой по-спокоен момент, за да мога да съм у дома, ако отново се появи проблем.
Писах, защото обещах на други потребители със същия модел, за съжаление без да мога да съм полезна с реална информация.
Виж целия пост
# 27
Пак, чисто професионално изкривяване - търся такива уреди, които имат възможност за допълнителни настройки, чрез приложение на телефона. При моите АЕГ сушилня и пералня има някои настройки (като тези за звука и още няколко благинки както и още 2-3 пъти повече програми), но като цяло е разочароващо - пропуснали са още много възможностти и удобства посредством тези приложения. Жалко, че не се инвестира повече в тази посока.
Виж целия пост
# 28
Интересна гледна точка, ще го имам предвид. Аз  пък бягах от уреди, които трябва да се свържат с домашния нет - представям си го като лошо UX при забиване и проблеми. Но не се бях замисляла за този аспект - влизаш, докъдето ти е позволено.
Виж целия пост
# 29
delaihla, как установи, , че няма настройка на електропроводимост? В упътването пише, че има, а на практика не я виждаш или? Защото аз имам MIELE TDB 230WP, и настройката я има. Ако не бъркам, за нея става дума.
-----------
Сега видях, че твоя модел е друг, макар че много прилича. Явно има разлика.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия