СЕДМИ КЛАС - хайде на пробните изпити, народе, малко остана!

  • 54 045
  • 736
# 615
Не мисля, че МОН ще си вкарат таралеж в гащите да усложнят изпита чак пък толкова. Имат интерес да не се осветлява трагикомедията на общото ниво с прекалено много двойки. Все пак тези деца също учиха точно толкова онлайн, колкото и предходния випуск. И то в 5 и 6-ти клас, когато се полагаха основите на същинското учене. Освен това е най-големият випуск принципно.
Виж целия пост
# 616
Единствения набор с 25 задачи на НВО-то по математика , като задачите във втори модул бяха 5.
Виж целия пост
# 617
НВО тестовете бяха с по голяма сложност и съответно баловете бяха по ниски.
Toва няма никакво значение, баловете са относителни. Дали са по-ниски или по-високи то те са за всички.
Единственото приимущество на трудни тестове е по-широкото разслояване на учениците. Което хич не е лошо.
Виж целия пост
# 618
Единствения набор с 25 задачи на НВО-то по математика , като задачите във втори модул бяха 5.

В момента времето за модулите според мен не е балансирано. За добре подготвено дете (не от МГ-та) първи модул стига на ръба, или с малко минути за проверка. От втори модул остават за проверка поне 20-30 мин.
Виж целия пост
# 619
Не знам колко по-трудни са били изпитите преди пандемията, но е факт, че випускът на голямата ми дъщеря (вече студентка), както и този след нея ги приемаха в СМГ с 92-93т. по математика и около 90 по  БЕЛ. Сега с по-малко от 99-100 трудно ще успеят.
Едва ли тогава децата са били по-глупави. Та си мисля, че от МОН няма нужда да се изхвърлят и да правят супер сложно НВО, но могат да вдигнат леко трудността. Проблемът е, че им нямам вяра, а и сме свидетели, че въпреки намаляващата трудност, резултатите падат. А за бюрократите е важно да рапортуват успехи, а не да оценят реалното състояние на образованието.
Виж целия пост
# 620
Проблемът е, че им нямам вяра, а и сме свидетели, че въпреки намаляващата трудност, резултатите падат. А за бюрократите е важно да рапортуват успехи, а не да оценят реалното състояние на образованието.

Формулира го много по-добре от мен. Абсолютно точно.
Виж целия пост
# 621
НВО тестовете бяха с по голяма сложност и съответно баловете бяха по ниски.
Toва няма никакво значение, баловете са относителни. Дали са по-ниски или по-високи то те са за всички.
Единственото приимущество на трудни тестове е по-широкото разслояване на учениците. Което хич не е лошо.
И като прибавим, че набора е най-голям като брой имат пълно основание да ни изненадат, без въобще да се съобразяват как са учили. В МОН не се интересуват нито от децата, нито от учителите, за родителите да не говорим.
Виж целия пост
# 622
Според мен няма никаква яснота и само гадаем и хвърляме боб в момента дали ще е по-лесно или по-трудно от миналата година.
Освен това за едно дете един тип задачи са лесни, за други друг и е въпрос И на късмет кое ще преобладава и кой как ще се справи.
Виж целия пост
# 623
НВО тестовете бяха с по голяма сложност и съответно баловете бяха по ниски.
Toва няма никакво значение, баловете са относителни. Дали са по-ниски или по-високи то те са за всички.
Единственото приимущество на трудни тестове е по-широкото разслояване на учениците. Което хич не е лошо.
И като прибавим, че набора е най-голям като брой имат пълно основание да ни изненадат, без въобще да се съобразяват как са учили. В МОН не се интересуват нито от децата, нито от учителите, за родителите да не говорим.
Изобщо не е най-голям, абсолютно съпоставим е с предишният. Най-вероятно останалите са емигрирали по-рано от училищният етап Simple Smile

Единствения набор с 25 задачи на НВО-то по математика , като задачите във втори модул бяха 5.

В момента времето за модулите според мен не е балансирано. За добре подготвено дете (не от МГ-та) първи модул стига на ръба, или с малко минути за проверка. От втори модул остават за проверка поне 20-30 мин.

Това ми стана много интересно. Моето първи модул го решава за около 20 минути. На втори на колкото пробни да ходи все беше навън половин час по-рано. Изненадах се от това твърдение. Значи мога да го карам първитя да го пререшава изцяло - без това прави тъпи грешки на него.
Виж целия пост
# 624
НВО тестовете бяха с по голяма сложност и съответно баловете бяха по ниски.
Toва няма никакво значение, баловете са относителни. Дали са по-ниски или по-високи то те са за всички.
Единственото приимущество на трудни тестове е по-широкото разслояване на учениците. Което хич не е лошо.
И като прибавим, че набора е най-голям като брой имат пълно основание да ни изненадат, без въобще да се съобразяват как са учили. В МОН не се интересуват нито от децата, нито от учителите, за родителите да не говорим.

МОН нямат интерес от по-нисък общ бал и потресаваща статистика в долния сегмент. А това би се случило с по-трудно НВО. И ще гърмят вестникарските заглавия.

Хоуп, написах, че това е наблюдение за деца извън МГ-та. Вие решавате скоростно и за време. При нас не е чак така. Моята се справя напълно с 1-ви стандартно за около 40-50 мин. Ако засили - има тъпи технически грешки.
Виж целия пост
# 625

МОН нямат интерес от по-нисък общ бал и потресаваща статистика в долния сегмент. А това би се случило с по-трудно НВО. И ще гърмят вестникарските заглавия.

Хоуп, написах, че това е наблюдение за деца извън МГ-та. Вие решавате скоростно и за време. При нас не е чак така. Моята се справя напълно с 1-ви стандартно за около 40-50 мин. Ако засили - има тъпи технически грешки.
[/quote]
И пак да видим за кои МГ-та говорим. Моята дъщеря е в МГ. От нейния клас за 20 мин. първи модул без грешки се решава само от едно дете, ама него си го знае цяла България. Останалата част е в рамките на 40 до 50 мин., като обикновено момчетата са по-добри на първи модул, а момичетата им на втори модул.
Виж целия пост
# 626
Според нашата учителка по математика, първи модул трябва да се реши за 30 минути, след което да се мине втори път. Едната щерка на последния пробен успя да го направи и има само 1 грешка.
Втори модул и той за 30-40 минути трябвало да се мине и после пак, като се остави време за подробно разписване. Но тук си е много условно, защото ако ти се падне някоя трудна задача и отиде конят в реката...
Не сме МГ, математическа паралелка.
Виж целия пост
# 627
Някой знае ли дали от МОН са пуснали листовете за отговори за тази година. Миналата ги пуснаха още през януари.
Виж целия пост
# 628
Миналата седмица ги търсих тези листове и нищо не намерих.
Виж целия пост
# 629
Гледам, че миналата година съм качила бланките за 10. клас в края на май, а тази по МАТ за 7. клас - в началото на юни. С бланка по БЕЛ явно не съм успяла да се уредя. Joy
Не мисля, че ще има съществени различия от предходни години. Евентуално по БЕЛ леко разместване на задачи със структуриран и свободен отговор.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия